Witam serdecznie
Powiedzcie, doradźcie Was proszę czy posiadając kwotę 6.000zł (czyli ok 2.100USD) jest sens dla mnie zakładania rachunku w Ducascopy czy jednak założyć rachunek w Polsce np w Aliorze? Nie jestem zielony z forexu, ale dysponuję niestety tylko taką kwotą na chwilę obecną.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Dukascopy - ECN
Z tymi kosztami to ciekawa sprawa.
Każdy porównuje płaconą prowizję i tutaj Dukas zdecydowanie jest lepszy od Aliora.
Ale spójrzcie teraz dla przykładu na spready pomiędzy tymi dwoma brokerami. Tutaj o dziwo Alior ma je mniejsze.
A wielkość spreadów na ECN świadczy o płynności? Hm na Dukasie jest mniejsza?
Edit
Rafi
A jak przelewasz z banku na Dukasa na konto w Euro, to bank nie policzy ci tego
po kursie 4 jaki jest w tej chwili, ale po 4,12 alior, po 4,08 mbank itd
http://spred.pl/waluta/eur
I co z tego że przelew SEPA kosztuje 5zł, jak bank sobie zarobi i to nieźle na przewalutowaniu i to w dwie strony.
Każdy porównuje płaconą prowizję i tutaj Dukas zdecydowanie jest lepszy od Aliora.
Ale spójrzcie teraz dla przykładu na spready pomiędzy tymi dwoma brokerami. Tutaj o dziwo Alior ma je mniejsze.
A wielkość spreadów na ECN świadczy o płynności? Hm na Dukasie jest mniejsza?
Edit
Rafi
A jak przelewasz z banku na Dukasa na konto w Euro, to bank nie policzy ci tego
po kursie 4 jaki jest w tej chwili, ale po 4,12 alior, po 4,08 mbank itd
http://spred.pl/waluta/eur
I co z tego że przelew SEPA kosztuje 5zł, jak bank sobie zarobi i to nieźle na przewalutowaniu i to w dwie strony.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 14:35 przez kingjaxe, łącznie zmieniany 3 razy.
Zgadzam się z Tobą, też o dziwo to mnie zaskoczyło, ze Alior ma niższe spready, a Duca mimo wszystko wyższe. Choć wydawało mi sie, że powinno być odwrotnie. Lecz przy mojej kwocie to nawet te wyższe spready w Duca nie przekłądają się tak drastycznie na ewentualny ostatecznie wynik dodając do tego prowizję nawet przy tak niskiej kwocie.