Bo i tak stracisz andy !andy11 pisze:a dlaczego niby mamy sie nie trzymac forexu....?forexpolska pisze:Jak was ta lekcja niczego nie nauczyła to dalej trzymajcie się forexu.
![Smile :)](https://forex-nawigator.biz/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](https://forex-nawigator.biz/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zły broker ci zabierze
![Very Happy :D](https://forex-nawigator.biz/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bo i tak stracisz andy !andy11 pisze:a dlaczego niby mamy sie nie trzymac forexu....?forexpolska pisze:Jak was ta lekcja niczego nie nauczyła to dalej trzymajcie się forexu.
Datas, bardzo trafnie to wszystko ujete!! 15 stycznia dal wszystkim do myslenia, o potedze tego ruchu swidcza konsekwencje jakie trzeba poniesc, czy to broker..czy .klijent....(eurchf) miales pozycje buy jestes w czarnej du..e!! Niektorym sie upieklo. Ja osobiscie jestem w plecy 247k , aczkolwiek sprawa wciaz jest otwarta. Moj broker ma 2 miesiace na odp. Moja reklamacja wciaz jest w toku... Mialem bardzo ciasny SL. Istotne jest to gdzie dokladnie rynek stracil plynnosc? Jesli ktos ma takie informacje od swoich brokerow prosze napiscie.... Szukalem takich informacji i jakos nikt nie potrafi tego okreslic co daje zielone swiatlo brokerom ktorzy chca zarobic na takiej sytuacji. Jasne stanowisko daje duze pole do reklamacji, poniewaz to broker odpowiada za realizacje zlecen SL. W tym wypadku jesli zawalil technicznie to ja mam za to placic? Sytuacja ze jedni plynnosc mieli inni nie jest smieszna.... jesli dostawca plynnosci nawalil, to broker pierwsze kroki powinien skierowac do niego a nie do klijentow!!!Dadas pisze:bolek_i_lolek pisze:Oczywiście że nie muszą. Ale przeważnie są bo to ich codzienna robota (mają doświadczenie). Oczywiście możesz myśleć że bez wiedzy ekonomicznej, finansowej itd. i tak jesteś lepszy od wszystkich dookoła, ale takie myślenie wcześniej czy później skończy się katastrofą. Pewnie że trzeba mieć własny rozum i umieć pójść pod prąd żeby zarobić. Ale to oczywiste.Dadas pisze: Argumentacja, że tacy lub inni analitycy bardzo poważnych firm także nie przewidzieli czegoś nie
stanowi żadnego usprawiedliwienia, ani nie świadczy o tym, że ci ludzie, tylko dlatego, że pracują
w takiej firmie, to musza być mądrzejsi lub bardziej zorientowani niż jakaś indywidualna osoba,
która sobie po cichu robi swoje w zaciszu swojego domu.
Pewnie że nie ma obowiązku. Ale nie będę już dyskutować bo są tu więksi ode mnie specjaliści od polityki banków centralnych (Semafor i Dadas). A i tak nie ma to związku z meritum sprawy.Dadas pisze: SNB nie ma żadnego obowiązku ostrzegania kogokolwiek o swoich zamierzonych decyzjach,
ani że osoba tradująca z tym założeniem po prostu nie ma pojęcia czym ryzykuje, dopóki
nie doświadczy tego na własnej skórze.
Jak się nie zgadzasz to nie powinieneś płacić. Pewnie uwzględnią reklamację. Niemniej jednak 8 tygodni to skandal i niepoważne traktowanie sytuacji i klienta.Dareczekart pisze:Zabawne jest to ze moj SL zostal zrealizowany. Jak juz pisalem wczesniej dostalem korekte po 12 godzinach na kwote 45k fumtow. Nogi mi sie ugiely..... mialem na koncie 7K wiec lacznie 52K funtow!!! Regulamin CMC okresla czas na odp. reklamacji 8 tygodni.
Płynność była ograniczona, ale handel się odbywał. Twierdzenie, że nie było kwotowań/ transakcji jest po prostu kłamstwem. Korekta po 12 godzinach...jesteśmy w tej samej sytacji, klienci CMC, TMS Brokers i wszyscy inni, których dostawcą płynności był Saxo Bank. W związku z otrzymaniem skarg, duński odpowiednik KNF'u już przygląda się całej sprawie. Trudno wyrokować, z jakim skutkiem. Jeśli chodzi o Twoją reklamację, to pewnie jej nie uwzględnią, dopóki nie odpuści Saxo, a na to się obecnie nie zanosi. Nie płać debetu, o zwrot 7k pewnie będziesz się musiał sądzić.openinvestment pisze:Jak się nie zgadzasz to nie powinieneś płacić. Pewnie uwzględnią reklamację. Niemniej jednak 8 tygodni to skandal i niepoważne traktowanie sytuacji i klienta.Dareczekart pisze:Zabawne jest to ze moj SL zostal zrealizowany. Jak juz pisalem wczesniej dostalem korekte po 12 godzinach na kwote 45k fumtow. Nogi mi sie ugiely..... mialem na koncie 7K wiec lacznie 52K funtow!!! Regulamin CMC okresla czas na odp. reklamacji 8 tygodni.
Myślę, że ta reklamacja nie ma tutaj większego znaczenia, o tych 7k. zapomnij, bo nikt już ich nie odda, możesz ewentualnie sam iść do sądu, ale przypuszczam, że koszty są nieproporcjonalne i cała operacja logistycznie trudna do przeprowadzenia.Dareczekart pisze:Zabawne jest to ze moj SL zostal zrealizowany. Jak juz pisalem wczesniej dostalem korekte po 12 godzinach na kwote 45k fumtow. Nogi mi sie ugiely..... mialem na koncie 7K wiec lacznie 52K funtow!!! Regulamin CMC okresla czas na odp. reklamacji 8 tygodni.