Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
minsc
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: minsc »

Witam, od razu powiem, że jestem bardzo zielony także proszę o wyrozumiałość. Dopiero zaczynam swoją przygodę z forexem. Chciałbym zacząć grać od małej kwoty. Powiedzmy 3000 zł, a jako, że nie lubię zbytniego ryzyka to z dźwignią 1:1. Jaką platformę powinienem wybrać? Bawiłem się trochę MetaTrader'em, ale wybierając konto demo z 3000 tysiącami PLN okazało się, że nie mogę kupić nawet 0.1 lota bo nie wystarcza mi środków. Na jakiej platformie będę w stanie grać taką małą kwotą? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi i wskazówki.

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Skoro chcesz grać z dźwignią 1:1 to na otwarcie 0,1 lota potrzebujesz około 38500 PLN ( kwestia kursu dolara do złotówki ).
I broker nie ma tu znaczenia - dźwignia to dźwignia.

minsc
Uczestnik
Uczestnik

A jaką dźwignię byście mi polecali na początek, żebym mógł grać tak małym kapitałem, ale w razie "wpadki" nie był zadłużony do końca życia?

Awatar użytkownika
Mariusz M.
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Mariusz M. »

Zadłużony nie będziesz bo broker raczej nie pozwala wejśc na minus tzw Margin.
natomiast co do dzwigni, ja gram 1:500 lub 1:200.
"Jedyny łatwy dzień... był wczoraj "

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Nieprzeczytany post autor: raposo »

minsc pisze:A jaką dźwignię byście mi polecali na początek, żebym mógł grać tak małym kapitałem, ale w razie "wpadki" nie był zadłużony do końca życia?
Dźwignia daje Ci możliwość, nie obowiązek grania dużym wolumenem w stosunku do posiadanego kapitału. Dobrze zrozum jej ideę i sposób działania, a nie będzie problemu.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI