fxclearing.ca

Sprawy techniczne dotyczące poszczególnych platform handlowych.

Co myślisz na temat tego brokera ?

Zdecydowanie polecam
17
23%
Poza paroma minusami są ok
16
21%
Przeciętny
19
25%
Mają wiele wad
7
9%
Stanowczo odradzam
16
21%
 
Liczba głosów: 75

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

maku9 pisze:Co o tym myślicie?
Zwykły badtick. Na demach to się nierzadko zdarza. Jak zdarzy się na realu to jeszcze nie widziałem takiego brokera, który nie uwzględniłby po czymś takim reklamacji ;).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
Grzeesiek
Gaduła
Gaduła
Posty: 117
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:53

Nieprzeczytany post autor: Grzeesiek »

No ale na demie AM czy FxPro praktycznie wcale się nie spotkałem z tak dużymi. No ale nic, porostu potrzebuje konta w microcentach i poważnie sie nad tym brokerem zastanawiam skąd wynika moja nadmierna panika;P hehe Dzięki za odpowiedz
"...jest to na ogół człowiek pewny siebie, który doszedł do tego, kim jest, własną pracą i który potrafi pogodzić się z krytyką lub porażką, nie tracąc wiary w siebie. Człowiek ten nie dopuszcza do siebie uczuć zazdrości, zawiści ani lęku."

mwojt
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 63
Rejestracja: 11 gru 2008, 23:44

Nieprzeczytany post autor: mwojt »

maku9 pisze:No ale na demie AM czy FxPro praktycznie wcale się nie spotkałem z tak dużymi. No ale nic, porostu potrzebuje konta w microcentach i poważnie sie nad tym brokerem zastanawiam skąd wynika moja nadmierna panika;P hehe Dzięki za odpowiedz
Mi coś takiego przytrafiło się w FXCM. Sam fakt wystąpienia bad ticka nie świadczy źle o brokerze, bo zdarzyć się może każdemu, to tylko maszyny. Najważniejsze jest to, jak broker w takiej sytuacji się zachowa, a ma tylko jedno wyjście - uwzględnić reklamację, jeśli chce by go postrzegano poważnie.

Mam konto w fx clearing i faktycznie ten bad tick wystąpił również na realu.

Dodano po 2 godzinach 11 minutach:

Jeszcze jedno: ich strona nie jest zaktualizowana i nie mówi o wszystkich opłatach jakie są ponoszone przez klienta. Na dzień dzisiejszy strona mówi o braku prowizji przy wpłacie poprzez paypal lub moneybookers, natomiast:
Szanowni Państwo,

Od dnia 9 marca mamy nowe warunki handlowe i między innymi zmieniły się zasady pobierania prowizji od wpłat i wypłat z Moneybookers, PayPal i przekazem bankowym.
Prosimy zajrzeć na stronę:
http://www.fxclearing.ca/pol/services/terms.php w punkcie: Brak opłat manipulacyjnych.
Od ostatecznej sumy pobierana jest opłata w wysokości 3%, ponieważ koszta, jakie pobiera PayPal i Moneybookers są wysokie. My je częściowo pokrywamy, a częściowo klienci.
Poprzednio pokrywaliśmy te opłaty w całości, ale jest to za duży ciężar finansowy, więc rozłożyliśmy to zarówno na nas, jak i na klientów. Bardzo nam przykro z tego powodu i prosimy o wyrozumiałość.

Również prosimy zajrzeć na stronę dotyczącą wpłat i wypłat:
http://www.fxclearing.ca/pol/services/funding.php
A więc depo pomniejszane jest o 3% w stosunku do kwoty wpłaty. Dowiedziałem się o tym dopiero z powyższego maila po wpłacie i wysłaniu maila z zapytaniem dlaczego kwota mojego depozytu jest mniejsza. No... nie jest to zbyt fajne. Ogólnie jestem zadowolony z tego brokera ale jak widać idealny nie jest (a kto jest?) :lol:

joanw76
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: 10 mar 2009, 21:48

Nieprzeczytany post autor: joanw76 »

Jak dlugo czekales na otwarcie konta.Pytam bo juz drugi dzien czekam na wiadomosc od nich.Dokumenty wyslane wczoraj i zadnej informacji.Do supportu pisze od rana.Do pana Darka juz kilka maili wyslalam z roznych poczt i zadnej odpowiedzi.Jdyny mail ktory otrzymalam to podziekowanie za otwarcie demo,ale to napewno automat wyslal.Bede wdzieczna za odpowiedz
Wystarczą mi 2 pipsy dziennie...

mwojt
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 63
Rejestracja: 11 gru 2008, 23:44

Nieprzeczytany post autor: mwojt »

A nie pamiętam dokładnie, jakieś 2-3 dni. Kontakt mailowy kuleje. Ja odpowiedzi na maile do nich dostawałem najwcześniej następnego dnia lub jeszcze kolejnego. Jeśli ktoś nie jest na tyle cierpliwy żeby znosić korespondencję 1 mail/dzień to raczej będzie go to kosztowało trochę nerwów :)

joanw76
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: 10 mar 2009, 21:48

Nieprzeczytany post autor: joanw76 »

Jam jest cierpliwa tylko inni brokerzy szybciej reaguja dla tego pytam :)

Dodano po 21 godzinach:

Ale cierpliwość ma swoje granice.Zero odpowiedzi na ktorykolwiek mail.Pisalam z roznych skrzynek oraz za pomoca formularza na ich stronie.Automat wczoraj mi przyslal tylko potwierdzenie ze otrzymali moje zapytanie.Odpowiedzi nie doczekalam.Po takim starcie z tym brokerem to ja dziekuja.Strach pomyslec co by bylo jak by sie cos dzialo np ze srodkami na koncie.Temu brokerowi to ja juz dziekuje. :evil:
Wystarczą mi 2 pipsy dziennie...

Awatar użytkownika
inwestor86
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1594
Rejestracja: 17 lis 2008, 11:53

Nieprzeczytany post autor: inwestor86 »

fakt, sam wyslalem 2 maile do nich z zapytaniem o konta w microcentach, zero odpowiedzi juz 3 dzien.. na stronie pisze, ze jest mozliwosc, zalozenia konta w PLN, a po wypelnieniu formularza i zatwierdzeniu wyskakuje, ze mozna tylko eur albo usd.. ech, szkoda..

Awatar użytkownika
Dariusz Makowiecki
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 04 mar 2009, 14:27

Nieprzeczytany post autor: Dariusz Makowiecki »

Szanowni Państwo,

pojawiło się kilka nowych spraw, które postaram się wyjaśnić. Jeśli o czymś zapomnę, proszę mi przypomnieć.

1. Jeśli chodzi o bad ticki i inne problemy, to my bez problemu zwracamy pieniążki, a nawet staramy się zwrócić więcej, tak, aby klient był zadowolony. Powiem szczerze, że było kilka wypadków, gdzie np. przekaz dotarł za późno i klient twierdził że przez to z naszej winy przegrał. Zwróciliśmy mu całą przez niego żądaną sumę z naddatkiem. Były 2 wypadki, gdy stop loss nie zadziałał i też klienci dostali więcej, niż im się należało. Jeśli jest ktoś, kto nie otrzymałby w podobnych sytuacjach zwrotu, proszę dać znać. Tak jak jeden pan wspomniał, takie problemy się zdarzają i nie jest to wina brokera, tylko maszyn i my na to nic nie poradzimy. Staramy się w takich systuacjach załatwić sprawę pozytywnie.

2. Przepraszam bardzo za wszelkie opóźnienia w otwieraniu kont, wysyłaniu wiadomości. Ja pracuję na pół etatu i nie jestem na bieżąco w stanie odpowiadać na pytania klientów z Polski. Nie mamy jeszcze aż tylu klientów z Polski, aby menedżer chciał mnie zatrudnić na cały etat. Ale zawsze można po angielsku lub rosyjsku kontaktować się z innymi kolegami i koleżankami z działu obsługi klienta.

3. W przypadku pani joanw76, pani ta wysłała dokument potwierdzający adres starszy niż 3 miesiące, dlatego konto nie mogło być otwarte natychmiast. Może faktycznie to trwało dłużej niż powinno, ale u niktórych brokerów trwa to kilka godzin, u nas do 2 dni, u innych nawet 2 tygodnie. Różne są procedury. Prosimy o wyrozumiałość.

4. Ja tu jestem na forum prywatnie. Nikt mi nie każe odpowiadać tu na państwa zapytania, ale robię to z własnej woli, bo zależy mi na dobrym imieniu mojej firmy. Powiem państwu szczerze, że ja mam doświadczenia z innymi brokerami i nawet ci najwięksi i teoretycznie najbardziej zaufani, robią karygodne błędy. FX Clearing dokłada wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni.

Pozdrawiam wszystkich Państwa bardzo serdecznie.

Dodano po 5 minutach:

6. Konta mikrocentowe faktycznie są tylko w USD lub EUR. Nie zdążyliśmy jeszcze dokonać wszystkich zmian na stronie internetowej we wszystkich miejscach. Nasza strona zostanie wkrótce całkowicie uaktualniona.

7. Również odliczamy od niedawna 3% przy wpłatach PayPal i Moneybookers, ale my nie bieżemy tych pieniążków dla siebie, to PayPal i Moneybookers nas obciąża tymi kwotami. Wcześniej refundowaliśmy te kwoty, ale teraz mamy za duże straty z tym związane i postanowiliśmy ich wiecej nie refundować. Bardzo mi przykro z tego powodu i serdecznie przepraszam.
Dariusz Makowiecki
FX Clearing Canada

joanw76
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: 10 mar 2009, 21:48

Nieprzeczytany post autor: joanw76 »

Rzeczywiście dokument był starszy i dosłałam aktualny.Problem pojawił się wtedy ,gdy na iformację o tym musiałam czekać tyle czasu.Rozumiem argumenty p.Darka .Dlatego spróbuje współpracy z tym brokerem i o efektach na bierząco będę informować zainteresowanych na tym forum.
Wystarczą mi 2 pipsy dziennie...

Awatar użytkownika
inwestor86
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1594
Rejestracja: 17 lis 2008, 11:53

Nieprzeczytany post autor: inwestor86 »

Dariusz Makowiecki pisze: 2. Przepraszam bardzo za wszelkie opóźnienia w otwieraniu kont, wysyłaniu wiadomości. Ja pracuję na pół etatu i nie jestem na bieżąco w stanie odpowiadać na pytania klientów z Polski. Nie mamy jeszcze aż tylu klientów z Polski, aby menedżer chciał mnie zatrudnić na cały etat. Ale zawsze można po angielsku lub rosyjsku kontaktować się z innymi kolegami i koleżankami z działu obsługi klienta.
witamy na forum :)

wpadlem na ten pomysl, ale oni chyba tez maja duzo pracy, albo malo czasu bo jeszcze nie odpowiedzieli (ale fakt bylo to wieczorem ich czasu) ;)

poczekamy zobaczymy..

ODPOWIEDZ