Wszystkie pytania dozwolone początkujących programistów
Re: Wszystkie pytania dozwolone początkujących programistów
Czy jest możliwość "wyciągnięcia" jakie było saldo o określonej dacie i czasie? W OrdersHistory wydaje mi się, że tego nie widzę.
W jaki sposób można utworzyć tablicę nie wiedząc jaki ma mieć rozmiar? W trakcie przeszukiwania danych ma tylko wybrane zapisywać w tablicy i nie wiem np. czy ma mieć rozmiar 2 czy 50. Chodzi o to aby dynamicznie się powiększała jeśli pojawią się kolejne dane do zapisania.
Podczas tworzenia możesz określić wstępny rozmiar tablicy np.
W trakcie wykonywania kodu możesz określić warunek i powiększać tą tablicę poleceniem :
gdzie 20 to nowy rozmiar tablicy.
Kod: Zaznacz cały
double tablica[10];
Kod: Zaznacz cały
ArrayResize(tablica,20);
gdzie 20 to nowy rozmiar tablicy.
Solą życia jest kasa.
-
- Uczestnik
Dzień dobry, cześć witam.
Nie będę ukrywał, że nie jestem programistom wiec proszę nie linczujcie za mocno
Mianowicie szukam osoby która zna się na programowaniu w MetaTrader5 czyli to chyba MQL?
Sytuacja wygląda następująco, potrzebuję do swojego projektu najprostszego kodu do najprostszej siatki zleceń i to chyba nazywa się dokładnie Grid BOT.
Chat GPT (nie bijcie ) napisał mi kilka razy cos i pozniej poprawial bo wyskakiwaly mi błędy podczas testowania w Meta Trader Strategy Tester Agent, finalnie jest coś nie tak tylko w jednym miejscu a dokładniej tutaj:
-'Buy' - wrong parameters count BOT BTC FULL.mq5 57 16
a tutaj jest ten fragment kodu:
// Wysyłanie zlecenia kupna
trade.Buy(LotSize, _Symbol, price, sl, tp, "", 0, 0, clrNONE);
Rozumiem tyle że coś jest nie tak z tym buy, powinna byc jakas inna forma, proszę pomocy to *tylko jedno słowo w kodzie
Nie będę ukrywał, że nie jestem programistom wiec proszę nie linczujcie za mocno
Mianowicie szukam osoby która zna się na programowaniu w MetaTrader5 czyli to chyba MQL?