Zwykły badtick. Na demach to się nierzadko zdarza. Jak zdarzy się na realu to jeszcze nie widziałem takiego brokera, który nie uwzględniłby po czymś takim reklamacjimaku9 pisze:Co o tym myślicie?
fxclearing.ca
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
No ale na demie AM czy FxPro praktycznie wcale się nie spotkałem z tak dużymi. No ale nic, porostu potrzebuje konta w microcentach i poważnie sie nad tym brokerem zastanawiam skąd wynika moja nadmierna panika;P hehe Dzięki za odpowiedz
"...jest to na ogół człowiek pewny siebie, który doszedł do tego, kim jest, własną pracą i który potrafi pogodzić się z krytyką lub porażką, nie tracąc wiary w siebie. Człowiek ten nie dopuszcza do siebie uczuć zazdrości, zawiści ani lęku."
Mi coś takiego przytrafiło się w FXCM. Sam fakt wystąpienia bad ticka nie świadczy źle o brokerze, bo zdarzyć się może każdemu, to tylko maszyny. Najważniejsze jest to, jak broker w takiej sytuacji się zachowa, a ma tylko jedno wyjście - uwzględnić reklamację, jeśli chce by go postrzegano poważnie.maku9 pisze:No ale na demie AM czy FxPro praktycznie wcale się nie spotkałem z tak dużymi. No ale nic, porostu potrzebuje konta w microcentach i poważnie sie nad tym brokerem zastanawiam skąd wynika moja nadmierna panika;P hehe Dzięki za odpowiedz
Mam konto w fx clearing i faktycznie ten bad tick wystąpił również na realu.
Dodano po 2 godzinach 11 minutach:
Jeszcze jedno: ich strona nie jest zaktualizowana i nie mówi o wszystkich opłatach jakie są ponoszone przez klienta. Na dzień dzisiejszy strona mówi o braku prowizji przy wpłacie poprzez paypal lub moneybookers, natomiast:
A więc depo pomniejszane jest o 3% w stosunku do kwoty wpłaty. Dowiedziałem się o tym dopiero z powyższego maila po wpłacie i wysłaniu maila z zapytaniem dlaczego kwota mojego depozytu jest mniejsza. No... nie jest to zbyt fajne. Ogólnie jestem zadowolony z tego brokera ale jak widać idealny nie jest (a kto jest?)Szanowni Państwo,
Od dnia 9 marca mamy nowe warunki handlowe i między innymi zmieniły się zasady pobierania prowizji od wpłat i wypłat z Moneybookers, PayPal i przekazem bankowym.
Prosimy zajrzeć na stronę:
http://www.fxclearing.ca/pol/services/terms.php w punkcie: Brak opłat manipulacyjnych.
Od ostatecznej sumy pobierana jest opłata w wysokości 3%, ponieważ koszta, jakie pobiera PayPal i Moneybookers są wysokie. My je częściowo pokrywamy, a częściowo klienci.
Poprzednio pokrywaliśmy te opłaty w całości, ale jest to za duży ciężar finansowy, więc rozłożyliśmy to zarówno na nas, jak i na klientów. Bardzo nam przykro z tego powodu i prosimy o wyrozumiałość.
Również prosimy zajrzeć na stronę dotyczącą wpłat i wypłat:
http://www.fxclearing.ca/pol/services/funding.php
Jak dlugo czekales na otwarcie konta.Pytam bo juz drugi dzien czekam na wiadomosc od nich.Dokumenty wyslane wczoraj i zadnej informacji.Do supportu pisze od rana.Do pana Darka juz kilka maili wyslalam z roznych poczt i zadnej odpowiedzi.Jdyny mail ktory otrzymalam to podziekowanie za otwarcie demo,ale to napewno automat wyslal.Bede wdzieczna za odpowiedz
Wystarczą mi 2 pipsy dziennie...
Jam jest cierpliwa tylko inni brokerzy szybciej reaguja dla tego pytam
Dodano po 21 godzinach:
Ale cierpliwość ma swoje granice.Zero odpowiedzi na ktorykolwiek mail.Pisalam z roznych skrzynek oraz za pomoca formularza na ich stronie.Automat wczoraj mi przyslal tylko potwierdzenie ze otrzymali moje zapytanie.Odpowiedzi nie doczekalam.Po takim starcie z tym brokerem to ja dziekuja.Strach pomyslec co by bylo jak by sie cos dzialo np ze srodkami na koncie.Temu brokerowi to ja juz dziekuje.
Dodano po 21 godzinach:
Ale cierpliwość ma swoje granice.Zero odpowiedzi na ktorykolwiek mail.Pisalam z roznych skrzynek oraz za pomoca formularza na ich stronie.Automat wczoraj mi przyslal tylko potwierdzenie ze otrzymali moje zapytanie.Odpowiedzi nie doczekalam.Po takim starcie z tym brokerem to ja dziekuja.Strach pomyslec co by bylo jak by sie cos dzialo np ze srodkami na koncie.Temu brokerowi to ja juz dziekuje.
Wystarczą mi 2 pipsy dziennie...
- inwestor86
- Pasjonat

- Posty: 1594
- Rejestracja: 17 lis 2008, 11:53
- Dariusz Makowiecki
- Bywalec

- Posty: 11
- Rejestracja: 04 mar 2009, 14:27
Szanowni Państwo,
pojawiło się kilka nowych spraw, które postaram się wyjaśnić. Jeśli o czymś zapomnę, proszę mi przypomnieć.
1. Jeśli chodzi o bad ticki i inne problemy, to my bez problemu zwracamy pieniążki, a nawet staramy się zwrócić więcej, tak, aby klient był zadowolony. Powiem szczerze, że było kilka wypadków, gdzie np. przekaz dotarł za późno i klient twierdził że przez to z naszej winy przegrał. Zwróciliśmy mu całą przez niego żądaną sumę z naddatkiem. Były 2 wypadki, gdy stop loss nie zadziałał i też klienci dostali więcej, niż im się należało. Jeśli jest ktoś, kto nie otrzymałby w podobnych sytuacjach zwrotu, proszę dać znać. Tak jak jeden pan wspomniał, takie problemy się zdarzają i nie jest to wina brokera, tylko maszyn i my na to nic nie poradzimy. Staramy się w takich systuacjach załatwić sprawę pozytywnie.
2. Przepraszam bardzo za wszelkie opóźnienia w otwieraniu kont, wysyłaniu wiadomości. Ja pracuję na pół etatu i nie jestem na bieżąco w stanie odpowiadać na pytania klientów z Polski. Nie mamy jeszcze aż tylu klientów z Polski, aby menedżer chciał mnie zatrudnić na cały etat. Ale zawsze można po angielsku lub rosyjsku kontaktować się z innymi kolegami i koleżankami z działu obsługi klienta.
3. W przypadku pani joanw76, pani ta wysłała dokument potwierdzający adres starszy niż 3 miesiące, dlatego konto nie mogło być otwarte natychmiast. Może faktycznie to trwało dłużej niż powinno, ale u niktórych brokerów trwa to kilka godzin, u nas do 2 dni, u innych nawet 2 tygodnie. Różne są procedury. Prosimy o wyrozumiałość.
4. Ja tu jestem na forum prywatnie. Nikt mi nie każe odpowiadać tu na państwa zapytania, ale robię to z własnej woli, bo zależy mi na dobrym imieniu mojej firmy. Powiem państwu szczerze, że ja mam doświadczenia z innymi brokerami i nawet ci najwięksi i teoretycznie najbardziej zaufani, robią karygodne błędy. FX Clearing dokłada wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni.
Pozdrawiam wszystkich Państwa bardzo serdecznie.
Dodano po 5 minutach:
6. Konta mikrocentowe faktycznie są tylko w USD lub EUR. Nie zdążyliśmy jeszcze dokonać wszystkich zmian na stronie internetowej we wszystkich miejscach. Nasza strona zostanie wkrótce całkowicie uaktualniona.
7. Również odliczamy od niedawna 3% przy wpłatach PayPal i Moneybookers, ale my nie bieżemy tych pieniążków dla siebie, to PayPal i Moneybookers nas obciąża tymi kwotami. Wcześniej refundowaliśmy te kwoty, ale teraz mamy za duże straty z tym związane i postanowiliśmy ich wiecej nie refundować. Bardzo mi przykro z tego powodu i serdecznie przepraszam.
pojawiło się kilka nowych spraw, które postaram się wyjaśnić. Jeśli o czymś zapomnę, proszę mi przypomnieć.
1. Jeśli chodzi o bad ticki i inne problemy, to my bez problemu zwracamy pieniążki, a nawet staramy się zwrócić więcej, tak, aby klient był zadowolony. Powiem szczerze, że było kilka wypadków, gdzie np. przekaz dotarł za późno i klient twierdził że przez to z naszej winy przegrał. Zwróciliśmy mu całą przez niego żądaną sumę z naddatkiem. Były 2 wypadki, gdy stop loss nie zadziałał i też klienci dostali więcej, niż im się należało. Jeśli jest ktoś, kto nie otrzymałby w podobnych sytuacjach zwrotu, proszę dać znać. Tak jak jeden pan wspomniał, takie problemy się zdarzają i nie jest to wina brokera, tylko maszyn i my na to nic nie poradzimy. Staramy się w takich systuacjach załatwić sprawę pozytywnie.
2. Przepraszam bardzo za wszelkie opóźnienia w otwieraniu kont, wysyłaniu wiadomości. Ja pracuję na pół etatu i nie jestem na bieżąco w stanie odpowiadać na pytania klientów z Polski. Nie mamy jeszcze aż tylu klientów z Polski, aby menedżer chciał mnie zatrudnić na cały etat. Ale zawsze można po angielsku lub rosyjsku kontaktować się z innymi kolegami i koleżankami z działu obsługi klienta.
3. W przypadku pani joanw76, pani ta wysłała dokument potwierdzający adres starszy niż 3 miesiące, dlatego konto nie mogło być otwarte natychmiast. Może faktycznie to trwało dłużej niż powinno, ale u niktórych brokerów trwa to kilka godzin, u nas do 2 dni, u innych nawet 2 tygodnie. Różne są procedury. Prosimy o wyrozumiałość.
4. Ja tu jestem na forum prywatnie. Nikt mi nie każe odpowiadać tu na państwa zapytania, ale robię to z własnej woli, bo zależy mi na dobrym imieniu mojej firmy. Powiem państwu szczerze, że ja mam doświadczenia z innymi brokerami i nawet ci najwięksi i teoretycznie najbardziej zaufani, robią karygodne błędy. FX Clearing dokłada wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni.
Pozdrawiam wszystkich Państwa bardzo serdecznie.
Dodano po 5 minutach:
6. Konta mikrocentowe faktycznie są tylko w USD lub EUR. Nie zdążyliśmy jeszcze dokonać wszystkich zmian na stronie internetowej we wszystkich miejscach. Nasza strona zostanie wkrótce całkowicie uaktualniona.
7. Również odliczamy od niedawna 3% przy wpłatach PayPal i Moneybookers, ale my nie bieżemy tych pieniążków dla siebie, to PayPal i Moneybookers nas obciąża tymi kwotami. Wcześniej refundowaliśmy te kwoty, ale teraz mamy za duże straty z tym związane i postanowiliśmy ich wiecej nie refundować. Bardzo mi przykro z tego powodu i serdecznie przepraszam.
Dariusz Makowiecki
FX Clearing Canada
FX Clearing Canada
Rzeczywiście dokument był starszy i dosłałam aktualny.Problem pojawił się wtedy ,gdy na iformację o tym musiałam czekać tyle czasu.Rozumiem argumenty p.Darka .Dlatego spróbuje współpracy z tym brokerem i o efektach na bierząco będę informować zainteresowanych na tym forum.
Wystarczą mi 2 pipsy dziennie...
- inwestor86
- Pasjonat

- Posty: 1594
- Rejestracja: 17 lis 2008, 11:53
witamy na forumDariusz Makowiecki pisze: 2. Przepraszam bardzo za wszelkie opóźnienia w otwieraniu kont, wysyłaniu wiadomości. Ja pracuję na pół etatu i nie jestem na bieżąco w stanie odpowiadać na pytania klientów z Polski. Nie mamy jeszcze aż tylu klientów z Polski, aby menedżer chciał mnie zatrudnić na cały etat. Ale zawsze można po angielsku lub rosyjsku kontaktować się z innymi kolegami i koleżankami z działu obsługi klienta.
wpadlem na ten pomysl, ale oni chyba tez maja duzo pracy, albo malo czasu bo jeszcze nie odpowiedzieli (ale fakt bylo to wieczorem ich czasu)
poczekamy zobaczymy..


