AliorTrader - ECN.

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
2
6%
Poza paroma minusami są ok
13
41%
Przeciętny
7
22%
Mają wiele wad
5
16%
Stanowczo odradzam
5
16%
 
Liczba głosów: 32

Awatar użytkownika
BM Alior Bank
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 391
Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59

Nieprzeczytany post autor: BM Alior Bank »

Nigdy pisze:A gdzie znajdę ową opcję? Przeszukałem Ustawienia ale wciąż nie widzę
Należy kliknąć w kolor w prawym górnym rogu panelu - i wybrać opcję "Rozłącz"
Biuro Maklerskie Alior Banku
mail: kontakt.bm@alior.pl
tel: 19503

Awatar użytkownika
odkrywca
Gaduła
Gaduła
Posty: 89
Rejestracja: 04 cze 2007, 23:36

Nieprzeczytany post autor: odkrywca »

Witam,

Mam pewien problem, mianowicie po konwersji wskaźnika z mt4 do Alior Tradera wykres zaczyna strasznie mulić, a po pewnym czasie zatrzymuje się w miejscu i nie rysuje się dalej. Dodam że wskaźniki nie są bardzo rozbudowane, jeden z nich to zwykły AO. W czym leży problem?

Pozdrawiam.
gupiś.

buchcik
Gaduła
Gaduła
Posty: 134
Rejestracja: 27 lip 2011, 23:52

Nieprzeczytany post autor: buchcik »

buchcik pisze:
Dariusz Wiśniewski pisze:
indiglo pisze:Wiem wiem ,z tymże wybierając tę opcję, wyskakuje komunikat o błędzie przy wybraniu np. kilkuniowego zakresu, bądź miesięcznego.
"Brak dostępnych danych dla wprowadzonego zapytania"
OK, postaram się jak najszybciej zweryfikować ten Raport.

Pozdrawiam
Z moich obserwacji wynika, że gdy raport robi się od 17.08.2011 to działa, jeśli datę początkową ustawi się wcześniej, to wywala ten błąd o którym pisał indiglo.

Czy Alior udostępnia jakiś changelog, żeby się można zaznajomić ze zmianami/poprawkami przy aktualizacji ?
Bo odnoszę wrażenie, że po ostatniej aktualizacji (w okolicach weekendu) raport o którym piszemy całkowicie ZNIKNĄŁ z listy wyboru.
Najpierw był długo obiecywany, później pojawił się wybrakowany (te pojawiające się błędy), a teraz całkiem zniknął znowu... o co chodzi ?
Serdecznie pozdrawiam,
Maciej Buchta.

tomekwis
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: 21 lip 2011, 23:19

Nieprzeczytany post autor: tomekwis »

Witam,
zostawilem dzisiaj zlecenie oczekujace na com.gold i zamknalem platforme, po otworzeniu po paru godzinach okazuje sie ze cena poszla tam gdzie powinno sie aktywowac zlecenie a zlecenia nie ma.. tak jakby nie zachowalo sie na platformie..

jednoczesnie mialem oczekujace s na edku ktore aktywowalo sie bez problemu

swoja droge byloby teraz w plecy wiec moze dobrze sie stalo ale jak ktos mial podobny problem z potencjalnie zyskowna transakcja to moglo byc slabo..

krzyzakov
Bywalec
Bywalec
Posty: 5
Rejestracja: 13 gru 2009, 14:29

Nieprzeczytany post autor: krzyzakov »

A można wyłączyć tooltipsy? Strasznie to denerwuje, szczególnie w oknie otwartych pozycji.

Awatar użytkownika
BM Alior Bank
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 391
Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59

Nieprzeczytany post autor: BM Alior Bank »

krzyzakov pisze:A można wyłączyć tooltipsy? Strasznie to denerwuje, szczególnie w oknie otwartych pozycji.
Taka możliwość pojawi się w następnych wersjach Alior Trader, jednak nie mam informacji na temat konkretnej daty.
tomekwis pisze:Witam,
zostawilem dzisiaj zlecenie oczekujace na com.gold i zamknalem platforme, po otworzeniu po paru godzinach okazuje sie ze cena poszla tam gdzie powinno sie aktywowac zlecenie a zlecenia nie ma.. tak jakby nie zachowalo sie na platformie..

jednoczesnie mialem oczekujace s na edku ktore aktywowalo sie bez problemu

swoja droge byloby teraz w plecy wiec moze dobrze sie stalo ale jak ktos mial podobny problem z potencjalnie zyskowna transakcja to moglo byc slabo..
Takie problemy proszę zgłaszać mailowo bądź telefonicznie, a będziemy starali sie wyjaśnić co zaszło w danym przypadku.
buchcik pisze:Czy Alior udostępnia jakiś changelog, żeby się można zaznajomić ze zmianami/poprawkami przy aktualizacji ?
W następnych aktualizacjach taki Change Log się pojawi. Jeszcze dzisiaj postaram się wrzucić na forum listę zmian, pomiędzy wcześniejszą a obecną wersją Alior Trader
buchcik pisze:Bo odnoszę wrażenie, że po ostatniej aktualizacji (w okolicach weekendu) raport o którym piszemy całkowicie ZNIKNĄŁ z listy wyboru.
Najpierw był długo obiecywany, później pojawił się wybrakowany (te pojawiające się błędy), a teraz całkiem zniknął znowu... o co chodzi ?
Poprawiony raport powróci w okolicach weekendu.

Dodano po 6 godzinach 30 minutach:

Poniżej opis zmian w bieżącej wersji Alior Trader:

Poprawione Bugi:
1. Eksport danych z wykresu 4H: interwały rozpoczynały się o godz. 01:00; teraz 00:00
2. Z poziomu Arkusza zleceń nie można była złożyć zlecenia OCO;
3. W przypadku rachunków w innej walucie niż PLN, w niektórych przypadkach (dla pozycji na instrumentach powiązanych z PLN) przy prezentacji niezrealizowanego zysku/straty pokazywana była niepoprawna wartość
4. panel Arkusz Zleceń: sekcja zleceń nie brała pod uwagę ustawień domyślnych dotyczących instrumentu, rachunku oraz ważności zlecenia
5. w oknie Modyfikacji pozycji można było zaobserwować niepoprawne wyświetlanie przybliżonego zysku/straty w zależności od ustawień regionalnych
6. wprowadzenie niepoprawnego hasła na ekranie logowania spowoduje wyświetlenie informacji o tym fakcie oraz wyczyszczenie pola hasło
7. Jeżeli użytkownik zawierał transakcje z użyciem Visual Advisora, którego jednym z zadań był dodanie komentarza to po zamknięciu/usunięciu VA komentarz również był usuwany

Udogognienia:
1. Rejestr zdarzeń: jeżeli wybrano z menu kontekstowego: Nowy -> Wykres, otwierał się wykres domyślnego instrumentu; teraz otwiera się wykres instrumentu z wiersza, z którego użytkownik otworzył menu kontekstowe
2. Visual Advisor: przy dodawani czynności Złożenia zlecenia do VA podstawiał się domyślny instrument; teraz podstawia się instrument z wykresu
3. Powiadomienie Margin Call wyświetlało Saldo rachunku; zmieniono na Saldo bieżące
4. Po uruchomieniu platformy użytkownikowi zostaną wyświetlone potwierdzenia oraz powiadomienia o zdarzeniach, które miały miejsce podczas nieobecności użytkownika (Margin Call, zawarcie transakcji)
5. Poprawiono jakość tłumaczenia platformy transakcyjnej
6. Dodano możliwość zapisania w szablonie panelu Rachunek czy ma on się wyświetlać jako Lista/Tablica/Szczegóły (opcja dostępna dla użytkowników, którzy posiadają więcej niż jeden rachunek )
Biuro Maklerskie Alior Banku
mail: kontakt.bm@alior.pl
tel: 19503

maciej7437
Bywalec
Bywalec
Posty: 7
Rejestracja: 24 mar 2010, 14:12

Nieprzeczytany post autor: maciej7437 »

witam

co to za przyczyna że dzis jest przerw w na platformie??????????

MOCKBA
Gaduła
Gaduła
Posty: 115
Rejestracja: 05 sie 2009, 15:37

Nieprzeczytany post autor: MOCKBA »

Na platformie real z instrumentów CFD zostały tylko COM.MGOLD i COM.SILV z zamrożonym wykresem na 08:34.
Co się stało?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
BM Alior Bank
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 391
Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59

Nieprzeczytany post autor: BM Alior Bank »

Witam,

W chwili obecnej nasz partner (GFT) doświadcza problemów natury komunikacyjnej. Tak więc nie ma możliwości zawierania transakcji na instrumentach CFD. Trwają prace nad rozwiązaniem tego problemu.

Jeżeli wyrażają Państwo chęć zamknięcia otwartych pozycji, prosimy o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego (19 503)

Transakcyjność na parach walutowych przebiega bez problemowo

Pozdrawiam,
Dariusz Wiśniewski
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 10:53 przez BM Alior Bank, łącznie zmieniany 1 raz.
Biuro Maklerskie Alior Banku
mail: kontakt.bm@alior.pl
tel: 19503

maciej7437
Bywalec
Bywalec
Posty: 7
Rejestracja: 24 mar 2010, 14:12

Nieprzeczytany post autor: maciej7437 »

Do MOSKBA

Chłopie piszesz posta o 9-59 a rejestruje godzine wcześniej bo o godz 8-59
ciekawie???????????????/

Dodano po 8 minutach:

pytanie czy kwotowania na CDF Wig 20 tez jest brany z GFT?

ODPOWIEDZ