Dziennik W.

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1213
Rejestracja: 20 gru 2005, 22:19

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam.
weronika pisze:Support Jadefx wogóle nie odpowiada, tak więc support też maja do bani.
Pewnie dymają przy serwerach ;)
Dear Karol Marchewka,

Hello JadeFX Autotraders,

During our normal Daily Maintenance Period today 12:00 to 12:30 PM EST ( 18:00 to 18:30 Server Time ) we will take a few minutes Longer so that we can adjust the Database Parameters for MT4 Server Platform .

Please be patient During this Time because of that emergency fix that is needed to Make sure the MT4 Server Database has the new Database Parameters requested by our Liquidity Provider and Metaquotes.

Note: During this Time you will not be able to OPEN, MODIFY or CLOSE any Trade. Once the work is completed it will be back to Normal.

If you any Questions or concerns Please contact us at 608-253-0282. Our Goal is to make sure that the MT4 Server Platform is operating at Peak Performance for our traders. Our Traders Come First.

JadeFX ( Jade Investments Group, LLC)
www.jadeinvestments.com
Ciekawy jestem czy uwzględnią Ci reklamację.

Pozdrawiam
Karol Marchewka

weronika
Gaduła
Gaduła
Posty: 194
Rejestracja: 19 cze 2005, 23:20

Nieprzeczytany post autor: weronika »

Nie uwzględnili, tradycyjnie grają głupa.

Tak wiec dziennik z wynikiem +3,31% zamykam.
Będę kontynuować z Dukascopy, ale kiedy to na razie nie wiem, nusze otworzyc konto i znów podłączyc się, jak sie da, do myfxbook.
:)
Ogólnie nie polecam Jadefx,

Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1213
Rejestracja: 20 gru 2005, 22:19

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam.
weronika pisze:Nie uwzględnili, tradycyjnie grają głupa.
Możesz przytoczyć co Ci napisali i przedstawić logi z tej transakcji?

Pozdrawiam
Karol Marchewka

weronika
Gaduła
Gaduła
Posty: 194
Rejestracja: 19 cze 2005, 23:20

Nieprzeczytany post autor: weronika »

Odpisali mi tak:

Hi

Trade Context Busy occurs when you try to Close an Order again while it is
in process of being executed by the MT4 Server. That will cause your
Initial
Order to be held in an execution queue loop. When you click to close an
order you will quickly receive a feedback if you don't receive a feedback
and try to close the order again you will get trade context is busy error .
The Best way to resolve that trade context busy error is to Close and Open
your MT4 Client that will reset the Connection and cause the orders in
execution queue loop of the trade context to be invalidated or released.

If the feedback was delayed then it is at the Liquidity Provider end
because
they were having issues on Tuesday and Wednesday on two of their backend
execution systems that were causing slow downs. We explained that on our
Forum and also sent emails to all our traders as we were trying work with
the liquidity providers to make sure they resolved the systems on their
end.

Kindest Regards,

No tak, ale próba zamknięcia przeze mnie była przez kilka minut. Wiem, że Trade Context Busy pokazuje się jak pozycja się nie zamknie, anuluje się i znów chce się zamknąc. Ale w tym przypadku rzecz wyglądała tak, że przez kilka minut zlecenie nie zamykało się, po zrestartowaniu platformy był Trade Context Busy. I nagle zamkneło sie z strata -3 pipsy.
A o owych problemach z platformą to info zostało wysłane do klientów po godz. 16 tej, wiec grubo po sprawie.
Wiadomo, że oni sa czyści i nic się nie udowodni. Nieważne, wszak to MT4 i poprostu należy się spodziewać takich rzeczy. Tak więc mniejsza z tym. Nie ma co gadać.

weronika
Gaduła
Gaduła
Posty: 194
Rejestracja: 19 cze 2005, 23:20

Nieprzeczytany post autor: weronika »

Jak to mówią kobieta zmienną jest, pogram do jeszcze na Jadefx do dziennika.
Po prostu nie chce mi się znów zakładać konta. No chyba, że będą często zdarzały się takie sytuacje, to nie będzie sensu.
[ Wolność i Praworządność ]

Awatar użytkownika
quapi
Gaduła
Gaduła
Posty: 277
Rejestracja: 30 sty 2005, 21:46

Nieprzeczytany post autor: quapi »

Śledzę Twój i Karola wątek - chciałem założyć u nich większe konto pod koniec roku. Problemy z egzekucją zleceń to jakiś koszmar, nie wyobrażam sobie sprawnego działania w takich warunkach. Teraz się poważnie zastanawiam...

Mam konto w IDM-ie - zlecenia wchodzą w ułamku sekundy, bez poślizgów. Gdyby nie upiorne spready i brak możliwości ustawienia w miarę bliskiego stopa - to wsio byłoby OK. Do dziwacznej platformy można się przyzwyczaić. Matko, stopy 50 pipsów od wejścia... oni się chyba nastawiają na trejderów grających na świeczkach tygodniowych sprawdzających kursy raz w roku , tak około października ;)

pozdro
The irresistible force met the immovable object

Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1213
Rejestracja: 20 gru 2005, 22:19

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam.
weronika pisze:Jak to mówią kobieta zmienną jest, pogram do jeszcze na Jadefx do dziennika.
Po prostu nie chce mi się znów zakładać konta. No chyba, że będą często zdarzały się takie sytuacje, to nie będzie sensu.
Lepiej wstrzymaj się jeszcze z tradowaniem do czasu, aż wszystko wróci do normy: http://www.jadeinvestments.com/forum/sh ... stcount=14

Pozdrawiam
Karol Marchewka

weronika
Gaduła
Gaduła
Posty: 194
Rejestracja: 19 cze 2005, 23:20

Nieprzeczytany post autor: weronika »

No tak to trochę wyjaśnia,

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

weronika pisze:Będę kontynuować z Dukascopy, ale kiedy to na razie nie wiem, nusze otworzyc konto i znów podłączyc się, jak sie da, do myfxbook.
Niestety z tym będzie problem. Dukascopy nie daje za bardzo takiej możliwości, w ogóle są dość czuli na punkcie bezpieczeństwa i dostępu do (nawet wglądu) konta klienta. Ale to z drugiej strony to dobrze. Jeśli zdecydujesz się prowadzić dziennik grając u tego brokera to pozostanie zapisywanie i publikowanie raportu np. raz na jakiś czas ale nie będzie podglądu do bieżących transakcji...
weronika pisze:Wiem, że Trade Context Busy pokazuje się jak pozycja się nie zamknie, anuluje się i znów chce się zamknąc. Ale w tym przypadku rzecz wyglądała tak, że przez kilka minut zlecenie nie zamykało się, po zrestartowaniu platformy był Trade Context Busy. I nagle zamkneło sie z strata -3 pipsy.
Nieciekawie brzmi. Z reguły restart platformy pomaga ale dziś to nie jedyny broker, który ma problem z serwerami. Wątek AM od rana aż wrze ;).

Dziwne jednak, że nie chcą uwzględnić tej reklamacji skoro są świadomi wystąpienia problemu gdzieś z ich strony...
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

weronika
Gaduła
Gaduła
Posty: 194
Rejestracja: 19 cze 2005, 23:20

Nieprzeczytany post autor: weronika »

Heh, na USD/CHF od jakiegos czasu jest spread 20 pipsow, nieźle :) i na innyc parach podobnie.

ODPOWIEDZ