Dukascopy - ECN

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
27
40%
Poza paroma minusami są ok
22
33%
Przeciętny
6
9%
Mają wiele wad
1
1%
Stanowczo odradzam
11
16%
 
Liczba głosów: 67

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Fesiek pisze:Taki błąd wyskakuje przy Luktomie:
Tak jak myślałem. Przyczyną są zmiany w JForex związane z opcjami regionalnymi i językowymi i teraz czasem używany jest jako separator dziesiętny przecinek, a nie kropka. Wyślę Ci na PW kontakt, gdzie otrzymasz poprawioną wersję.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Dukascopy Europe Logo
Sprawdź najnowszą ofertę DukasCopy
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny

Awatar użytkownika
adamkaluza
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1049
Rejestracja: 16 kwie 2011, 11:59

Nieprzeczytany post autor: adamkaluza »

Fesiek pisze:Taki błąd wyskakuje przy Luktomie:
U mnie na polskim języku też nie działa. Na angielskim działa.

Próbowałem w kodzie zmienić:
String wzor = "0.0";
na
String wzor = "0,0";
czyli przecinek zamiast kropki, ale nie działa dalej.
Pomyśl co powinna zrobić cena żeby zabrać ci pieniądze. Ona to zrobi!

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

adamkaluza pisze:Próbowałem w kodzie zmienić:
String wzor = "0.0";
na
String wzor = "0,0";
czyli przecinek zamiast kropki, ale nie działa dalej.
Jeśli ktoś ma problem z tym wskaźnikiem to najlepiej skontaktować się z Luktom.biz lub odezwać się do mnie, a podam kontakt do osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za narzędzia w Javie.

Odnośnie luk w wykresach. Problem dotyczy tylko danych historycznych (bieżące powinny być w porządku) na niektórych interwałach i walorach. Powinien zostać jeszcze dziś rozwiązany w przeciągu kilku godzin. Po wprowadzeniu zmian konieczne będzie wyczyszczenie plików Cache (na poprzedniej stronie wspomniałem jak to zrobić).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
kingjaxe
Gaduła
Gaduła
Posty: 152
Rejestracja: 14 sie 2007, 17:02

Nieprzeczytany post autor: kingjaxe »

Coś się popsuło na Dukasie, bo wróciłem z nad wody i nie mam wykresów w ogóle. Puste pole jest. Jak przywracam zapisany workspace to nadal nic.

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 1556
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:50

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

Właśnie szlag mnie trafia, bo włączyłem Jforex po kilku godzinach i nie widzę wykresów. Mam otwartą transakcję sell na złocie, nieźle już zyskowną, ale nie mogę ani przestawić SL, ani podejrzeć poziomów, które postawiłem na wykresie.

Demo działa, wykres można podejrzeć, ale co z tego, skoro analizy były wykonane na live; nie da się wczytać workspace z live.

Kurde, mogłem to otworzyć w XTB, nie miałbym problemów...

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

O tak, mogłeś otworzyć w XTB, nie byłoby problemów. Skoro nie potrafisz bez wykresu przestawić SL... Ani otworzyć wykresu...

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 1556
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:50

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

Ktoś kiedyś powiedział, że lepiej milczeć i być uważanym za idiotę, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Cyb, pewno nie zauważyłeś, że napisałem, że na wykresie live miałem zrobioną analizę - z poziomami, zasięgami itp. Owszem, mogę wpisać nową wartość SL czy TP, ale musiałbym zrobić nową analizę, a to zajmuje trochę czasu.
Czasem zastanawiam się, po co ja z Tobą dyskutuję...

cemberek
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 29 lis 2010, 19:46

Nieprzeczytany post autor: cemberek »

Po prawie dwóch miesiącach włączyłem forum i jestem zaskoczony, dział Dukascopy to jak "Moda na sukces". Ostatni wątek jaki pamiętam te pare tygodni temu to "Wirus" narzekający na Dukascopy, działanie tej platformy itp. Teraz wchodzę i jakbym przeniósł się w czasie albo oglądał "Modę na sukces" w której akcja dłuży się chyba nawet mniej niż wątek "narzekającego Wirusa", dajcie mu jakiegoś lizaka, kieliszek wódki, coś żeby się zamknął. Używam Dukascopy na paru komputerach i poza kilkoma problemami chyba ostatni raz w styczniu wszystko działa ok, i chyba tak jest u większości użytkowników.

Awatar użytkownika
kingjaxe
Gaduła
Gaduła
Posty: 152
Rejestracja: 14 sie 2007, 17:02

Nieprzeczytany post autor: kingjaxe »

Panowie spokojnie
Mam kłopoty z platformą to piszę, żeby się zorientować czy ten problem dotyczy tylko mnie czy też innych użytkowników. Wirus potwierdził to samo i na tym się to powinno skończyć, po co te dalsze zaczepki.
Dla jednych to błahostka, ale niektórzy mają kilkanaście wykresów z różnymi wskaźnikami i szablonami i trzeba to teraz wszystko od nowa ustawiać co jest trochę irytujące.
ps. Ostatni workspace mi nie chciało wczytać, ale na szczęście miałem zapisany także wcześniejszy i tamtem ładnie wczytało razem z wykresami.
Już wszystko jasne więc MOD może usunąć te ostatnie posty, żeby nie zaśmiecać wątku.
Peace

cemberek
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 29 lis 2010, 19:46

Nieprzeczytany post autor: cemberek »

Już jestem spokojny :) Mam pytanie do tych co mają Luktom Manual Trader, kupiłem licencję na ten skrypt i do dzisiaj używałem go tylko w domu. Gdy rano spróbowałem go użyć w pracy w oknie Messages pojawił się komunikat o błędnym "serial number" lub wygaśnięciu licencji. Pytanie jest czy mogę używać tego programu na dwóch różnych komputerach, oczywiście w danej chwili tylko na jednym uruchomiony jest Luktom Manual Trader, jest to wersja jednostanowiskowa?

ODPOWIEDZ