Rejs.

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk

Re: Rejs.

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 »

Sytuacja patowa
odpuszczam rgr-y czy orgr
jestem laik nikt nie chce pomóc a nóż widelec cos tam sie tworzy?
ostatni ruch od dołka zaznaczony na wykresie do szczytu
dwoistość trójka abc i 12345
czy możliwe? te głupie FE tak mają
czy podejme decyzje ? :?:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2020, 16:14 przez Tomasz196407, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dzikson
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: dzikson »

Tomasz196407 pisze:
29 kwie 2020, 16:01
jestem laik nikt nie chce pomóc a nóż widelec cos tam sie tworzy?
jak nikt ? a my?
Tomasz196407 pisze:
29 kwie 2020, 16:01
ostatni ruch od dołka zaznaczony na wykresie do szczytu
dwoistość trójka abc i 12345
czy możliwe? te głupie FE tak mają
czy podejme decyzje ? :?:
ja do przykładu FE nie ogarniam jeszcze ani trochę, ale nie wykluczone że i na ten element przyjdzie czas
"Dla każdego inaczej wygląda kawałek nieba, własna sieć odrzutowców kontra pół chleba.."
RR Brygada

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk

Chodzi mi bardziej o to dzikson że czasem te błedna decyzje podejmiemy bo nam sie wydaje że sie tam tworzy
po co ? w jakim celu mam coś udowadniac jak tam nie ma ? nie ma rgra czy orgr
to co cblond pisał bedzie czas na to

Awatar użytkownika
dzikson
Pasjonat
Pasjonat

aaaaa no tak, racja.
Ja rozgrywam funta właśnie pod to co podałem, ładnie mi wszedł, tylko za późno, duży błąd popełniłem bo za dlugo za potwierdzeniem czekałem (ucze się). zasięg niby duży ale znając mnie nie przetrzymam tego
Obrazek
"Dla każdego inaczej wygląda kawałek nieba, własna sieć odrzutowców kontra pół chleba.."
RR Brygada

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk

Pokazywałem chyba tu swoje na gbp wcześniej
IMO jestesmy w impulsie 3 duzej i teraz realizuja sie podfale mniejszego rzedu

Awatar użytkownika
dzikson
Pasjonat