DayTrading: Piątek 12.07.2019

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11190
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 13 lip 2019, 21:53

XAB pisze:
13 lip 2019, 21:50
4rano poniedz dane z chin i jak kiepskie to wg zasad ropa pojdzie w dol bo kiepsko to tez znaczy mniejsze zapotrzeb na rope a jak bedzie to narazie mozna tylko pod jas formacyjke na krotko wejsc i tyle
spokoju w weekend ja koniec juz

Xab ja sie nie znam na danych
ale jest tu Rafał wszystko napewno wyjaśni
bo była info tez o cieciu produkcji w tym tygodniu

BTC 11k było

krab29
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 805
Rejestracja: 22 cze 2011, 19:56

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: krab29 » 13 lip 2019, 22:09

To kiedyś zastanawiałem się mistrzowie nad takim problemem. Wykres godzinowy hx gdzie x różne od 1. Czyli np. h2, h3, h4 itd. No i teraz mamy różne strefy czasowe. Nasza zasadniczo jest +1. No i wtedy inaczej wyglądają świeczki u mnie, a inaczej o angola. Czy jak analizuję świeczki wielogodzinne to powinienem używać czasu Greenwich?
Podejmowanie decyzji inwestycyjnych na podstawie mojej subiektywnej oceny rynku , odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Rafal154
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 436
Rejestracja: 26 mar 2017, 22:00

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Rafal154 » 13 lip 2019, 22:18

Tomasz196407 pisze:
13 lip 2019, 21:53
XAB pisze:
13 lip 2019, 21:50
4rano poniedz dane z chin i jak kiepskie to wg zasad ropa pojdzie w dol bo kiepsko to tez znaczy mniejsze zapotrzeb na rope a jak bedzie to narazie mozna tylko pod jas formacyjke na krotko wejsc i tyle
spokoju w weekend ja koniec juz

Xab ja sie nie znam na danych
ale jest tu Rafał wszystko napewno wyjaśni
bo była info tez o cieciu produkcji w tym tygodniu
Tomasz podziękowania za projekcie na WTI , ja postaram się jutro coś od siebie dodać o rynku ropy ale dziś jestem po 18 godzinach podróży , powrotu do domu w Polsce i jak na razie cieszę się widokiem dzieciaków i bocianów które mam za oknem :P ..

Tak na szybko bo jestem po analizie dolara .. Czerwona księga 10.07.2019 ... większość członków za utrzymaniem stóp na dotychczasowym poziomie nawet gołębi J. Bullard który był za cięciem o 0,50 pkt zmienił zdanie na 0,25 pkt . FOMC będzie cieło stopy przy pogarszających się danych i spowolnieniu ale przed kolejnym posiedzeniem 24.07.2019 nie mamy żadnych kluczowych danych które mogły by zmienić ten układ więc na tą chwilę nie ma żadnych przesłanek że przytną stopy choćby nawet o 0,25 pkt .. Zastanawiają się nad kosmetycznym cięciem tylko ze względu na spadającą inflację żeby ją troszkę pobudzić ale wzrastające ceny ropy to zrobią a kolejny odczyt jet dopiero 13.08.2019 więc jabym jeszcze nie przekreślał dolara .

Nowy program nazwany MMS , to inna forma QE która ma pobudzić gospodarkę i efektem tego mamy wzrosty na indexach ..

Rafal154
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 436
Rejestracja: 26 mar 2017, 22:00

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Rafal154 » 13 lip 2019, 22:21

Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:18
Tomasz196407 pisze:
13 lip 2019, 21:53
XAB pisze:
13 lip 2019, 21:50
4rano poniedz dane z chin i jak kiepskie to wg zasad ropa pojdzie w dol bo kiepsko to tez znaczy mniejsze zapotrzeb na rope a jak bedzie to narazie mozna tylko pod jas formacyjke na krotko wejsc i tyle
spokoju w weekend ja koniec juz

Xab ja sie nie znam na danych
ale jest tu Rafał wszystko napewno wyjaśni
bo była info tez o cieciu produkcji w tym tygodniu
Tomasz podziękowania za projekcie na WTI , ja postaram się jutro coś od siebie dodać o rynku ropy ale dziś jestem po 18 godzinach podróży , powrotu do domu w Polsce i jak na razie cieszę się widokiem dzieciaków i bocianów które mam za oknem :P ..

Tak na szybko bo jestem po analizie dolara .. Czerwona księga 10.07.2019 ... większość członków za utrzymaniem stóp na dotychczasowym poziomie nawet gołębi J. Bullard który był za cięciem o 0,50 pkt zmienił zdanie na 0,25 pkt . FOMC będzie cieło stopy przy pogarszających się danych i spowolnieniu ale przed kolejnym posiedzeniem 24.07.2019 nie mamy żadnych kluczowych danych które mogły by zmienić ten układ więc na tą chwilę nie ma żadnych przesłanek że przytną stopy choćby nawet o 0,25 pkt .. Zastanawiają się nad kosmetycznym cięciem tylko ze względu na spadającą inflację żeby ją troszkę pobudzić ale wzrastające ceny ropy to zrobią a kolejny odczyt jet dopiero 13.08.2019 więc jabym jeszcze nie przekreślał dolara .

Nowy program nazwany MMS , to inna forma QE która ma pobudzić gospodarkę i efektem tego mamy wzrosty na indexach ..

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11190
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 13 lip 2019, 22:31

Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:21
Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:18
Tomasz196407 pisze:
13 lip 2019, 21:53



Xab ja sie nie znam na danych
ale jest tu Rafał wszystko napewno wyjaśni
bo była info tez o cieciu produkcji w tym tygodniu
Tomasz podziękowania za projekcie na WTI , ja postaram się jutro coś od siebie dodać o rynku ropy ale dziś jestem po 18 godzinach podróży , powrotu do domu w Polsce i jak na razie cieszę się widokiem dzieciaków i bocianów które mam za oknem :P ..

Tak na szybko bo jestem po analizie dolara .. Czerwona księga 10.07.2019 ... większość członków za utrzymaniem stóp na dotychczasowym poziomie nawet gołębi J. Bullard który był za cięciem o 0,50 pkt zmienił zdanie na 0,25 pkt . FOMC będzie cieło stopy przy pogarszających się danych i spowolnieniu ale przed kolejnym posiedzeniem 24.07.2019 nie mamy żadnych kluczowych danych które mogły by zmienić ten układ więc na tą chwilę nie ma żadnych przesłanek że przytną stopy choćby nawet o 0,25 pkt .. Zastanawiają się nad kosmetycznym cięciem tylko ze względu na spadającą inflację żeby ją troszkę pobudzić ale wzrastające ceny ropy to zrobią a kolejny odczyt jet dopiero 13.08.2019 więc jabym jeszcze nie przekreślał dolara .

Nowy program nazwany MMS , to inna forma QE która ma pobudzić gospodarkę i efektem tego mamy wzrosty na indexach ..
Dzięki dobry człowieku z podrózy jeszcze do tego, hohoho to dopiero tam sie radują u Ciebie
zreszta nieważne skąd i dokąd ale tez ropa tam sie leje,
tak ze Rafał nasz to znawca ropy
EURAUD zrobie jutro
nie wiem czy tu dam czy na pw
ale zrobie

Rafal154
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 436
Rejestracja: 26 mar 2017, 22:00

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Rafal154 » 13 lip 2019, 22:40

Tomasz196407 pisze:
13 lip 2019, 22:31
Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:21
Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:18


Tomasz podziękowania za projekcie na WTI , ja postaram się jutro coś od siebie dodać o rynku ropy ale dziś jestem po 18 godzinach podróży , powrotu do domu w Polsce i jak na razie cieszę się widokiem dzieciaków i bocianów które mam za oknem :P ..

Tak na szybko bo jestem po analizie dolara .. Czerwona księga 10.07.2019 ... większość członków za utrzymaniem stóp na dotychczasowym poziomie nawet gołębi J. Bullard który był za cięciem o 0,50 pkt zmienił zdanie na 0,25 pkt . FOMC będzie cieło stopy przy pogarszających się danych i spowolnieniu ale przed kolejnym posiedzeniem 24.07.2019 nie mamy żadnych kluczowych danych które mogły by zmienić ten układ więc na tą chwilę nie ma żadnych przesłanek że przytną stopy choćby nawet o 0,25 pkt .. Zastanawiają się nad kosmetycznym cięciem tylko ze względu na spadającą inflację żeby ją troszkę pobudzić ale wzrastające ceny ropy to zrobią a kolejny odczyt jet dopiero 13.08.2019 więc jabym jeszcze nie przekreślał dolara .

Nowy program nazwany MMS , to inna forma QE która ma pobudzić gospodarkę i efektem tego mamy wzrosty na indexach ..
Dzięki dobry człowieku z podrózy jeszcze do tego, hohoho to dopiero tam sie radują u Ciebie
zreszta nieważne skąd i dokąd ale tez ropa tam sie leje,
tak ze Rafał nasz to znawca ropy
EURAUD zrobie jutro
nie wiem czy tu dam czy na pw
ale zrobie
Taki ze mnie znawca jak każdy tutaj , to już twoja decyzja ale warto się temu przyglądnąć ... To może być dobre zagranie na kilka tygodni :wink:

Dobrej nocy :)

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11190
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 13 lip 2019, 22:44

Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:40
Tomasz196407 pisze:
13 lip 2019, 22:31
Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:21
Dzięki dobry człowieku z podrózy jeszcze do tego, hohoho to dopiero tam sie radują u Ciebie
zreszta nieważne skąd i dokąd ale tez ropa tam sie leje,
tak ze Rafał nasz to znawca ropy
EURAUD zrobie jutro
nie wiem czy tu dam czy na pw
ale zrobie
Taki ze mnie znawca jak każdy tutaj , to już twoja decyzja ale warto się temu przyglądnąć ... To może być dobre zagranie na kilka tygodni :wink:

Dobrej nocy :)
Mój szef nawiasem mówiąc bardzo mądry człowiek prof belwederski
zawsze swoich pracowników doceniał w ten sposób
bardzo miło sie robiło bo kazdy chciał cos tam
To ja tak Tobie Rafał
Dobranoc

doktorek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1045
Rejestracja: 25 lut 2014, 19:13

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: doktorek » 14 lip 2019, 12:25

Tomasz196407 pisze:
13 lip 2019, 22:31
Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:21
Rafal154 pisze:
13 lip 2019, 22:18


Tomasz podziękowania za projekcie na WTI , ja postaram się jutro coś od siebie dodać o rynku ropy ale dziś jestem po 18 godzinach podróży , powrotu do domu w Polsce i jak na razie cieszę się widokiem dzieciaków i bocianów które mam za oknem :P ..

Tak na szybko bo jestem po analizie dolara .. Czerwona księga 10.07.2019 ... większość członków za utrzymaniem stóp na dotychczasowym poziomie nawet gołębi J. Bullard który był za cięciem o 0,50 pkt zmienił zdanie na 0,25 pkt . FOMC będzie cieło stopy przy pogarszających się danych i spowolnieniu ale przed kolejnym posiedzeniem 24.07.2019 nie mamy żadnych kluczowych danych które mogły by zmienić ten układ więc na tą chwilę nie ma żadnych przesłanek że przytną stopy choćby nawet o 0,25 pkt .. Zastanawiają się nad kosmetycznym cięciem tylko ze względu na spadającą inflację żeby ją troszkę pobudzić ale wzrastające ceny ropy to zrobią a kolejny odczyt jet dopiero 13.08.2019 więc jabym jeszcze nie przekreślał dolara .

Nowy program nazwany MMS , to inna forma QE która ma pobudzić gospodarkę i efektem tego mamy wzrosty na indexach ..
Dzięki dobry człowieku z podrózy jeszcze do tego, hohoho to dopiero tam sie radują u Ciebie
zreszta nieważne skąd i dokąd ale tez ropa tam sie leje,
tak ze Rafał nasz to znawca ropy
EURAUD zrobie jutro
nie wiem czy tu dam czy na pw
ale zrobie
stopy FOMC 31 LIPIEC

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11190
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 14 lip 2019, 13:04

Rafał jesteś ?
mysle ze masz racje z tym euraud
zapoczątkuj temat bede sie czuł bezpieczniej
bo tu "strzelaja" do troli nieopatrznie moze mi sie dostać
a z Tobą poczuje sie raźniej :D
Ostatnio zmieniony 14 lip 2019, 13:10 przez Tomasz196407, łącznie zmieniany 1 raz.

Rafal154
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 436
Rejestracja: 26 mar 2017, 22:00

Re: DayTrading: Piątek 12.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Rafal154 » 14 lip 2019, 13:10

Tomasz196407 pisze:
14 lip 2019, 13:04
Rafał jesteś ?
mysle ze masz racje z tym euraud
Zaglądnąłem ale w doskoku , mam za chwilę pilny wyjazd i wrócę wieczorem .. Podeśle ci swoje kreski na PW jak się ogarnę w nocy ..

Spokojnej niedzieli :564:

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tak , masz rację 31 lipca ... było zaplanowane 24 przed posiedzeniem ECB 25 lipca ale się zmieniło :564: dzięki za korektę
Ostatnio zmieniony 14 lip 2019, 13:12 przez Rafal154, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany