AliorTrader - ECN.

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
2
6%
Poza paroma minusami są ok
13
41%
Przeciętny
7
22%
Mają wiele wad
5
16%
Stanowczo odradzam
5
16%
 
Liczba głosów: 32

Awatar użytkownika
patrosFX
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 51
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:05

Nieprzeczytany post autor: patrosFX »

Jarpen pisze:Pomijajac fakt niedzialania platformy- da sie juz zapisywac pulpity ? nie denerwuje mnie to strasznie mocno bo gram tylko na 2 parach DT no ale trzeba za kazdym razem ustawiac wykresy od poczatku, nawet jak net mi sie rozłączy...

Coś musi być u Ciebie nie tak, pulpity można było zapisywać od samego początku, nigdy nie wyskoczył mi taki komunikat.

No ale niestety dziś mamy kolejne turbulencje, wczoraj tylko przycinało a dziś.... :evil:
Jean-Jacques Rousseau "Pieniądze, które mamy, są narzędziem wolności. Pieniądze, za którymi gonimy - narzędziem niewoli."

adfx
Bywalec
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 21 cze 2012, 18:04

Nieprzeczytany post autor: adfx »

a ja narzekałem na problemy z generowaniem raportów...i zbyt wysokie swapy...

do czego zresztą nikt z pracowników DM Alior nie raczył się ustosunkować, bo po co...

w końcu chyba wspaniałe AT działa, ale na szczęście są inni brokerzy, trzeba wrócić tam gdzie lepiej traktują klientów, a przynajmniej nie zawiesza się platforma!

Awatar użytkownika
BM Alior Bank
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 391
Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59

Nieprzeczytany post autor: BM Alior Bank »

Szanowni Państwo,

Udało się przywrócić transakcyjność na parach walutowych. Zdiagnozowany problem związany był z łącznością pomiędzy Alior Bankiem, a Partnerem technologicznym. Zdajemy sobie sprawę, że nawet krótka chwila niedostępności na rynku FOREX może być bardzo dotkliwa dla inwestorów. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby sytuacja taka nie powtórzyła się w przyszłości.

W przypadku braku realizacji zleceń zamykających Stop Loss/Take Profit lub ich wykonaniu po cenach gorszych od zakładanych, prosimy o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 19503. Każdą sytuację będziemy rozpatrywać w trybie pilnym.

Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zespół Alior Trader
Biuro Maklerskie Alior Banku
mail: kontakt.bm@alior.pl
tel: 19503

Awatar użytkownika
Jarpen
Gaduła
Gaduła
Posty: 145
Rejestracja: 20 gru 2011, 09:14

Nieprzeczytany post autor: Jarpen »

Jako rekompensatę prosimy o prowizję 0,002% przez miesiąc ;p
no i co z moimi pulpitami, gdzie tkwi problem ??
da sie jakos sciagnac zaległe świeczki po awarii ?
Success lies on the far side of failure

Awatar użytkownika
Dybek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 79
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:23

Nieprzeczytany post autor: Dybek »

Dariusz Wiśniewski pisze:Szanowni Państwo,

Udało się przywrócić transakcyjność na parach walutowych. Zdiagnozowany problem związany był z łącznością pomiędzy Alior Bankiem, a Partnerem technologicznym. Zdajemy sobie sprawę, że nawet krótka chwila niedostępności na rynku FOREX może być bardzo dotkliwa dla inwestorów. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby sytuacja taka nie powtórzyła się w przyszłości.

W przypadku braku realizacji zleceń zamykających Stop Loss/Take Profit lub ich wykonaniu po cenach gorszych od zakładanych, prosimy o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 19503. Każdą sytuację będziemy rozpatrywać w trybie pilnym.

Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zespół Alior Trader
A co w przypadku kiedy transakcja była już syskowna około 15 pipsów, i nie mogłem w między czasie przesunąć stop lossa na + 1 pips?? Zamkneła mi się na stracie. Anulujecie całe zlecenie na moją prośbe?

Awatar użytkownika
BM Alior Bank
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 391
Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59

Nieprzeczytany post autor: BM Alior Bank »

Jarpen pisze:Pomijajac fakt niedzialania platformy- da sie juz zapisywac pulpity ? nie denerwuje mnie to strasznie mocno bo gram tylko na 2 parach DT no ale trzeba za kazdym razem ustawiac wykresy od poczatku, nawet jak net mi sie rozłączy...
Czy próbował Pan stworzyć pulpit i zapisać go w innym katalogu niż domyślny (Środowisko/zapisz/zapisz jako)?
Dybek pisze:A co w przypadku kiedy transakcja była już syskowna około 15 pipsów, i nie mogłem w między czasie przesunąć stop lossa na + 1 pips?? Zamkneła mi się na stracie. Anulujecie całe zlecenie na moją prośbe?.
Każda sytuacja traktowana jest indywidualnie, proszę więc o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 19503.

Pozdrawiam
Dariusz Wiśniewski
Biuro Maklerskie Alior Banku
mail: kontakt.bm@alior.pl
tel: 19503

Damian77
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 546
Rejestracja: 07 sie 2008, 09:47

Nieprzeczytany post autor: Damian77 »

ale przyznacie , ze Alior ma wartość dodana,
kazda awaria wyprzedza piekne ruchy na rynku
chociazby puste ale konto bede tam posiadal ;)

Awatar użytkownika
Yenn
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 70
Rejestracja: 02 cze 2007, 22:58

Nieprzeczytany post autor: Yenn »

Mimo tej awarii, niezbyt dopracowanego Protradera i tak są lepsi od 95% brokerów MM i sporej części stp.
Zlecenia co do zasady wchodzą dobrze i da się zarobić.

Damian77
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 546
Rejestracja: 07 sie 2008, 09:47

Nieprzeczytany post autor: Damian77 »

przypadkiem o tej samej porze stanely notki brokera z chicago
http://www.reuters.com/article/2012/07/ ... 5620120709

pewnie zbieg okolicznosci

Awatar użytkownika
Dybek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 79
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:23

Nieprzeczytany post autor: Dybek »

Damian77 pisze:przypadkiem o tej samej porze stanely notki brokera z chicago
http://www.reuters.com/article/2012/07/ ... 5620120709

pewnie zbieg okolicznosci
albo ten sam dostawca kwotowań

ODPOWIEDZ