plus500

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
0
Brak głosów
Poza paroma minusami są ok
2
25%
Przeciętny
0
Brak głosów
Mają wiele wad
0
Brak głosów
Stanowczo odradzam:
6
75%

Liczba głosów: 8

Andrzejak
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: Andrzejak »

Chyba już każdy zapomniał o aferze plus500 z KNF
- jakby co to przypominam

Awatar użytkownika
reptile
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: reptile »

Niby co nowego ?
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration (off-line,only e-mail)

gatecrasher
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: gatecrasher »

witam... zapomnieliscie czy nie o plus 500 - cnbc biznes chyba zapomnialo :)
powiem tak ,jestem nowicjuszem . a jak znalazlem sie w gronie uzytkownikow plus500 .. prosta sprawa- mieszkam na wyspach od paru lat nie posiadam telewizji polskiej jednak ogladam ja przez neta.. pare dni temu wlanczajac cnbc biznes obok linka uruchamjajacego tv znlazl sielink do plus500 - ciekawosc podpowiedziala mi zeby wejsc , poczytac- zarejestrowac , etc... gralem na koncie demo- biorac pod uwage to ze jest zima i mam duzo czasu wciagnalem sie... po jakim czasie przeszedlem na prawdziwe pieniadze - dostalem bonusa £20 i na start pomyslalem sobie zeby przelac jeszcze stowke i pograc i ugrac cos tak jak to robilem na koncie bonusowym. jednak zanim to zrobilem zagooglowalem w celu poczytania na temat plusa...
no i kasy nie przelalem -jednak czytam i czytam... ogolnie pierwsze posty pojawily sie w 2009 roku - nagonka cnbc - policji, etc... 10/8 osob wypowiada sie negatywnie...