Wspominałem, że można podmienić plik fxt dla innej ramki czasowej (zakładając, że dotyczy to tego samego symbolu) zamiast generować ponownie - różnią się one tylko nazwą pliku i oznaczeniem ramki czasowej w nagłówku.
Format nazwy pliku fxt: [symbol][ramka czasowa wyrażona w minutach]_0.fxt.
Np. EURUSD60_0.fxt = EURUSD H1 (60 minut)
Żeby zaś zmienić oznaczenie ramki w nagłówku wystarczy dowolny hex edytor, trzeba zmienić bajty 208-209, pozycja 0xD0 - 0xD1. W większości przypadków będzie to dotyczyć tylko 208 bajtu jeżeli ramka źródłowa i docelowa będą poniżej D1 i bajt 209 = 0 (przykład na obrazku).
bajt 208, 0xD0 (zakładając, że bajt 209 = 0):
Kod: Zaznacz cały
ramka minut hex
M1 01 01
M5 05 05
M15 15 0F
M30 30 1E
H1 60 3C
H4 240 F0
Od D1 trzeba zmienić dwa bajty, zaczynając od 208-ego, 0xD0:
D1 1440 A0 05
Dalej nie chce mi się już liczyć ;-)
EDIT: tam jest taki jeden haczyk - w nagłówku podana jest również liczba słupków dla danej ramki czasowej. Jak podmieni się pliki z różnych ramek ta wartość nie będzie się zgadzać. I teraz wszystko zależy od tego, jak napisany jest kod EA. Jeżeli korzysta on ze zmiennej Bars mogą być kłopoty.
Może należy to przeliczyć, zaczyna się od 0xD8 - cztery bajty = dword.
Dodano po 20 minutach:
Tak a'propos - czy ktoś wie co to znaczy to "_0" w nazwie pliku fxt?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jakże często ludzie mają już gotową opinię zanim zdążą pojąć istotę rzeczy.
A gdy już ta istota w pełni do nich dotrze, jakże często muszą zmagać się z konsekwencjami swojej opinii ;-)