AliorTrader - ECN.
przepraszam powtarzam sie ale tak jak pisałem mam otwartą pozycje w panelu "otwarte pozycje" co za tym idzie zmieniaja sie wartosci w panelu "Rachunek"MaRCHeW pisze:Witam.
Sprawdź w panelu "Otwarte pozycje". Monit mówi, że zlecenie zostało już zamknięte i nie istnieje w systemie.schreek pisze:Witam! jestem nowicjuszem więc z góry przepraszam za brak profesjonalizmu. testuje sobie wersje demo Alior Tradera. Próbując zamknąć otwartą pozycje na walutach a mianowicie GBP/USD wyskakuje monit "Order to be closed dosed not exist in the system. orderld=1699915" i oczywiscie nie udaje mi sie zamknąc. nie przeglądałem forum wiec przepraszam jakbym sie powtarzał
Pozdrawiam
Karol Marchewka
-
- Bywalec
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 2010, 14:12
-
- Bywalec
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 19:41
Witam.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Napisz w tej sprawie do Aliora podając im swój nr rachunku demo by mogli sprawdzić dlaczego pozycja nie chce się zamknąć.schreek pisze:przepraszam powtarzam sie ale tak jak pisałem mam otwartą pozycje w panelu "otwarte pozycje" co za tym idzie zmieniaja sie wartosci w panelu "Rachunek"MaRCHeW pisze:Witam.
Sprawdź w panelu "Otwarte pozycje". Monit mówi, że zlecenie zostało już zamknięte i nie istnieje w systemie.schreek pisze:Witam! jestem nowicjuszem więc z góry przepraszam za brak profesjonalizmu. testuje sobie wersje demo Alior Tradera. Próbując zamknąć otwartą pozycje na walutach a mianowicie GBP/USD wyskakuje monit "Order to be closed dosed not exist in the system. orderld=1699915" i oczywiscie nie udaje mi sie zamknąc. nie przeglądałem forum wiec przepraszam jakbym sie powtarzał
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Pozdrawiam
Karol Marchewka
jak widze na forum obecny jest przedstawiciel Aliora, wiec moze jakos zareagować, jest to tylko rachunek demo szczerze mówiąc nie chce mi sie rozpisywaćMaRCHeW pisze:Witam.
Napisz w tej sprawie do Aliora podając im swój nr rachunku demo by mogli sprawdzić dlaczego pozycja nie chce się zamknąć.schreek pisze:przepraszam powtarzam sie ale tak jak pisałem mam otwartą pozycje w panelu "otwarte pozycje" co za tym idzie zmieniaja sie wartosci w panelu "Rachunek"MaRCHeW pisze:Witam.
Sprawdź w panelu "Otwarte pozycje". Monit mówi, że zlecenie zostało już zamknięte i nie istnieje w systemie.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Pozdrawiam
Karol Marchewka
-
- Bywalec
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 2010, 14:12