Dukascopy - ECN

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
27
40%
Poza paroma minusami są ok
22
33%
Przeciętny
6
9%
Mają wiele wad
1
1%
Stanowczo odradzam
11
16%

Liczba głosów: 67

Rafi13
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: Rafi13 »

Witam serdecznie
Powiedzcie, doradźcie Was proszę czy posiadając kwotę 6.000zł (czyli ok 2.100USD) jest sens dla mnie zakładania rachunku w Ducascopy czy jednak założyć rachunek w Polsce np w Aliorze? Nie jestem zielony z forexu, ale dysponuję niestety tylko taką kwotą na chwilę obecną.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Dukascopy Europe Logo
Sprawdź najnowszą ofertę DukasCopy
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Musisz porównać całkowite koszty transakcji dla danej pary walutowej na której grasz. Wtedy będziesz wiedział.

Rafi13
Stały bywalec
Stały bywalec

Już to zrobiłem i praktycznie wszystkie wypadaja na korzyść Duca. A jakieś inne ewentualnie za lub przeciw? :-)

mrk
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: mrk »

Dolicz koszty przewalutowania

Rafi13
Stały bywalec
Stały bywalec

I to również (przewalutowanie) mnie trochę zastanawia. Bo o ile wiem po ile wymienię, aby tam przelać, to nie wiem, po ile będę je tu "ściągał". Jak kurs pójdzie w górę, to super, ale jak spadnie w danym momencie to sie okaże że w walucie zarobiłem, ale już w PLN jestem na zero :-)

Awatar użytkownika
kingjaxe
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: kingjaxe »

Z tymi kosztami to ciekawa sprawa.
Każdy porównuje płaconą prowizję i tutaj Dukas zdecydowanie jest lepszy od Aliora.
Ale spójrzcie teraz dla przykładu na spready pomiędzy tymi dwoma brokerami. Tutaj o dziwo Alior ma je mniejsze.
A wielkość spreadów na ECN świadczy o płynności? Hm na Dukasie jest mniejsza?

Edit
Rafi