DayTrading: Piątek 02.10.2015

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.

Prognoza EURUSD na dzisiaj

Czas głosowania minął 03 paź 2015, 00:00

Wzrost
14
58%
Bez zmian
6
25%
Spadek
4
17%

Liczba głosów: 24

Kisiel
Gaduła
Gaduła

Re: DayTrading: Piątek 02.10.2015

Nieprzeczytany post autor: Kisiel »

highend pisze:I warto było L na dax po NFP.
Heh ;)

warto. Brałeś? Ile zarobiłeś?

Awatar użytkownika
13ty Stochastyk
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: 13ty Stochastyk »

Kisiel pisze: Kurcze nie jestem jakis wyjątkowy jeżeli chodzi o wiedze, nawet c\zasmi na forum moje pytania są głupie, a juz kupiłem działkę z forexa, teraz buduję dom. Pospłacałem kredyty. Gram od 4 lat. Mój dzienny zarobek to około 2000 pln
Jak jesteś taki zarobiony to załóż journal ze swoimi wejściami. Niech się inni nauczą i coś uszczkną z twojego wyczucia rynku :lol:
Zwyciężają tylko cierpliwi.

Awatar użytkownika
nowy joker
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: nowy joker »

Hahah to pojechał . A tak apropo highend widziałeś gdzie jest trynkiewicz hehehe :)

-- Dodano: 02 paź 2015, 18:48 --

Tak tylko nikt oprócz mnie nie odważył się napisać żeby wziąść L na indeksach ! Wyraźnie mówiłem ze jeśli ktoś chce brać L jak ja to niech patrzy na h4 DJI bo oRGR tam może się zrobić . Tak jak Pedro mnie z krytykował a później ugryzl się w język ale to już nie pierwszy taki :)

Kisiel
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Kisiel »

13ty Stochastyk pisze:
Kisiel pisze: Kurcze nie jestem jakis wyjątkowy jeżeli chodzi o wiedze, nawet c\zasmi na forum moje pytania są głupie, a juz kupiłem działkę z forexa, teraz buduję dom. Pospłacałem kredyty. Gram od 4 lat. Mój dzienny zarobek to około 2000 pln
Jak jesteś taki zarobiony to załóż journal ze swoimi wejściami. Niech się inni nauczą i coś uszczkną z twojego wyczucia rynku :lol: