FxPro (ECN) - wątek II

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.
ODPOWIEDZ

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
9
56%
Poza paroma minusami są ok
5
31%
Przeciętny
0
Brak głosów
Mają wiele wad
0
Brak głosów
Stanowczo odradzam
2
13%
 
Liczba głosów: 16

Awatar użytkownika
popej30
Bywalec
Bywalec
Posty: 18
Rejestracja: 03 sie 2007, 17:32

Post autor: popej30 »

Z doświadczenia (nie z teorii ) śmiało mogę powiedzieć, że wszystkie negatywne opinie co do FxPro są bezpodstawne. Brokera - gdyby nie pewne aspekty techniczne - śmiało bym podpiął pod ECN ponieważ ma wszystkie walory jakie przystało na brokera profesjonalnego. Nigdy nie spotkałem się z bad tickami, poślizgami czy innymi problemami typu technicznego jak przerwania łącza. Egzekucja zleceń też jest naprawdę godna polecenia. Może nie wchodzą w ciągu 0,1 sek a w 1-1.5 ale nie przesadzajmy że to dlugo. Wielkość zleceń też rewelacja co widać na załączonym screenie.
Wszystkie problemy wiążą się z Nami - traderami - to My sami je sobie tworzymy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

McL
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 04 sie 2009, 13:38

Post autor: McL »

popej30 pisze:Nigdy nie spotkałem się z bad tickami, poślizgami czy innymi problemami typu technicznego jak przerwania łącza.
wiec pewnie ustawiasz zlecenia oczekujace - ok, broker nie jest zly, ale na pewno zdarzaja mu sie problemy techniczne i poslizgi - mam wlaczone monitorowanie i wiem kiedy to moja wina, wina isp, czy brokera

Awatar użytkownika
popej30
Bywalec
Bywalec
Posty: 18
Rejestracja: 03 sie 2007, 17:32

Post autor: popej30 »

Mylisz się przyjacielu. Ale Twoja reakcja ( nie tylko Twoja ) jest zasadna - oczywiście jak nie broker jest winny to zlecenie oczekujące, jak nie zlecenie oczekujące to ustawienie TP ---- wszystko aby nie przyznać się do swojego błędu. Powtarzam - sami sobie stwarzamy problemy. FxPro nie gra przeciwko Nam !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
NiceFox
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 454
Rejestracja: 05 lis 2009, 13:22

Post autor: NiceFox »

popej podejrzewam że założyleś konto na forum dla obrony FXPro pewnie jesteś związany z polskim suportem,
Przeczytaj wcześniejsze posty będziesz w temacie. Nie chodzi o egzekucje zleceń i czy są dobrze realizowane czy słabo. Możesz sporo zarobić u tego broka ale co potem?
Chodzi o to że dla gościa wyparowało 6% kasy z przelewu. A stroną zlecającą przelew jest FXPro, które z tego nic nie robi, odgania poszkodowanego jak natretną muchę, a powinien reklamować przelew którego przecież jest ZLECENIODAWCĄ.
Równie dobrze może wyparować nie 6% przelewu , a 50% i więcej.
Lepiej nie ryzykować współpracy z "tak niepewnym" brokerem :!:

Na marginesie powiem że zdarzają się slipage nawet 20 pipsowe!
Pieniądze rosną na drzewie cierpliwości.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Post autor: raposo »

NiceFox pisze:popej podejrzewam że założyleś konto na forum dla obrony FXPro pewnie jesteś związany z polskim suportem,
Raczej nie...
Ale na siłę też nie zamierzam przekonywać...
NiceFox pisze:Lepiej nie ryzykować współpracy z "tak niepewnym" brokerem
Taka sytuacja zdarzyła się pierwszy raz jednak swoje zdanie na jej temat wyraziłem już wcześniej. Tu prawdopodobnie nie ma co reklamować z racji, że banki (pośredniczące) ze względu na swoją politykę lub ograniczenia przewalutowały środki dwukrotnie co miało wpływ na taki wynik... Dlatego FxPro nie może nic zrobić. Ale to moje zdanie...
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
NiceFox
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 454
Rejestracja: 05 lis 2009, 13:22

Post autor: NiceFox »

raposo FXPro nie może nic zrobić?
Wszak to FXPro zleciło swojemu bankowi zrobienie tranferu do klienta. Przelew nie został wykonany prawidłowo zgineło po drodze 6% kasy. To kto tu ma co robić klient ma reklamować w banku gdzie Zlecającym przelew jest FXPro?

Dla przykładu jak kupimy w sklepie wysyłkowym coś i poczta nawali i przesyłka dotrze nie kompletna to reklamacje musi złożyć ZLECAJĄCY przesyłkę a nie odbiorca, bo ZLECAJĄCY zawarł umowę na usługę która została źle wykonana.

Tak samo jest w tej sytuacji Bank nawalił, do klienta dotarło za mało pieniędzy 600 USD to ZLECAJĄCY -FXPro winien reklamować. A klient słusznie reklamuje w FXPro.

Dla mnie to jest ewidentny przekręt, umywanie odpowiedzialności za swoje działania, ponieważ FXPro jest stroną transakcji i zgodnie z prawem polskim i międzynarodowym ponosi odpowiedzialność!!!

Każdy klient powinien brać pod uwagę utratę gotówki u tego brokera podczas przelewu.

Ja się przenoszę i radzę to samo innym
:!:
Pieniądze rosną na drzewie cierpliwości.

McL
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 04 sie 2009, 13:38

Post autor: McL »

popej30 pisze:Mylisz się przyjacielu. Ale Twoja reakcja ( nie tylko Twoja ) jest zasadna - oczywiście jak nie broker jest winny to zlecenie oczekujące, jak nie zlecenie oczekujące to ustawienie TP ---- wszystko aby nie przyznać się do swojego błędu. Powtarzam - sami sobie stwarzamy problemy. FxPro nie gra przeciwko Nam !
nikt nie pisze, ze gra przeciwko - postaraj sie przeczytac o co chodzi uzytkownikom - ze swojej strony dodam, ze na nowych serwerach jak na razie nie zdarzyly mi sie problemy (owszem requoty jak najbardziej, ale o to nie ma co piany bic, bo sa w granicy normy)

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Post autor: raposo »

NiceFox
Wszak problemem może być to iż banki pośredniczące mają pewne ograniczenia + złodziejskie opłaty i kursy przewalutowań co miało wpływ na wysokość ostatecznych kosztów, mimo, że wszystko mogło zostać wykonane prawidłowo. Mówisz, że tak nie było nie znając szczegółów tego czemu nastąpiło podwójne przewalutowanie. Ja tego również nie wiem jednak doszukiwałbym się winy u banku pośredniczącego i jego polityki realizacji przelewów.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
NiceFox
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 454
Rejestracja: 05 lis 2009, 13:22

Post autor: NiceFox »

masz mnie za półgłówka?
polk napisał
"Poniżej wstawiam odpowiedz z mbanku jak i z FxPro - bo juz mi zaczyna brakowac sił do walki z nimi. Jesli ktos ma wiedze jak postepowac dalej przy takich odpowiedziach albo potrzebował by jakis dodatkoych informacji służe chetnie i bede wdzieczny
Prosze tylko pamietac ze przelew szedl w USD na kont USD aby uniknac przewalutowan

mBank -Nawiązując do Pana reklamacji dotyczącej przelewu z datą waluty na 18.05.2010 roku na kwotę 32.262,54 pln przekazuje wyjasnienia mBanku.
Z komunikatu SWIFT MT 103, który otrzymaliśmy z banku zagranicznego wynika, że kwota przelewu pierwotnie zlecona, co widac w polu 33b komunikatu księgowego (kwota bez kosztów zagranicznych), wynosiła 10300 USD, natomiast kwota do zaksięgowania, jaka widniała w polu 32a to 32.262,54 PLN, nastepnie kwota do zaksięgowania została przewalutowana z PLN na USD gdyż rachunek na który były kierowane środki jest prowadzony w walucie USD, więc kwota po przewalutowaniu wyniosła 9704,57 USD. Z całej operacji wynika to, iż nastąpiło podwójne przewalutowanie, pierwsze widać na komunikacie, a drugie nastapiło w momencie, kiedy przewalutowano środki w PLN zlecone na rachunek prowadzony w USD zgodnie z dyspozycją.
Komunikat, na podstawie którego księgowane są środki na rachunkach klientów są komunikatami, które otrzymujemy z banków zagranicznych w formie gotowej i niezmiennej. Na kształt komunikatu przychodzącego ma wpływ zleceniodawca, bank zlecający i bank wysyłający (SENDER). W związku z tym zasadna w tym przypadku byłaby interwencja zleceniodawcy w banku, w którym został zlecony przelewy, w celu poznania przyczyny wyboru takiej operacji walut, gdyż to bank zleceniodawcy wybiera drogę zleconego przelewu. To bank zleceniodawcy musi wyjaśniać z bankiem do którego wysyłał pieniadze (czyli do banku JPMORGAN CHASE BANK) dlaczego nastapiło przewalutowanie dolarów na złotówki.
mBanku nie ma wpływu na kształ komunikatu przychodzącego. Naszym zadaniem jest przyjęcie przelewu i zaksiegowanie na kliencie zgodnie z dyspozycją banku zagranicznego. W celu ułatwienia wyjaśnienia sprawy z bankiem zagranicznym przesyłamy w załączeniu kopię komunikatu Swift Mt 103 , który wpłynął do mBanku z banku zagranicznego i na podstawie którego zaksięgowalismy środki.
Pragniemy ponad to zauważyć iż zleceniodawca wybrał opcje kosztów BEN co oznacza, iż wszystkie koszty ponosi odbiorca przelewu. Kwota przelewu, którą otrzyma odbiorca zostanie pomniejszona o koszty banku zleceniodawcy oraz ewentualne koszty banków pośredniczących. W polu 71F komunikatu, oznaczającym koszty banku Sendera widnieje kwota kosztów 42 USD. "

Co Ci jest nie jasne. Kasę pobrał bank pośredniczący, pomyłki się zdarzają,
a tu chodzi o brak solidności FXPro.

Klient stracił 600USD i jest wydymany przez FXPro, które nie chce złożyć reklamacji na swój przelew do klienta.

Dlaczego? Bo ma w tym interes ? Bo ma w d.... swoich klientów?
Pieniądze rosną na drzewie cierpliwości.

McL
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 04 sie 2009, 13:38

Post autor: McL »

NiceFox pisze:Kasę pobrał bank pośredniczący, pomyłki się zdarzają,
a tu chodzi o brak solidności FXPro.
rowniez moim zdaniem tematem powinno zajac sie FXPro - no bez jaj, dlaczego klient ma pisac do jakiegos banku, ktory pojawil sie gdzies tam po drodze

ODPOWIEDZ