Własne EA, czyli poszukiwanie Złotego Grala

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Czy wierzysz w istnienie EA, które regularnie zarabia ?

Tak
246
50%
Nie
100
20%
Tak, ale trzeba je nieustannie modyfikować
146
30%

Liczba głosów: 492

Awatar użytkownika
personov
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: personov »

A jaki TF ?
Solą życia jest kasa.

lekarz2
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: lekarz2 »

Dobra już więcej nie odpowiadam na żadne pytania dotyczące tego GTSa. I tak dużo powiedziałem.

Dodano po 45 sekundach:
personov pisze:A jaki TF ?
Wszystko poszło na prv:)

Awatar użytkownika
Ciekawy
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Ciekawy »

lekarz2 pisze:średnia wielkość pozycji zyskownej - 50.25
średnia wielkość pozycji stratnej - (-50.61)
pozycji wygranych% - 55.85
nie znam się na EA ale jak dla mnie system o takich parametrach jest "trochę" zbyt ryzykowny - zbyt mała skuteczność jak na R=1 - wystarczy, że cokolwiek się zmieni i nie będzie 55.85 a np 45 ;)

green7
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: green7 »

lekarz2 pisze:Skoro tak łatwo to czekam na Twojego Grala, który pokaże podobne osiągi, a będzie opierał się na dalekim SL
Nie doczekasz się bo etap "ładnych obrazków" w testerze mt4 mam już za sobą. I wolę się trzymać z dala jeśli tylko mogę od tego "wynalazku" jakim jest mql.

średnia wielkość pozycji zyskownej - 50.25
średnia wielkość pozycji stratnej - (-50.61)
pozycji wygranych% - 55.85
zysk netto - ok. 14 710 ( bo filmik przerwałem wcześniej)
średni czas otwarcia to parę godzin
No ładnie. Parę "ale"
- jaki masz modeling quality i jaką metodą testujesz?
- skąd masz dane do testów ?
- piszesz "parę godzin". Czyli nie wiesz ile. Nie sprawdziłeś tego - nie wiesz ile pozycji trwa "parę godzin" a ile w rzeczywistości ciągnie się parę dni. Ile z nich zostaje otwartych przez weekend ?
Ile z nich otwartych jest jednego dnia a zamykanych następnego ?
Dla ilu zostanie policzony swap ?