Wszystkie pytania dozwolone początkujących programistów

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
SceptycznyProgramista
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: SceptycznyProgramista »

Dzięki wielkie:)

Awatar użytkownika
Japco
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: Japco »

nie zapomnij przed int start() i funkcjami zadeklarować zmiennej x jako

int x;

Awatar użytkownika
potrzebujący ;)
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: potrzebujący ;) »

Witam!

jestem tu nowy i mam nadzieje, że w końcu znajdę odpowiedzi na kilka pytań...
z programowania jestem raczej zielony (choć staram się ile mogę :roll: ) więc prosiłbym o łopatologiczne wyjaśnienie,

mam dwa wskaźniki które dają różne sygnały (każdy pokazuje strzałki góra/dół) ale nie bardzo jestem w stanie rozróżnić, które warunki określają poszczególne sygnały :cry:
1. czy programując ea mogę odwołać się do tych (własnych) wskaźników a właściwie strzałek? czy można ustawić ea tak aby kupował/sprzedawał gdy pojawią się odpowiednie strzałki?
czy mogę odwołać się do 'SetIndexArrow'?
2. chciałbym też aby ea kupował/sprzedawał tylko jeśli strzałka 2. wskaźnika pojawi się nie później niż 3 świece po strzałce 1.wskaźnika,
3. gdzieś na forum mignęła mi informacja, której teraz już nie umiem znaleźć odnośnie tego, że po int start ea kupuje/sprzedaje co każdy tick, a chodzi o to by kupił/sprzedał tylko raz po spełnieniu się warunków...
4. jak ustawić limit, jedna transakcja dziennie?

za wszelką pomoc serdecznie dziękuję!
Pozdrawiam!
5% z czegoś jest lepsze niż 100% z niczego :P

MkubuxK
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: MkubuxK »

potrzebujący ;) pisze:Witam!

jestem tu nowy i mam nadzieje, że w końcu znajdę odpowiedzi na kilka pytań...
z programowania jestem raczej zielony (choć staram się ile mogę :roll: ) więc prosiłbym o łopatologiczne wyjaśnienie,