highend pisze:I warto było L na dax po NFP.
Heh
warto. Brałeś? Ile zarobiłeś?
highend pisze:I warto było L na dax po NFP.
Heh
Jak jesteś taki zarobiony to załóż journal ze swoimi wejściami. Niech się inni nauczą i coś uszczkną z twojego wyczucia rynkuKisiel pisze: Kurcze nie jestem jakis wyjątkowy jeżeli chodzi o wiedze, nawet c\zasmi na forum moje pytania są głupie, a juz kupiłem działkę z forexa, teraz buduję dom. Pospłacałem kredyty. Gram od 4 lat. Mój dzienny zarobek to około 2000 pln
13ty Stochastyk pisze:Jak jesteś taki zarobiony to załóż journal ze swoimi wejściami. Niech się inni nauczą i coś uszczkną z twojego wyczucia rynkuKisiel pisze: Kurcze nie jestem jakis wyjątkowy jeżeli chodzi o wiedze, nawet c\zasmi na forum moje pytania są głupie, a juz kupiłem działkę z forexa, teraz buduję dom. Pospłacałem kredyty. Gram od 4 lat. Mój dzienny zarobek to około 2000 pln
jaki kierunek masz na myśli bo ja zostawiam L (zobaczę jeszcze jak to będzie wyglądało bliżej zamknięcia)CR04 pisze:Panowie, co sądzicie o zostawieniu malutkiej pozycji na edku na weekend? wiem, że większość z Was unika takich sytuacji i wychodzi w piątek z rynku, ale może znajdzie się ktoś, kto myśli inaczej?
Lubisz chwalić się kasą ? to ok -mnie to nie interesuje ,co mnie obchodzi ile dziennie tracisz/zarabiaszKisiel pisze:13ty Stochastyk pisze:Jak jesteś taki zarobiony to załóż journal ze swoimi wejściami. Niech się inni nauczą i coś uszczkną z twojego wyczucia rynkuKisiel pisze: Kurcze nie jestem jakis wyjątkowy jeżeli chodzi o wiedze, nawet c\zasmi na forum moje pytania są głupie, a juz kupiłem działkę z forexa, teraz buduję dom. Pospłacałem kredyty. Gram od 4 lat. Mój dzienny zarobek to około 2000 pln
boję się moralnej odpowiedzialności, natomiast wszyscy tutaj tylko piszą jak wejś jak wyjść. Jakieś prognozy.... Nikt nie gada o kasie. To normalne nie jest