2018-ESMA, AT nie działa, GRID to zło itd...

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
czy_warto_dzis
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 4
Rejestracja: 16 sie 2018, 18:36

2018-ESMA, AT nie działa, GRID to zło itd...

Nieprzeczytany post autor: czy_warto_dzis »

Witam, jakiś czas temu dowiedziałem się o Forex. Moje pojęcie na temat analizy, danych makro itp jest zerowe, jestem początkującym dlatego mam do Was kilka pytań.

1. Z jakich materiałów polecilibyście się uczyć? Książki, webinary, fora?
2. Czy to całe popularne Price Action jest dalej stosowane? Na forach było kilka tematów o tym ale kilka lat temu, może warto uzywać wskazników?
3. Co sądzicie o analize technicznej, warto się tego uczyć mi jako początkującemu ?
4. Może zainwestować w jakieś szkolenie? Pewnie jakbym poszukał to trochę bym znalazł tych szkoleniowców...
5. Czy przy obecnych ograniczeniach ESMA wartyo zacząć "naukę" od kwoty 1000zł?
6. Jest cos takiego jak formacje swiecowe, czy wedlug Was to daje przewage na rynku?

Dziękuje Wam za pomoc.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9979
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: 2018-ESMA, AT nie działa, GRID to zło itd...

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Cześć,

Na wstępie podkreślam, że są to tylko moje subiektywne opinie... ;)

1) Każde źródło wartościowej wiedzy jest dobre. Ważne jest, żeby myśleć. W książkach znajdziesz suchą teorię, na forach subiektywne opinie, a na webinariach masz szansę na interakcję z prowadzącym, który (teoretycznie) powinien być specjalistą w przedstawianym zagadnieniu. Wszystko można wrzucić do wiadra, zakręcić kijem i potem z tego wyciągnąć własne wnioski ;)

2) Ostatnio przeczytałem ciekawą opinię Jacka Schwagera, autora kilku książek gdzie m.in. rozmawiał z doświadczonymi i sławnymi na całym świecie traderami: