plus500

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
0
Brak głosów
Poza paroma minusami są ok
2
25%
Przeciętny
0
Brak głosów
Mają wiele wad
0
Brak głosów
Stanowczo odradzam:
6
75%

Liczba głosów: 8

gatecrasher
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: gatecrasher »

jestem totalnym amatorem to fakt ale ...
gralem zaledwie paroma % swojego depozytu minus nie przekroczyl tego co mam na koncie ... byl zaledwie procentem moich funduszy na tej platformie ...

niech ktos mi to wyjasni prosto i logicznie - wiem ze to nie dzial ku temu stworzony ale jak juz toczy sie ten watek to poprosze o wskazowki dlaczego nastapilo zamkniecie .

Dodano po 5 minutach:
Hm..pomijajac samego plus500 czy firma lipna czy nie, to radze poczytac na czym polega handel, o margin callach, dzwigni itp. na 90% zamkniecie bylo ok. Myslales, ze jak nie dasz SL to nigdy nie zamkna Ci pozycji? Nic tylko czekac az bedzie TP. ehhh
a tak na marginesie gdy patrzylem na wykres z calego dnia to kurs wahal sie przed zamknieciem mojej pozycji miedzy punktami ktore dalyby jeszcze wiekszy minus,,, wiec dlaczego pozycja zostala zamknieta dopiero pozniej --- przed sama zmiana trendu ??

bTom

Nieprzeczytany post autor: bTom »

Uzywam Plus500 na koncie Demo i prawde mowiac jest to mega syf platforma ktora wyglada jakby byla stworzona dla dzieci...

Awatar użytkownika
reptile
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: reptile »

aniacfiszan pisze:Już screena z mojej wypłaty zrobiłam, dzisiaj robię kolejną wypłatę, pewnie kasa już w przyszłym tygodniu dojdzie, więc wtedy wrzuce screena.
no i jak tam ? Listonosz się nie zgubił ?
aniacfiszan pisze:Broker jest do kitu, ale jest pod nadzorem i normalnie płaci.
mocne :mrgreen:
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration (off-line,only e-mail)

Awatar użytkownika
aniacfiszan
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: aniacfiszan »