MB Trading
Z tego co widze to MB Trading to to samo co x http://www.efxgroup.com/
Korzystają z tego samego programu.
Z tym że widzę wyższość nad EFX i byc może się do nich przeniosę, ponieważ moją EFX Remote Trader - w prawdzie jeszcze nie udało mi się go odpalić bo ciągle wywala błędy i nie mogę przetestować..
A tak się prezentuje:
http://www.efxgroup.com/ourPlatform.php
Ciewke czy przebije się przez zabezpieczenia w pracy..
Korzystają z tego samego programu.
Z tym że widzę wyższość nad EFX i byc może się do nich przeniosę, ponieważ moją EFX Remote Trader - w prawdzie jeszcze nie udało mi się go odpalić bo ciągle wywala błędy i nie mogę przetestować..
A tak się prezentuje:
http://www.efxgroup.com/ourPlatform.php
Ciewke czy przebije się przez zabezpieczenia w pracy..
Kod: Zaznacz cały
[...]access it from any computer with Internet Explorer or a browser with an Internet Explorer plug-in installed. Second, you don't have to worry about firewalls or virus scanners.
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
-
- Stały bywalec
- Posty: 54
- Rejestracja: 05 maja 2007, 12:12
Ze strony EFX:Tig3r pisze:Z tego co widze to MB Trading to to samo co x http://www.efxgroup.com/
Korzystają z tego samego programu.
[/code]
>>>>>>>>>>>
EFX Group is an affiliated introducing firm for MB Trading Futures, Inc (MBTF) that receives a volume based referral fee for its services. MB Trading Futures, Inc. is registered with the CFTC and member of NFA as a Futures commission Merchant (FCM). MBTF offers execution and settlement services for off-exchange foreign currency (forex) products through EFX.
<<<<<<<<<<<
EFX jest "dealerem" dla MBT.
Mam konto real i mam pytanie
Otworzyłem pozycje Market+TTO i cena przeskoczyła moj TP i pozycji mi nie zamkneło:( co w takim wypadku należy robić- anulowac zlecenie oczekujące (TTO) i probowac zamknac recznie czy zostawic i reklamowac, czy w takim wypadku uwzglednia ta reklamacje zwroca mi kase?
Innym razem otworzylem pozycje Market+ Tr.Stop i sytuacja podobna nie zadzialal mi Tr. Stop (powinienem byc na plusie) i co w takim razie robic? ja anulowalem Tr.Stop i probowalem zamknac recznie ale rowniez bez powodzenia (zamykalem ok 20 razy i nic)
Obecnie czekam na odp. supportu i sie denerwuje:(
Otworzyłem pozycje Market+TTO i cena przeskoczyła moj TP i pozycji mi nie zamkneło:( co w takim wypadku należy robić- anulowac zlecenie oczekujące (TTO) i probowac zamknac recznie czy zostawic i reklamowac, czy w takim wypadku uwzglednia ta reklamacje zwroca mi kase?
Innym razem otworzylem pozycje Market+ Tr.Stop i sytuacja podobna nie zadzialal mi Tr. Stop (powinienem byc na plusie) i co w takim razie robic? ja anulowalem Tr.Stop i probowalem zamknac recznie ale rowniez bez powodzenia (zamykalem ok 20 razy i nic)
Obecnie czekam na odp. supportu i sie denerwuje:(
Przeskoczyła i poszła dalej, czy od razu cofnęła?wojtazo pisze:Mam konto real i mam pytanie
Otworzyłem pozycje Market+TTO i cena przeskoczyła moj TP i pozycji mi nie zamkneło:(
Jeśli przeskoczy to zgłoś, jeśli cofnęła, to może nie było odpowiedniego popytu.
Ja raz miałem tak że mając ustawione 2 loty załapało TP i zamokło tylko 0.2 lota bo od razu cofnęło cence.
z tym, ze ja nie używam market +TTO a samo TTO, może powinieneś użyc Stop + TTO?
Dużo typów zlefeń a pogubić sie można

Tak samo z Tralling Stop, używam samego bez market, bo wiem jak działa..
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Market + TTO przeskoczyla i szla caly czas dalej tak ze udalo mi sie zamknac recznie na plusie, ale z tym market plus Tr.stop to ani Tr.Stop nie zadzialal ani recznie nie moglem zamknac:( MBT odpowiedzialo mi na to zdarzenie w nastepujacy sposob:
"We apologize for the technical issue that occurred this morning. Technical issues will happen when trading electronically, especially during periods of high volatility. When issues do arise we will always do our best to resolve the matter as quickly and as efficiently as possible. Even though technical issues are a part of electronic trading, MB Trading offers a professionally trained staffed Order Desk and we encourage all clients to call immediately if they suspect anything out of the ordinary. We will not be issuing any reimbursements for today's technical issues. Please let us know if you have any further concerns."
Calkowicie tej odpowiedzi nie rozumiem ale mam nadzieje ze jak w poniedzialek odpale navigatora to anuluja mi strate powstala z tego zdarzenia a dla mnie strata to rowniez nie zrealizowany zysk-dobrze mowie?
Ale ogolnie to jesli nie zadziala TP czy Tr.Stop to zostawic pozycje nadal otwarta i reklamowac czy starac sie zamknac recznie i reklamowac?
W nawigatorze jest do ustawienia PRICE vs SPEED- jak macie to ustawione? to ma jakies znaczenie?
Czym rozni sie samo TTO i samo Tr.Stop od tego z market? Prosze wyjasnij mi roznice moze zle robie otwierajac pozycje market+TTO , market+Tr. Stop? Jak dziala stop+TTO?
Z gory wielkie dzieki!
"We apologize for the technical issue that occurred this morning. Technical issues will happen when trading electronically, especially during periods of high volatility. When issues do arise we will always do our best to resolve the matter as quickly and as efficiently as possible. Even though technical issues are a part of electronic trading, MB Trading offers a professionally trained staffed Order Desk and we encourage all clients to call immediately if they suspect anything out of the ordinary. We will not be issuing any reimbursements for today's technical issues. Please let us know if you have any further concerns."
Calkowicie tej odpowiedzi nie rozumiem ale mam nadzieje ze jak w poniedzialek odpale navigatora to anuluja mi strate powstala z tego zdarzenia a dla mnie strata to rowniez nie zrealizowany zysk-dobrze mowie?
Ale ogolnie to jesli nie zadziala TP czy Tr.Stop to zostawic pozycje nadal otwarta i reklamowac czy starac sie zamknac recznie i reklamowac?
W nawigatorze jest do ustawienia PRICE vs SPEED- jak macie to ustawione? to ma jakies znaczenie?
Czym rozni sie samo TTO i samo Tr.Stop od tego z market? Prosze wyjasnij mi roznice moze zle robie otwierajac pozycje market+TTO , market+Tr. Stop? Jak dziala stop+TTO?
Z gory wielkie dzieki!
wojtazo analizowałem to co napisałeś z znajomym doradcą i sytuacja wygląda tak powinieneś próbować to ręcznie wszystko anulować ,następnie składać reklamację.Niestety zdarzają się sporadycznie takie sytuacje u wszystkich brokerów.Pozdrawiam.
Bazylea III reforma finansowa staje się skuteczne,
W ostatnich miesiącach Grupa CME i innych operatorów walut zauważyć rosnącą aktywność banku w kontraktach futures lub podobnych produktów
W ostatnich miesiącach Grupa CME i innych operatorów walut zauważyć rosnącą aktywność banku w kontraktach futures lub podobnych produktów
Odpalilem dzisiaj Navigatora i niestety ale nie zwrocili mi straty- jestem bardzo zawiedziony bo nawet u polskich brokerow czy takich jak AM ustawienia obronne takie jak np. Tr.Stop mimo luki cenowej sa uwzgledniane na korzysc klienta. Naprawde nie wiem co mam zrobic zmienic brokera? Troche mi szkoda czasu poswieconego na otwarcie u nich rachunku:(
-
- Stały bywalec
- Posty: 54
- Rejestracja: 05 maja 2007, 12:12
Wygląda na to, że masz wyjątkowego pecha; prawdopodobnie cierpisz z powodu jakiegoś błędu w softwarze, choć nie mogę wykluczyć, że coś źle interpretujesz.wojtazo pisze:Mam konto real i mam pytanie
Otworzyłem pozycje Market+TTO i cena przeskoczyła moj TP i pozycji mi nie zamkneło:( co w takim wypadku należy robić- anulowac zlecenie oczekujące (TTO) i probowac zamknac recznie czy zostawic i reklamowac, czy w takim wypadku uwzglednia ta reklamacje zwroca mi kase?
Innym razem otworzylem pozycje Market+ Tr.Stop i sytuacja podobna nie zadzialal mi Tr. Stop (powinienem byc na plusie) i co w takim razie robic? ja anulowalem Tr.Stop i probowalem zamknac recznie ale rowniez bez powodzenia (zamykalem ok 20 razy i nic)
Obecnie czekam na odp. supportu i sie denerwuje:(
Widząc taką sytuację u siebie, w pierwszej kolejności zrobiłbym zrzuty danych z okien OpenOrders, Positions, OrderBook - prawy klawisz myszy na polu okna i polecenie Export data to csv file; dokumentacja zdarzenia na wypadek, gdyby po stronie serwera były inne dane.
Natychmiast szukałbym kontaktu - masz Chat w godzinach ich pracy, a w każdej innej godzinie telefony do HelpDesk - na Skypie to kosztuje grosze, i działa, bo próbowałem. Moje problemy dotyczyły logowania, zawsze otrzymałem pomoc, pomimo tego, że u nich było krótko po północy, a u nas rano, a błąd był po mojej stronie. Oczywiście angielski jest nieodzowny - bez języka nic nie załatwisz, na to nic nie poradzisz.
W sytuacji, gdy nie mogłeś "ręcznie" zamknąć pozycji - należało zresetować swój komputer i zacząć wszystko od nowa - przynajmniej miałbyś większą dozę pewności, że błąd jest poza twoim lokalem, gdyby dalej występował.
Czy zwrócą ci kasę? Tego nie wiem. W mailu piszą do ciebie, że nie.
Ja bym próbował mimo wszystko wykazać, że błąd jest po ich stronie i że poniosłeś stratę - powinni stratę pokryć. Natomiast sfinansowania utraconych korzyści - niezrealizowany zysk - ja bym nie oczekiwał - to mało realne moim zdaniem. W dzisiejszym swiecie każdy zabezpiecza się przed odpowiedzialnościa za szkody spowodowane błędami software'u - spójrz choćby na treść dowolnej licencji Microsoftu! - za nic nie odpowiadają.
Sam jestem ciekawy, jak twój przypadek się rozwinie, oby wszystko poszło po twojej myśli.
Pozdrawiam.
Dodano po 15 minutach:
Tego typu problemy na rachunku demo w przypadku MBT są możliwe - i nie muszą występować na rachunkach real. Środowisko demo jest wykorzystywane przez nich do testowania nowych wersji oprogramowania, więc babole mogą się pojawiać. Rachunek demo w przypadku MBT należy traktować jako narzędzie do nauki obsługi platformy, zrozumienia działania programów, poczucia specyfiki platformy (bo jest inna niż "powszechnie" znany MT4). Jest to także narzędzie niezbędne do uruchamiania własnych aplikacji , systemów itp. - nie wszyscy ograniczają się do używania Navigatora.zz pisze:To samo miałem na koncie demo.BigZbig111 prosimy Abyś mam to objaśnił.Dla mnie płyną z tego wnioski nie znając angielskiego lepiej trzymać się silnych brokerów z dobrym polskim supportem.Pozdrawiam.
Jeśli ktoś poptrzebuje środowiska do długotrwałej nauki handlu na tej platformie, to raczej sugerowałbym osobiście założenie rachunku REAL z minimalnym wkładem i handlowanie ilością minimalną, tj. 1$, 1GBP, itd.
Dużo większa korzyść z takiej nauki niż z czystego demo - inna pszychologia działania.
Wnioski każdy wyciąga samodzielnie - nie mam nic w tej kwestii do powiedzenia. Zdrowy rozsądek wygrywa - jak zawsze.
Dodano po 47 minutach:
Nie pogniewaj się, ale te pytania świadczą o tym, że nie rozumiesz podstawowych rzeczy z tej platformy! Z takimi brakami działasz w realu?wojtazo pisze:Czym rozni sie samo TTO i samo Tr.Stop od tego z market? Prosze wyjasnij mi roznice moze zle robie otwierajac pozycje market+TTO , market+Tr. Stop? Jak dziala stop+TTO?
Prowadzisz samochód, a nie wiesz co to sprzęgło, gaz i hamulec?
http://www.mbtrading.com/fx/orderTypes.asp
Generalnie - masz zlecenia zwykłe (proste, pojedyncze lub podwójne) i Combo (złożone);
- zwykłe:
market - po cenie rynkowej;
limit - po podanej cenie;
stop market - czyli market, jeśli zostanie osiągnięty poziom stop;
stop limit, czyli limit, jeśli zostanie osiągnięty poziom stop;
trailing stop - czyli market, jeśli zadziała trailing stop;
TTO - dwa zlecenia powiązane w jedno, jeśli jedno zostanie wykonane, to drugie się automatycznie kasuje, czyli tzw. OCA - one cancels another, jedno kasuje drugie; jedno z nich jest typu limit i pełni funkcję TakeProfit, a drugie jest typu StopMarket i pełni funkcję StopLoss;
- Combo
to są wszystkie zlecenia z "+",
są to zlecenia złożone z 2 zleceń: rodzic (parent) i dziecko (child),
założenie jest takie, że zlecenie rodzic otwiera pozycję, a zlecenie dziecko zamyka pozycję;
jednym ruchem inwestor może zaplanować i zlecić serwerowi cały cykl handlu i "zapomnieć" o sprawie;
najpierw w systemie jest aktywowane zlecenie rodzic, a dziecko czeka w poczekalni; jesli warunki rynkowe spowodują wykonanie zlecenia rodzic, powstaje nowa pozycja i automatycznie jest aktywowane zlecenie dziecko do ochrony tej pozycji;
Typ zlecenia zwykłego czy Combo dobierasz sobie w miarę potrzeb - zależy czego wymaga stosowana przez ciebie strategia.
I jeszcze tutaj video-tutorial-e
http://www.mbtrading.com/fx/Webinars.asp
Dokładnie, ale niektórzy może nie zdają sobie z tego sprawy.BigZbig111 pisze:klasyczny hedgingTig3r pisze:Gbyby komuś nie odpowiadała waluta bazowa USD rachunku, może łatwo "przejść" na GBP.
Na każde 5000USD otwiera pozycje long GBP/USD 1 lot.
niestety MBTrading nie posiada USD/PLN więc można tylko w kombinacji z inną parą walut (z USD jako jedna z par).
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..