Never Lose Again by DRAGON33

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Arch.Angel
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: Arch.Angel »

Na pierwsze takie pw też pewnie bym odpisał, ale ze względu na małą liczbę napisanych przeze mnie postów na forum, takowego się nie spodziewam :P
Takie pw to trochę droga na skróty. Szukanie 1 prostego sposobu na to, aby zarobić fortunę. Każdy się musi przekonać, że za darmo nic nie ma.

Wg mnie jeśli ktoś naprawdę chce zrozumieć o co tu chodzi, to wystarczy przeczytać wątek ze zrozumieniem. Raz, drugi...a i trzeci nie zaszkodzi + bieżąca analiza wykresów.
Zasady NLA są jasne. Sam jestem świeżakiem, bo od 2 tygodni gram na realu (niewielkie depo na mikro). Jednak ten sposób gry daje do myślenia. Niestety jako, że jestem początkującym, siada mi trochę psychika, przez co błędy wynikające z m.in. nieprzestrzegania zasad i pokazaniu światu, że to ja mam rację. Jednak pracuję nad tym. Zobaczymy jak to się zakończy.

Jeśli pójdzie pomyślnie, to może w odpowiednim wątku opiszę co i jak.

Póki co kanał MA zakończył tydzień w poziomie, jak dla mnie pas.

Awatar użytkownika
TARKIN
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: TARKIN »

Arch.Angel - wrzucaj screeny z opisem co Ciebie skłoniło do danego działania.
Bo oprócz oceny rynku na pewno sie znajdą oceny użytkowników.
Nawet Sobie nie wyobrażasz jak różni ludzi przechodzą tę samą drogę w danym systemie - popełniają te same błędy / wyciągają te same wnioski.
NLA nie jest systemem uznaniowym co bardzo pomaga w dyskusji.
Ba czasami dyskusja o czymś co uważasz że masz opanowane do perfekcji skłonić Ciebie może do refleksji która pozwoli Ci w inny sposób spojrzeć na zagadnienie. Wiem coś o tym bo w ten sposób dopracowałem filtrację sygnałów.
"Tylko silnych los obdarza hojnie "

Awatar użytkownika
HunterPL
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: HunterPL »