Kod: Zaznacz cały
AccountInfoInteger(ACCOUNT_LIMIT_ORDERS);
Sprawa pilna !!!
Kod: Zaznacz cały
AccountInfoInteger(ACCOUNT_LIMIT_ORDERS);
Jak pilna to sugeruję kontakt telefoniczny...JAREK67 pisze:Proszę HFT aby w trybie pilnym wasi spece od IT poprawili na zgodną z prawdą wartość zwracaną funkcjiW chwili obecnej zwraca "0" co oznacza, że na platformie można maksymalnie tworzyć ZERO pozycji.Kod: Zaznacz cały
AccountInfoInteger(ACCOUNT_LIMIT_ORDERS);
Sprawa pilna !!!
A wszechobecni IB co mają do roboty? Nie mają przypadkiem w obowiązkach dbania o komfort pracy klientów brokera ?raposo pisze:Jak pilna to sugeruję kontakt telefoniczny...JAREK67 pisze:Proszę HFT aby w trybie pilnym wasi spece od IT poprawili na zgodną z prawdą wartość zwracaną funkcjiW chwili obecnej zwraca "0" co oznacza, że na platformie można maksymalnie tworzyć ZERO pozycji.Kod: Zaznacz cały
AccountInfoInteger(ACCOUNT_LIMIT_ORDERS);
Sprawa pilna !!!
Sam nie wiem... Trzeba by się zgłosić do jakiegoś i zapytać...JAREK67 pisze:A wszechobecni IB co mają do roboty? Nie mają przypadkiem w obowiązkach dbania o komfort pracy klientów brokera ?raposo pisze:Jak pilna to sugeruję kontakt telefoniczny...JAREK67 pisze:Proszę HFT aby w trybie pilnym wasi spece od IT poprawili na zgodną z prawdą wartość zwracaną funkcjiW chwili obecnej zwraca "0" co oznacza, że na platformie można maksymalnie tworzyć ZERO pozycji.Kod: Zaznacz cały
AccountInfoInteger(ACCOUNT_LIMIT_ORDERS);
Sprawa pilna !!!
Dokumentacja mql-a wskazuje, że 0 oznacza możliwość otwarcia nielimitowanej ilości pozycji.JAREK67 pisze:Proszę HFT aby w trybie pilnym wasi spece od IT poprawili na zgodną z prawdą wartość zwracaną funkcjiW chwili obecnej zwraca "0" co oznacza, że na platformie można maksymalnie tworzyć ZERO pozycji.Kod: Zaznacz cały
AccountInfoInteger(ACCOUNT_LIMIT_ORDERS);
Sprawa pilna !!!
JAREK67 pisze:Tym razem faktycznie mea culpa. Nie doczytałem.
Ale moje doświadczenie z różnymi brokerami wskazuje na to, że potrafią się bardziej "wygłupiać"- podawaniem absurdalnych danych - niż ich klienci. Interwencje telefoniczne to czasem tylko początek długiej procedury wyjaśniającej, trwającej nawet kilka tygodni zanim poprawią błąd.
Klient w tym czasie często narażony jest na dodatkowe ryzyko ponoszenia nieuzasadnionych strat.
Bodajże w mBanku ale z tego co wiem depozyty nie są księgowane automatycznie więc tak czy inaczej trzeba liczyć ten jeden dzień roboczy.Venomouss pisze:mam 2 pytania:
w jakich bankach hft ma konta bankowe (chodzi o szybkosc depozytu) ?
jaki jest stop out level?