BOSSAFX
Re: BOSSAFX
Panie Andrzeju, próbowałem się z Panem kontaktować, ale niestety pod zdefiniowanym u nas w systemie numerem telefonu nikt nie odpowiada. Stąd napiszę tu, chociaż uważam że w przypadku tej sprawy to ostatnie właściwych miejsc i pisanie zamiast rozmowy chyba spowodowało że mamy tak naprawdę nieporozumienie a nie problem.
Niezależnie od tego co Pan sądzi o naszym mechanizmie pobierania opłat, on działa tak jak działa i uważamy że jego logika jest przemyślana i ma sens. Dodam tylko, że dlatego wymagamy świadomego włączenia pakietu, jak również złożenia elektronicznej dyspozycji wyłączenia, bo my też na bazie miesięcznej rozliczamy się z dostawcami z opłat licencyjnych. Jeśli 10,000 Klientów w danym miesiącu deklaruje że korzysta, to płacimy za 10,000 licencji w danym miesiącu. Jeśli na koniec miesiąca jeden z nich nie ma środków aby zapłacić za zamówiony pakiet, to jest to strata biura.
Nawet jeśli Pan uważa że ten mechanizm nie ma sensu, te dwie opłaty zostały już naliczone. I właśnie w trosce o nasze przyszłe relacje z Klientami już na samym początku zaproponowaliśmy przecież zwrot tych opłat, pod warunkiem przeniesienia do nas obrotów - nie ważne czy na FX, czy na GPW. W przypadku FX napisałem wyraźnie że po zrealizowaniu zadeklarowanego obrotu, zwrócimy kwotę na rachunek. W przypadku GPW, rozliczylibyśmy tą opłatę w prowizji. Tak czy inaczej Pan te środki odzyska. Napisałem jak otworzyć konto (każde otwiera się tak samo). Jeśli są tu nadal jakieś wątpliwości, proszę o telefon do nas, pomożemy.
Nie rozumiem, czego brakuje aby zamknąć sprawę?
Niezależnie od tego co Pan sądzi o naszym mechanizmie pobierania opłat, on działa tak jak działa i uważamy że jego logika jest przemyślana i ma sens. Dodam tylko, że dlatego wymagamy świadomego włączenia pakietu, jak również złożenia elektronicznej dyspozycji wyłączenia, bo my też na bazie miesięcznej rozliczamy się z dostawcami z opłat licencyjnych. Jeśli 10,000 Klientów w danym miesiącu deklaruje że korzysta, to płacimy za 10,000 licencji w danym miesiącu. Jeśli na koniec miesiąca jeden z nich nie ma środków aby zapłacić za zamówiony pakiet, to jest to strata biura.
Nawet jeśli Pan uważa że ten mechanizm nie ma sensu, te dwie opłaty zostały już naliczone. I właśnie w trosce o nasze przyszłe relacje z Klientami już na samym początku zaproponowaliśmy przecież zwrot tych opłat, pod warunkiem przeniesienia do nas obrotów - nie ważne czy na FX, czy na GPW. W przypadku FX napisałem wyraźnie że po zrealizowaniu zadeklarowanego obrotu, zwrócimy kwotę na rachunek. W przypadku GPW, rozliczylibyśmy tą opłatę w prowizji. Tak czy inaczej Pan te środki odzyska. Napisałem jak otworzyć konto (każde otwiera się tak samo). Jeśli są tu nadal jakieś wątpliwości, proszę o telefon do nas, pomożemy.
Nie rozumiem, czego brakuje aby zamknąć sprawę?
Pozdrawiam,
Sebastian Zadora
DM BOŚ
Sebastian Zadora
DM BOŚ
Re: BOSSAFX
Zgadzam się całkowicie. Może i Bossa nie jest dla mnie partnerem ale Regulaminy należy czytać. I myślę, że Pan Sebastian wcale nie musi proponować Ci żadnych rozwiązań. Andrzej, dałeś ciała i tyle.daromanchester pisze:otóż zgodnie z regulaminem wyłudzili Panowie prawie 600zł opłat za nie korzystanie z serwisu w pakiecie zielonym Max.![]()
![]()
![]()
Jak można zgodnie z regulaminem coś wyłudzić?
Albo się zgodziliśmy świadomie na regulamin albo się jest ...[autocenzura]
Tak samo jest z każdym bankiem w PL czy za granicą gdy mamy na początku z konto zero opłat i potem pobierają nam opłatę.
I g.... kogo obchodzi czy był w szpitalu czy nie umiał czytać.
Mają nam nie pobierać opłat bo tak!!! a jak nie to napiszemy na nich posta na forum filatelistycznym jacy są do bani!!!
Jak ja nie cierpię takich frustratów którzy za swoje błędy katują innych w internecie... za jakie grzechy!?!?!?
Zamieszczane przeze mnie analizy i opinie są wyłącznie moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią żadnych rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.
-
- Pasjonat
- Posty: 479
- Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39
Re: BOSSAFX
Proszę Szanownego Pana.s_zadora pisze:Panie Andrzeju, próbowałem się z Panem kontaktować, ale niestety pod zdefiniowanym u nas w systemie numerem telefonu nikt nie odpowiada. Stąd napiszę tu, chociaż uważam że w przypadku tej sprawy to ostatnie właściwych miejsc i pisanie zamiast rozmowy chyba spowodowało że mamy tak naprawdę nieporozumienie a nie problem.
Niezależnie od tego co Pan sądzi o naszym mechanizmie pobierania opłat, on działa tak jak działa i uważamy że jego logika jest przemyślana i ma sens. Dodam tylko, że dlatego wymagamy świadomego włączenia pakietu, jak również złożenia elektronicznej dyspozycji wyłączenia, bo my też na bazie miesięcznej rozliczamy się z dostawcami z opłat licencyjnych. Jeśli 10,000 Klientów w danym miesiącu deklaruje że korzysta, to płacimy za 10,000 licencji w danym miesiącu. Jeśli na koniec miesiąca jeden z nich nie ma środków aby zapłacić za zamówiony pakiet, to jest to strata biura.
Nawet jeśli Pan uważa że ten mechanizm nie ma sensu, te dwie opłaty zostały już naliczone. I właśnie w trosce o nasze przyszłe relacje z Klientami już na samym początku zaproponowaliśmy przecież zwrot tych opłat, pod warunkiem przeniesienia do nas obrotów - nie ważne czy na FX, czy na GPW. W przypadku FX napisałem wyraźnie że po zrealizowaniu zadeklarowanego obrotu, zwrócimy kwotę na rachunek. W przypadku GPW, rozliczylibyśmy tą opłatę w prowizji. Tak czy inaczej Pan te środki odzyska. Napisałem jak otworzyć konto (każde otwiera się tak samo). Jeśli są tu nadal jakieś wątpliwości, proszę o telefon do nas, pomożemy.
Nie rozumiem, czego brakuje aby zamknąć sprawę?
Sam sobie Pan zaprzecza bo jeśli piszę Pan:
"jeśli na koniec miesiąca jeden z nich nie ma środków aby zapłacić za zamówiony pakiet, to jest to strata biura"
to dlaczego powiększacie sobie tą stratę w następnym miesiącu??? Logiczne jest , że skoro macie stratę w tym miesiącu to nie powinniście dopuścić do straty w następnym-- a Wy to robicie.Dziwne trochę nieprawdaż?
-- jeżeli się Pan tak uważnie przyjrzał tej konkretnej sytuacji to po co mi Pan wskazuje link do otwarcia rachunku??
Przecież widzi Pan , że mam otwarte rachunki zarówno GPW jak i Forex.
Tak się Pan uważnie przyjrzał!
Numer kontaktowy zarówno, który podałem przy zgłoszeniu jak i widniejący u Was w systemie jest ok.
Z racji wykonywanego zawodu jestem dostępny pod nim non stop.Jeśli dzwoni Pan z numeru zastrzeżonego to niestety nie mam jak oddzwonić. Proszę spróbować zadzwonić z normalnego numeru.
Dlaczego Wasi pracownicy nie odpisują na maile?
Pisze Pan:
"W przypadku FX napisałem wyraźnie że po zrealizowaniu zadeklarowanego obrotu, zwrócimy kwotę na rachunek.."
tak a gdzie tak niby Pan napisał? Jaki to niby miałby być ten zadeklarowany obrót????
Oczekuje info w tej sprawie albo na priv albo telefonicznie.
Nie wspominam o odpowiedzi na maila od Waszego pracownika-- bo norma jest , że nie odpowiadacie.
-- czw 26-09-2013, 10:29 --
Otóż kolega tu się myli.Ink. pisze:Andrzej prawie wszędzie jest tak iż jeśli coś jest płatne i ma m-c darmowy a kolejne są płatne to dezaktywacja/wyłączenie następuje dopiero po 2 nieopłaconych okresach, ( telefon, telewizja, wszystko ),
Drugie pytanie czy sam świadomie aktywowałeś sobie ten pakiet czy zrobił to broker automatycznie? jeśli sam to zrobiłeś bez czytania regulaminu sam sobie jesteś winien i tyle
Nietrafne jest porównanie tej opłaty za pakiet do opłat za internet czy telefon.
Te opłaty są za usługi postpaid-- zawsze płatne z dołu bo przychodzi FV.Poza tym włączone są świadomie przez użytkownika a nie w formie testu na 1 miesiąc.
Gdyby Ci ktoś dał na próbę starter telefoniczny za free na miesiąc--ot tak do testu a pózniej naliczał opłaty bo zapomniałeś wyłaczyć-- to jest ok czy nie.
Na dzień dzisiejszy żaden znany mi Broker-- czy to będzie Alior, BZWBK, Raiifeisen , BPH nie dopuści do takiej sytuacji, że masz na koncie zero i przedłuzaja Ci pakiety doprowadzając do debetu. Dlatego piszę, że prawie wszyscy tak nie postepują jak Bossa.Raz , że nie wpędzają klienta, który może nie pamięta w debet a dwa , że sami nie są stratni.
Dlatego cały czas piszę , że uważam praktyki stosowane przez Bossa jako nieuczciwe nie mające nic wspólnego z dobrymi zasadami.Nie pisze jednak , że są nielegalne.
Re: BOSSAFX
Panie Andrzeju, tylko dwie ostatnie sprawy - niestety nie mogę nawet sugerować publicznie że ma Pan lub nie ma Pan u nas rachunku. To są drobne szczegóły związane ze specyfiką pracy w naszej branży o których Klienci mogą nie wiedzieć, ale ich nie przestrzeganie rodzi poważne konsekwencje.
Po drugie nic nie wiem o żadnym nie odpowiedzianym zgłoszeniu od naszego Klienta. Pana sprawę znam dobrze i o ile zapytania były kierowane na właściwy adres, dostał Pan odpowiedzi, zarówno od pracownika naszego Wydziału Obsługi Klienta, ode mnie mailowo i publicznie na forum - bo tak jak widzę koniecznie Pan chciał. We wszystkich pisaliśmy o tej samej propozycji. Mam nadzieję że Pan ją przyjmie, zapytamy o to już telefonicznie.
Proszę wybaczyć, ale nie chcę wracać już do tej sprawy publicznie na forum.
Po drugie nic nie wiem o żadnym nie odpowiedzianym zgłoszeniu od naszego Klienta. Pana sprawę znam dobrze i o ile zapytania były kierowane na właściwy adres, dostał Pan odpowiedzi, zarówno od pracownika naszego Wydziału Obsługi Klienta, ode mnie mailowo i publicznie na forum - bo tak jak widzę koniecznie Pan chciał. We wszystkich pisaliśmy o tej samej propozycji. Mam nadzieję że Pan ją przyjmie, zapytamy o to już telefonicznie.
Proszę wybaczyć, ale nie chcę wracać już do tej sprawy publicznie na forum.
Pozdrawiam,
Sebastian Zadora
DM BOŚ
Sebastian Zadora
DM BOŚ
-
- Pasjonat
- Posty: 479
- Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39
Re: BOSSAFX
wysyłam Panu na priv wykaz maili z datami na które nie uzyskałem odpowiedzi.s_zadora pisze:Panie Andrzeju, tylko dwie ostatnie sprawy - niestety nie mogę nawet sugerować publicznie że ma Pan lub nie ma Pan u nas rachunku. To są drobne szczegóły związane ze specyfiką pracy w naszej branży o których Klienci mogą nie wiedzieć, ale ich nie przestrzeganie rodzi poważne konsekwencje.
Po drugie nic nie wiem o żadnym nie odpowiedzianym zgłoszeniu od naszego Klienta. Pana sprawę znam dobrze i o ile zapytania były kierowane na właściwy adres, dostał Pan odpowiedzi, zarówno od pracownika naszego Wydziału Obsługi Klienta, ode mnie mailowo i publicznie na forum - bo tak jak widzę koniecznie Pan chciał. We wszystkich pisaliśmy o tej samej propozycji. Mam nadzieję że Pan ją przyjmie, zapytamy o to już telefonicznie.
Proszę wybaczyć, ale nie chcę wracać już do tej sprawy publicznie na forum.
Oczekuje także odpowiedzi na priv lub tel. jaki to niby ma być zadeklarowany obrót-- konktetny rząd wielkości.
-- czw 26-09-2013, 11:02 --
Kończąc ten wątek dodam tylko 2 istotne informacje o czym chyba pracownicy Bossa nie wiedzą:
1. Na dzień dzisiejszy nie ma mozliwości przeniesienia rachunku brokerskiego od jakiegokolwiek broka do innego.
Owszem można transferować papiery ale rachunku się nie da przenieść.Przenieść to można rachunek bankowy.
Panowie z Bossa -- wstyd.
2. Rachunku FX ani instrumentów na nim zdeponowanych w ogóle nie da się przenieść.
Pozdrawiam wszystkich inwestorów i jeszcze raz zwracam uwagę, że moje posty dotyczące Bossa miały na celu pokazanie praktyk jakie stosuje ten Brok a które dalekie są od dobrych zasad rządzących u przyjaznego inwestorom Broka.
Oczywiście nie ma tu mowy o działaniu niezgodnym z prawem.
Wszystko jest zgodne z prawem i z regulaminem a szczególnie z punktami publikowanymi małą czcionką z gwiazdkami.
Podejście do Biznesu oraz do inwestorów, z których żyje dany Brok przedstawiłem na podstawie własnych doświadczeń.
Re: BOSSAFX
Z rok temu miałem podobną sytuacje z pakietem notowań ale zrobiłem przelew i o sprawie zapomniałem. Gdybym wtedy wiedział, że jest możliwość negocjacji tych opłat np. w obrocie na forexie to skorzystałbym.
Szkoda, że w tym roku nie ma konkursu. Widocznie brokerom się już to nie opłaca.

Szkoda, że w tym roku nie ma konkursu. Widocznie brokerom się już to nie opłaca.
Czy spadamy, czy rośniemy to jesteśmy zarobieni.
Re: BOSSAFX
Kiedyś już pytałem i nikt mi nie odpowiedział, to spróbuję jeszcze raz.
Jaka może być przyczyna że nie mogę otworzyć demo, realny działa normalnie?
Jaka może być przyczyna że nie mogę otworzyć demo, realny działa normalnie?
Re: BOSSAFX
Co masz na myśli, pisząc: " nie mogę otworzyć demo" ?
Z poziomu www czy z MT4 ?
Przed chwilą testowo otworzyłem kolejne demo z MT4 i działa.
Może masz starą wersję MT4 ? Może masz nieaktualny serwer demo w MT4 ?
Z poziomu www czy z MT4 ?
Przed chwilą testowo otworzyłem kolejne demo z MT4 i działa.
Może masz starą wersję MT4 ? Może masz nieaktualny serwer demo w MT4 ?
Re: BOSSAFX
Z MT4, werja 4.00 Build 509rem pisze:Co masz na myśli, pisząc: " nie mogę otworzyć demo" ?
Z poziomu www czy z MT4 ?
Przed chwilą testowo otworzyłem kolejne demo z MT4 i działa.
Może masz starą wersję MT4 ? Może masz nieaktualny serwer demo w MT4 ?
Co to znaczy nieaktualny serwer demo?
Nie wykrywa w ogóle serwera przy zakładaniu demo.
Re: BOSSAFX
Wypakuj załączony plik: BossaFX-Demo.srvmzyska pisze: Co to znaczy nieaktualny serwer demo?
Nie wykrywa w ogóle serwera przy zakładaniu demo.
do podkatalogu: \config (znajdziesz go wewnątrz zainstalowanego u Ciebie MT4 )
Serwer demo powinien się pojawić na liście.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.