VEGAS

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.

Użyszasz systemu VEGAS

Tak
28
16%
Nie
146
84%
 
Liczba głosów: 174

Awatar użytkownika
Nomercy
Gaduła
Gaduła
Posty: 106
Rejestracja: 28 lut 2008, 23:21

Nieprzeczytany post autor: Nomercy »

a co chciałbyś wiedzieć :?: :?: :?:
Polska to takie dziecko z Downem - trzeba je kochac ale cudów nie nalezy oczekiwac ...

Awatar użytkownika
leszczu
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 672
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:19

Nieprzeczytany post autor: leszczu »

Jaka skuteczność? Średnie RR? Może jakieś szacunkowe wyniki jak to pipsowo wypada :lol: ot takie tam, pierdoły :wink:

Awatar użytkownika
Nomercy
Gaduła
Gaduła
Posty: 106
Rejestracja: 28 lut 2008, 23:21

Nieprzeczytany post autor: Nomercy »

przeczytaj watek, to wszystko będziesz wiedział, :idea: :idea: :idea:

statementy tez są umieszczone, a RR takie, jak powszechnie obowiązujące na Forex :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

pipsowo to wypada tak, jak własna psychika podpowiada :twisted: :twisted: :twisted:

Dla mnie osobiście w porządku :wink: :wink: :wink:
Polska to takie dziecko z Downem - trzeba je kochac ale cudów nie nalezy oczekiwac ...

krzys444
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 24
Rejestracja: 19 cze 2010, 18:47

Nieprzeczytany post autor: krzys444 »

mam wskaznik vegas 1H ustawiłem na najwyzszym RISK MODEL 3 ale cena wychodzi po za zakres targietów w tej walucie czy da sie cos zrobic ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

firma44
Bywalec
Bywalec
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 00:15

Nieprzeczytany post autor: firma44 »

Było już szczegółowo opisywane w tym wątku. Trzeba czytać całość, a nie wybiórczo. Chodzi o to, że masz kwotowanie do pięciu cyfr po przecinku, a wskaźniki były pisane dla czterech liczb po przecinku. Sposób poradzenia sobie z problemem jest opisany na pierwszych stronach...

Z nudów poszukałem więc Ci podam namiar. Problem jest poruszony na 32 stronie, a prawidłowe rozwiązanie masz na stronie 37.

Awatar użytkownika
siersciuch
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 407
Rejestracja: 06 kwie 2010, 20:31

Nieprzeczytany post autor: siersciuch »

Czy ktoś gra Vegas H1 na świecach H4? Bo przy H1 ni w tą ni w tamtą, ani skalp ani patrzenie dwa razy dziennie na monitor, trzeba by było nosić lapka i sprawdzać co 3 godzinki co się dzieje z wykresem.
jeżeli będziesz uparty, prawdopodobnie częściej odniesiesz sukces, niż doznasz porażki.

Awatar użytkownika
Nomercy
Gaduła
Gaduła
Posty: 106
Rejestracja: 28 lut 2008, 23:21

Nieprzeczytany post autor: Nomercy »

dlatego lepiej stosowac H4 ze wskazaniem na D1 :idea: :idea: :idea: :idea:
Polska to takie dziecko z Downem - trzeba je kochac ale cudów nie nalezy oczekiwac ...

adrian2-6
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 17 cze 2011, 19:37

Nieprzeczytany post autor: adrian2-6 »

fxlamer
Witam mam pytanko ustawilem w FF Tunel risk 2 ok ale jak ustawic poziomy tak zeby poziomy fibo byly oddalone od siebie o 89 0 144.Moj FF tunel jest waski:)
bede wdzueczny za podopwiedz

Awatar użytkownika
fxlamer
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 671
Rejestracja: 13 mar 2006, 09:52

Nieprzeczytany post autor: fxlamer »

witam,
adrian2-6 wyedytuj wskaznik i zwieksz liczby fibo dodajac do nich 0 (zero) na kazdym poziomie risk osobno, jak na screenie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bedzie dobrze, luz......
=================

adrian2-6
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 17 cze 2011, 19:37

Nieprzeczytany post autor: adrian2-6 »

oki bardzo ci dziekuje.Sprobuje

pozdrawiam

Dodano po 1 godzinach 51 minutach:

fxlamer
Witam wiec znowu pojawil sie problem:)
Edytowalem wskaznik i znalazlem ta formule lecz troche w innej formie niz pokazales mi powyzej:
case 0:
ExtMapBuffer3=ExtMapBuffer1+Fib1*Point;
ExtMapBuffer4=ExtMapBuffer1+Fib2*Point;
ExtMapBuffer5=ExtMapBuffer1-Fib1*Point;
ExtMapBuffer6=ExtMapBuffer1-Fib2*Point;
break;

case 1:
ExtMapBuffer3=ExtMapBuffer1+89*Point;
ExtMapBuffer4[i]=ExtMapBuffer1[i]+144*Point;
ExtMapBuffer5[i]=ExtMapBuffer1[i]-89*Point;
ExtMapBuffer6[i]=ExtMapBuffer1[i]-144*Point;
break;

case 2:
ExtMapBuffer3[i]=ExtMapBuffer1[i]+144*Point;
ExtMapBuffer4[i]=ExtMapBuffer1[i]+233*Point;
ExtMapBuffer5[i]=ExtMapBuffer1[i]-144*Point;
ExtMapBuffer6[i]=ExtMapBuffer1[i]-233*Point;
break;
mam pytanko jak widzisz cyfry sa zupelnie inne niz ty masz na screeenie czy mam jej zmienic zanim dorzuce do nich zera na takie jak masz ty?nie mam rowniez tej formuly if(RiskModel==1) jak widzisz mam jakies case:)Sory ze tak glowe zawracam ale na informatyce chodzilem na wagary:)
pozdrawiam cie

ODPOWIEDZ