Never Lose Again by DRAGON33
takHunterPL pisze:nadal inwestujesz za pomoca NLA tarkin?TARKIN pisze:przymusu nie ma
ale moje analizy pokazują że jest to dogodny moment
to zalezy od TF
jak grasz m5 to w 99 % procentach ostatnim wymogiem systemu jest kolor H1
a na otwarciu H1 najłatwiej go otrzymać
tylko przy tej filtracji to trzeba zająć się inna strategia bo sygnałów jak na lekarstwo
ale za to mało poświęcam czasu (30 minut dziennej analizy )
"Tylko silnych los obdarza hojnie "
Witam
Trenuję na demo od około 3 miesięcy, z różnym skutkiem. Udało mi się opracować nawet ciekawy system do swing tradingu (gmma + parę fragmentów z innych systemów), lecz wolałbym zacząć od skalpowania.
Lecz moje pytanie dotyczy NLA. TARKIN, mówisz, że system daje Ci około 5 sygnałów tygodniowo. Jednakże na początku całego wątku HEX i parę innych osób kosiło pipsy aż miło. Czy coś się zmieniło? Wiem, że autor przerzucił się na Zero Line, ale z czego wynika to, że pierwotnie system był niemal doskonały, a teraz w zasadzie cichutko tutaj. Rynek się zmienił? Może traderzy przekombinowali i system najlepszy był w swojej pierwszej wersji?
Osobiście trenuję na podstawie opisu i szablonu jaki zamieścił tutaj TeXs, z różnym skutkiem, ale wychodzę z założenia, że muszę zwyczajnie ograć się z systemem. A jakie jest wasze zdanie? System ma najlepsze za sobą bo rynek się zmienił, czy może Zero Line jest po prostu lepsze?
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
Trenuję na demo od około 3 miesięcy, z różnym skutkiem. Udało mi się opracować nawet ciekawy system do swing tradingu (gmma + parę fragmentów z innych systemów), lecz wolałbym zacząć od skalpowania.