Never Lose Again by DRAGON33

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
TARKIN
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: TARKIN »

vvstudio pisze:Witajcie ;]
Znalazłem opis tego systemu na forum. Przeczytałem 19 stron wątku, obejrzałem screany, gram już jeden dzień(demo) miałem kilka wejść, w sumie na zero .
Jestem początkujący na forexie (jeśli chodzi o praktykę) i nie za bardzo rozumiem w jaki sposób mam patrzeć na kropki generowane przez tro dynamic fibs.

Proszę o odpowiedź

Pozdrawiam
Po pierwsze ciesze się że nowy kolega dołączył do tematu - czym nas więcej tym lepiej :)

Te kropki to lokalne szczyty i dołki - więcej na ich temat w temacie o PA
łatwo zauważyć że czasie trejdingu ilość kropek zmienia - czym więcej kropek tym dany punkt bardziej ważniejszy
jak przełączysz TF na wyższy to liczba kropek maleje bo dane miejsce w szerszej perspektywie czasu jest mniej ważne (zazwyczaj)
kropeczki mają zastosowanie w wyznaczaniu TP i SL
oraz przy wyznaczaniu trendu - jak sie układają do góry to trend wzrostowy jak w dół to spadkowy
trzecie zastosowanie to potwierdzenie wejścia w rynek - niektórzy gracze czekają aż przy ostatnim dołku (przy kupowaniu) będzie odpowiednia ilość kropek:
to znaczy - wszystkie wymagani systemu spełnione i tylko czekamy aż ten dołek przybierze na ważności
Przeczytaj temat do końca i rób screeny na swój użytek - to pozwoli Ci analizować poszczególne wejścia ( najlepiej przed samy wejściem oraz długo po )
i jeszcze :
wesołych świąt :D
"Tylko silnych los obdarza hojnie "

Awatar użytkownika
DonForex:-)
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: DonForex:-) »

DonForex:-) pisze:
Moritz pisze:
DonForex:-) pisze:czy możecie mi wytłumaczyć tak mocno łopatologicznie jak uruchomić ten G7:) przenoszę go na wykres, na dole mi się pkazuuje (ustawiam na false tak jak texs pokazał) i tylko widzę kolorowe skróty walut, żadnych wykresów
sprawdzałeś na różnych TF'ach ?