Gra pozycjami przeciwstawnymi zamiast SL/TP - 'hedge'

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Awatar użytkownika
Mighty Baz
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Mighty Baz »

święte słowa, widzę że opanowałeś "hedge" na tyle, by sobie nie zaszkodzić :)))
DAYTRADER
powodzenia, kilometrow pips wam zycze

259
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: 259 »

Dziękuję - staram się jak mogę.
Choć muszę przyznać, że w tym temacie wciąż jestem nowicjuszem.
Gdybym ja przeczytał ten kawałek książki z pół roku wcześniej... tam nawet nie było napisane jak to się robi. Tylko tyle, że zamiast SL robimy sobie hedge i gra się zmienia o 180 stopni. Resztę sam musiałem sobie wypraktykować. Co nie raz kończyło się przykładem opisanym przez kolegę na EU. A potem kombinowaniem: jak to teraz rozminować ;-)
Może nie zawsze jest łatwo jak się o tym mówi ale daje się i to bez niepotrzebnych strat czy nieprzespanych nocy.
Taak, z hedge nie mam już problemów ze snem.
A SL służy mi głównie do zamykania transakcji z zyskiem jak już nie da się więcej wycisnąć :D
Jakże często ludzie mają już gotową opinię zanim zdążą pojąć istotę rzeczy.
A gdy już ta istota w pełni do nich dotrze, jakże często muszą zmagać się z konsekwencjami swojej opinii ;-)

polbanda

Nieprzeczytany post autor: polbanda »

Zgadzam się przykład, który zapodałem wcześniej zmienił się do tego stopnia, że kapitał się podwoił, a strata z ~ -9000 spadła do ~ -3000 na ten moment.
A to wszystko dzięki brakowi SL bo tak teraz byłbym blisko zerowania depo.

Greenhaze
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Greenhaze »

Gadacie jak ten Pan z Telemarketu - "Od kiedy zaczalem uzywac Hedge zamiast SL moje zycie obrocilo sie o 180 stopni. Od tamtej pory nie mam problemow ze snem , znalazlem dziewczyne oraz wysoko platna prace a zycie nabralo nowych, jasnych barw "......... :)

259
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: 259 »

A ja myślałem, że nie nadaję się na marketera...