Ciekawe wskaźniki do MT4

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
master3333
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: master3333 »

Czy istnieje wskaznik ktory pokazuje trend na 1h i 4h dla wszystkich par?

mzyska
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: mzyska »

Witam :D Jestem zielony jeśli chodzi o mt4, mógłby mi ktoś powiedzieć jak wstawić ten skrypt do platformy :oops:, albo może jest gdzieś na tym forum taki temat jak sie takie rzeczy robi?

Awatar użytkownika
Seneszal26
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Seneszal26 »

program files->metatrader->experts-> indicators .Wrzucasz i restartujesz platforme .
Nie podejmuj żadnych działań dopóki nie nadarzy się odpowiednia okazja

Awatar użytkownika
borysewicz
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: borysewicz »

Witam:D
Widziałem już kilka wskaźników, które wyznaczają automatycznie gdzie ma miejsce dywergencja a czy zna może ktoś z was wskaźnik RSI z wyznaczaniem dywergencji?

Pozdrawiam
Nie ma nic bardziej niezwykłego od przewidzenia czegoś co nie jest takie oczywiste.

swierzaq
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: swierzaq »

poczukuje indyka który będzie zaznaczał min i max z zamknięcia świeczek z ostatnich 2h na M5

Awatar użytkownika
tantric
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: tantric »

borysewicz pisze:Witam:D
Widziałem już kilka wskaźników, które wyznaczają automatycznie gdzie ma miejsce dywergencja a czy zna może ktoś z was wskaźnik RSI z wyznaczaniem dywergencji?

Pozdrawiam
Sorry,gdzies mi sie zapodział ten Rsi Div.Testowalem wiele dywergencyjnych indyków ,miedzy innymi RSI i myslę ,że macd jest najlepszy : skalp na M15( i nie tylko),ustawienia z Dinapolego 9,20,12.
Pozdro

Dodano po 2 minutach:
borysewicz pisze:Witam:D

Pozdrawiam
Dorzucam jeszcze tego stocha,sprawdz go na innych ustawieniach niz domyslne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.