Zawsze mozesz wejsc na korekcie o ile to dobry sygnałiwan pisze:Kurna wywalilo mnie z edka na tej szpili o 8:00
7LS part 1
MM na 50% jak zwykle wytrzymał. I dobrze, bo zagrania z komórki więc ryzyko dużo większe. Takie zagranie umożliwia postawienie praktycznie dwa razy większego stopa niż na normalnej stawce ... Stop hunting dał znać o sobie ... Poprawiłem na górkach i dołku ...<kerimb> pisze:S 1.3747. moj risk!
Dzisiaj do tej pory: +8/2-31/2-12/2+42/2+16/2+12/2 = +4-15-6+21+8+6 = +18 pipsiorów
Łącznie do tej pory: +1983+18= +2001 pipsiory
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dopiero zaczynam przygode z graniem tym sposobem, wiec trudno mowic o graniu na 100% czy 50. Jestem na krzywej uczenia sie. Po prostu wszedlem malutka pozycja (0,2) i stopa postawilem ponad ostatnia gorka.<kerimb> pisze:Na 50% wlazłeś czy normalnie? Jak na 50%, to powinien Ci stop wytrzymać, bo powinien być dwa razy większy niż normalnie ..
A tak z innej beczki to TRO sessions zaczal rysowac mi jakies dziwne rzeczy.
Panowie!
Panowie ciągną dalej wałki! Trzeba namiętnie obserwować jaki temacik zastępczy teraz wymyślą dla "tłumu"? Cichaczem chcą przepchnąć prywatyzację Lasów Państwowych ... Właśnie dostałem od znajomego listę do podpisu pod wnioskiem o referendum w tej sprawie ... Ja chcę zbierać grzybki i odpoczywać w lesie za freeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
K...a! Będziemy bulili za ten dług jeszcze kopę latek, oj kopę latek ...
A w Irlandii już nowe cuda ogłosili ... Ciekawe kiedy te cuda zawitają do nas?
Panowie ciągną dalej wałki! Trzeba namiętnie obserwować jaki temacik zastępczy teraz wymyślą dla "tłumu"? Cichaczem chcą przepchnąć prywatyzację Lasów Państwowych ... Właśnie dostałem od znajomego listę do podpisu pod wnioskiem o referendum w tej sprawie ... Ja chcę zbierać grzybki i odpoczywać w lesie za freeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
K...a! Będziemy bulili za ten dług jeszcze kopę latek, oj kopę latek ...