Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
forexsowicz91
Pasjonat
Pasjonat

Re: Wszystkie pytytania dozwolone-Dla początkujących Forexow

Nieprzeczytany post autor: forexsowicz91 »

rynek ustala, a brokerzy aby mieć konkurencyjną ofertę dostosowują się.

Np, gdy brokerzy zaczęli oferować kwotowania z dokładnością do 0,00001 to część brokerów miała jeszcze w ofercie kwotowania 0,0001. Nie jest tak, że ktoś powie teraz kwotujemy 0,00001 i wszyscy brokerzy mają czas na wprowadzenie tego do konkretnego terminu. Mając np. kwotowania 0,0001 na edku trudno byłoby oferować spread niższy niż 1 pips.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Nieprzeczytany post autor: raposo »

KrystianW pisze:czy skuteczność strategii zmienia się w czasie? Co o tym sądzicie,jestem początkujący i nie wiem czy grać strategiami, które ktoś głosi czy samemu je testować... Niby się, aż tak nie boję bo nie zamierzam od razu wsadzać nie wiadomo jakich pieniędzy...
Zależy od strategii... ;) Na ile są elastyczne w swoich założeniach, na jakich instrumentach i w jakich warunkach grają itd. itp. Nie sposób ocenić.
Możesz sprawdzić na demie i zobaczyć co są warte bez żadnego ryzyka.
kachna pisze:Od kilkunastu dni z uporem maniaka próbuję wdrożyć się w temat i zacząć działać. Na temat internetowego brokera iron fx krążą różne historie. Po ciekawych informacjach, które znalazłam http://zyziu.pl/forum/iron-fx nie wiem co mam robić i co o tym wszystkim myśleć. Czy to jest w ogóle opłacalny interes?
Nie, siedzimy tutaj z nudów... :D

A tak serio - opinii o brokerach lepiej zasięgać na bardziej tematycznych forach niż hmm Zyziu.pl :). Choćby na tym forum sprawdź ich wątek w dziale Brokerzy. A co do opłacalności - wszystko w Twoich rękach.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI