Wuza Daytrading, 10k $ Real, podsumowanie str. 79

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Wuza
Pasjonat
Pasjonat

Re: Wuza Daytrading, 10k $ Real.

Nieprzeczytany post autor: Wuza »

jasonbourne pisze:
Wuza pisze:@jason tak jak teraz gram od okolo roku, ogolnie forexem zajmuje sie okolo 3 lat.
I jeszcze takie sytuacje się zdarzają? Masz jakiś pomysł co jest tego przyczyną?

Psychika ? :)
To wejście w U/J było specyficzne i od początku przyznałem się do błędu, później celem było wyciągnięcie z tego tyle ile się dało.

@Xspojler
W pon postaram się wrzucić jakieś screeny i coś napisać, aktualnie pisze na kolanie i zbieram się do wyjazdu do Tatralandi )

@Midas
Rozumiem ) ale takimi wpisami karmisz trolla, czyli robisz to na czym mu zależy.
Co do pytań ~
Nie pokolei trochę może być ~
Środki mogę wypłacić 21 listopada i wtedy wstępny plan to dalsza gra minimum 100 tyś zł ale raczej u polskiego brokera.
Mam i cały czas gram na innym koncie, tą samą strategią.
Co do U/J teraz też nic nie zapowiadało szybkich spadków a jesteśmy ponad 100 pipsów od miejsca w którym zamknąłem pozycje, wtedy o ile pamiętam dobrze to nie widziałem dalszych wzrostów ale raczej konsole w okolic 98-99.
Kłopotów ze snem itp. nie mam. Pisałem już kiedyś, że nie jest to kwestia życia i śmierci czy zarobie x czy y na rynku, nie jest to narazie moje źródło utrzymania chociaż mam nadzieje, że tak kiedyś będzie.
Głupotą byłoby napisać też, że niezrealizowane 90 tyś zł straty przechodzi o tak bez żadnych emocji ale staram się zawsze podchodzić do tego chłodno i trzymać się pierwotnego planu, przeanalizuj poprzednie wpisy, piramidę na Usd/Cad itp, wszędzie z góry założony był jakiś punkt krytyczny który negowałby mój plan.

Awatar użytkownika
kosmowariat
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: kosmowariat »