Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
adriano87
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: adriano87 »

Co prawda nie jestem początkujący, no ale nowego tematu otwierał nie będę, otóż.
Szukam skryptu, lub ea buy/sell w którym będę mógł ustawić dany procent depozytu, który chcę przeznaczyć na transakcję, znacie coś tego typu? Mam procentowe zabezpieczenie, którego chciałbym się trzymać, a że skalpuję, to każda zmiana wielkości pozycji trochę denerwuje.

pax
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: pax »

adriano87 pisze:Co prawda nie jestem początkujący, no ale nowego tematu otwierał nie będę, otóż.
Szukam skryptu, lub ea buy/sell w którym będę mógł ustawić dany procent depozytu, który chcę przeznaczyć na transakcję, znacie coś tego typu? Mam procentowe zabezpieczenie, którego chciałbym się trzymać, a że skalpuję, to każda zmiana wielkości pozycji trochę denerwuje.
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... ght=#78313

lub

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... ht=#165372

adriano87
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: adriano87 »

SzybkiSzmal
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: SzybkiSzmal »

Mam rzeczywiste konto w AM AS z kasą, zalogowałem się, wsyztsko ładnie i teraz problem bo nie moge otworzyć pozycji?? Jest to niedostepne... dlaczego? Nie rozumiem....
NIgdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a później wykończy doświadczeniem.

wolvve
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: wolvve »

może zalogowałeś się z hasłem inwestora a nie MT4

SzybkiSzmal
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: SzybkiSzmal »

Dzięki ziom ;D POmogło ;]
NIgdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a później wykończy doświadczeniem.

tadeusz
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: tadeusz »

Witam!

Jestem mocno początkujący - doprowadzam konto demo do rozstroju nerwowego. ;)