DayTrading: Piątek 03.04.2020
Re: DayTrading: Piątek 03.04.2020
EUR/GBP
koniec klina na h1
jest spora szansa na L
koniec klina na h1
jest spora szansa na L
Jestem - https://invst.ly/qby45 - wczoraj jak patrzyłem na wróżby Szulera to wyrysowała mi się taka skośna krecha. I cały czas trzyma. Jak ją przebijemy to może być formacja "lampą w czoło". Weszliśmy w pierwsze wsparcie, to to na fioletowo. Drugie będzie na ostatnich dołach.
Moje czary: h1 - down, h4 - down, D1 - down wybronione bo mało co by byla zmiana kierunku, W1 - tutaj jest najciekawiej down, ale engulf zakrywa kolejny engulf - jeśli dzisiaj spadnie. Nie znam się na świeczkach, ale czy jest formacja 2xengulf?, MN1 dalej down, wsparcia na 1,04.
Ja jestem za down na podstawie AM - analiza magiczna.

Wiesz, słaby jestem, jakby coś się zmieniało to dawaj cynę. Ja nigdy nie widzę punktów zwrotnych. Krab razem ze zdechłymi rybami - płynę z prądem.

edit: Ogólnie najlepiej na tę chwilę pasuje mi wizja Merlina

Podejmowanie decyzji inwestycyjnych na podstawie mojej subiektywnej oceny rynku , odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.
Osoby, którym nie podoba się moja metoda tradingowa informuję, że wiem jak się korzysta z funkcji zasil rachunek!
Osoby, którym nie podoba się moja metoda tradingowa informuję, że wiem jak się korzysta z funkcji zasil rachunek!
Doktorek - wizja Belona na trochę później, może w przyszłym tygodniu, no chyba, że coś pierdyknie.
Pozdrawiam i 3majcie się.
Podejmowanie decyzji inwestycyjnych na podstawie mojej subiektywnej oceny rynku , odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.
doktorek to pol lota to ja pisalem o tym co pokazuje na B wykres
o tym co na glownym to ja rzadko wogole nawet pisze
poszedl ten dolec dzis
na rownanie szerego i koniec tematu
to teraz i na te chwile
usd/pl na m5
https://iv.pl/image/GrsuJpO
o tym co na glownym to ja rzadko wogole nawet pisze
poszedl ten dolec dzis

to teraz i na te chwile
usd/pl na m5
https://iv.pl/image/GrsuJpO