
Jeśli na tym etapie platforma nie odpowiada to pozostaje mi zasugerować jej zmianę, bo cóż mogę innego. Jeśli jednak komuś niedopracowania nie utrudniają życia w sposób znaczący, czyli taki by mógł swobodnie handlować, wystarczy zgłaszać mi uwagi na e-mail, a ja je przekieruję do odpowiedniego działu, jak zwykle to robię. Niestety nie wiem na co innego liczysz w tym momencie.
Jak widać, po wprowadzonych zmianach w tym i zeszłym roku, nasze sugestie brane są pod uwagę przez Dukascopy i wiele narzędzi zostało ulepszonych w sposób, który życzyli sobie klienci. Dlatego jeszcze raz - jeśli ktokolwiek ma zastrzeżenia co do działania platformy i chciałby je zgłosić, proszę o e-mail. Wtedy nie dublują się w tym temacie lub broker nie otrzymuje 5 razy tego samego, a czasem są zgłaszane usterki, którymi nie są i rozwiązanie znajduje się w instrukcji obsługi

JForex ma swoje wady ale co nie ma? Wiele osób ceni sobie tę platformę, a nawet są tacy, którzy na inne patrzeć nie chcą. Każdy wybiera co mu odpowiada.
edit:
opisywany wyżej problem był już nieraz zgłaszany i wciąż nad tym pracują. Nie musisz pisać tego kilkukrotnie i zaśmiecać tematu, bo to absolutnie w niczym nie pomaga. Zapewniam, że wiedzą o tym i jeszcze nie z wszystkim się uporali. Nawet dziś rozmawiałem z nimi w tej sprawie. Trzeba poczekać.
Pojawią się też inne udogodnienia.