Price Action - Asmodeus8 Journal

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
zbyszek_w
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: zbyszek_w »

Johnny pisze: A James pisze tak na swoich wykresach:
"Traduje prawie 22 lata, 90% mojego tradingu nie jest Intraday",
ale to wykres z przed 3 lat, mogło się zmienić.
Pozdrawiam
Johny, ja tylko chciałem "się pochwalić", że zaczynam coś rozumieć z PA studiując w wyrywkowy sposób osiągnięcia wątku james16. Ten rysunek sprzed 3 lat pomógł mi zrozumieć zasadę pin bar i outside bar.. W tym kontekście nie tak ważne, że James nie gra daytrading.. A podzieliłem się tą uwagą także z tego względu, że wszystkim początkującym (a ja jestem początkujący) grozi zalew informacji w którym można się zgubić.. Lepiej studiować dobre, 3 letnie wykresy sprawdzonych traderów, niż szum informacyjny takich gości jak ja :oops: ( w zeszłym tygodniu opublikowałem x wykresów, a x-1 było całkiem mylnych... w przyszłym tygodniu będę się mniej udzielał :roll: )
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pełnomocnik
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Pełnomocnik »

perykles pisze:ale nie podaje on wzoru na nie, może ty znasz? I jak się spisują w boju?
perykles

a po co ci wzór...?!? :shock: :lol: :mrgreen:

Awatar użytkownika
perykles
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: perykles »

Pełnomocnik pisze:a po co ci wzór...?!?
...bo ciekawy tego świata jestem.
Istnieje cel, ale nie ma drogi: to co nazywamy drogą, jest wahaniem.

Awatar użytkownika
Pełnomocnik
Pasjonat
Pasjonat

perykles pisze:...bo ciekawy tego świata jestem.

kolego to nie wymaga zadnego wzoru tylko ustawienia w opcjach fibo :lol:

rozbawiłes mnie :D

pozdrawiam

Awatar użytkownika
perykles
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: perykles »