Serwis Forex-nawigator.biz korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [Zamknij tą informację]

Dzisiaj jest 23 wrz 2018, 11:20     Inwestuj z zaufanym, globalnym brokerem XM!



IC Markets

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
7
47%
Poza paroma minusami są ok
4
27%
Przeciętny
4
27%
Mają wiele wad
0
Brak głosów
Stanowczo odradzam
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 15

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

raposo

Moderator

Moderator

  • Posty: 11085
  • Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10
  • Lokalizacja: Trójmiasto
  • Pochwały: 66

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post12 wrz 2018, 08:49

Zadzwoń najlepiej do Skrilla (mają polską obsługę), bo ewidentnie coś namieszałeś, albo oni ;)

Przelewy SEPA realizowane są zazwyczaj w ciągu 2 dni, więc gdzieś te środki prawdopodobnie oczekują - strzelam, że na koncie bankowym Skrilla.

Nie wiem, może masz konto niezweryfikowane do końca? Albo rachunek bankowy nie jest przypisany do skrillowego konta?
Może próbujesz przekroczyć jakiś limit transakcji?

Przyczyn może być wiele, a ogólny komunikat, że "coś poszło nie tak" forumowiczom nic nie powie...
- RABATY u brokerów ECN, STP, NDD
- Forex Club Tools
- Program Podatek 5.0
ForexClub.pl - IC Markets (-21%) - Tickmill (-10%)- Vipro Markets (-10%) - XTB - (Pakiet książek) - Dukascopy - LMAX (-20%) - FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu
Offline

majki_bre

Bywalec

Bywalec

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 30 sie 2018, 21:32

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post12 wrz 2018, 09:28

a numer na support gdzie mogę znaleźć? bo na stornie nie widzę.

wujek google, tez mało pomocny.

jedynie kontakt, poprzez formularz. :?
Offline
Awatar użytkownika

raposo

Moderator

Moderator

  • Posty: 11085
  • Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10
  • Lokalizacja: Trójmiasto
  • Pochwały: 66

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post12 wrz 2018, 09:43

majki_bre pisze:a numer na support gdzie mogę znaleźć? bo na stornie nie widzę.

wujek google, tez mało pomocny.

jedynie kontakt, poprzez formularz. :?

Fakt, ze strony numer zniknął. Ale internet pamięta ... ;)

Na końcu:
https://www.wykop.pl/wpis/13789663/jaka ... ukmacherk/
- RABATY u brokerów ECN, STP, NDD
- Forex Club Tools
- Program Podatek 5.0
ForexClub.pl - IC Markets (-21%) - Tickmill (-10%)- Vipro Markets (-10%) - XTB - (Pakiet książek) - Dukascopy - LMAX (-20%) - FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu
Offline

majki_bre

Bywalec

Bywalec

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 30 sie 2018, 21:32

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post12 wrz 2018, 13:55

numer działa.

bardzo konkretna obsługa. full profeska.

jestem pod wrażeniem.

kłopot rozwiązany.

dzięki!

:564:
Offline
Awatar użytkownika

niemiaszek

Przyjaciel Forum

Przyjaciel Forum

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post14 wrz 2018, 18:40

no i padaka po całości, bo żaden serwer nie działa :!: :!: :!: :roll:

brak połączenia w MT4, reskanowanie nie aktywne...

czy ktoś też ma ten sam problem :?:
... zbieraj pips do pipa bo jak nie to z depo będzie lipa... G."niemiaszek"
Offline
Awatar użytkownika

Nikoś

Bywalec

Bywalec

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 18 sie 2018, 12:59

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post14 wrz 2018, 18:56

niemiaszek pisze:no i padaka po całości, bo żaden serwer nie działa :!: :!: :!: :roll:

Australijczycy Axi trader ic markets pepperstone ten sam problem. Kwotowania zamrozone.
Offline
Awatar użytkownika

niemiaszek

Przyjaciel Forum

Przyjaciel Forum

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post14 wrz 2018, 19:01

Nikoś pisze:
niemiaszek pisze:no i padaka po całości, bo żaden serwer nie działa :!: :!: :!: :roll:

Australijczycy Axi trader ic markets pepperstone ten sam problem. Kwotowania zamrozone.


dzięki :564:


screeny zrobione z kompa i z telefonu, więc zobaczymy jak się to rozegra :wink:
... zbieraj pips do pipa bo jak nie to z depo będzie lipa... G."niemiaszek"
Offline

Rams

Stały bywalec

Stały bywalec

  • Posty: 24
  • Rejestracja: 18 sty 2009, 04:06
  • Lokalizacja: z drugiej strony lustra...

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post14 wrz 2018, 19:02

U mnie też nie działa.
Offline
Awatar użytkownika

Nikoś

Bywalec

Bywalec

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 18 sie 2018, 12:59

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post14 wrz 2018, 19:04

niemiaszek pisze:
Nikoś pisze:
niemiaszek pisze:no i padaka po całości, bo żaden serwer nie działa :!: :!: :!: :roll:

Australijczycy Axi trader ic markets pepperstone ten sam problem. Kwotowania zamrozone.


dzięki :564:


screeny zrobione z kompa i z telefonu, więc zobaczymy jak się to rozegra :wink:

Nie ma za co. Shorcilem audusd godzine temu przed info o sankcjach i raczej nie zamnkne dzisiaj,psiakrew. Juz myslalem, ze tym podpadlem szorcac ich walute.
Offline
Awatar użytkownika

niemiaszek

Przyjaciel Forum

Przyjaciel Forum

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post14 wrz 2018, 19:27

web trader też leży :roll:

lipton po całości... :evil:

był zysk a jest w pysk :d
... zbieraj pips do pipa bo jak nie to z depo będzie lipa... G."niemiaszek"
PoprzedniaNastępna

Wróć do Brokerzy Forex

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości