No brawo, kolego, świetna rada! Nic tylko kapelusze z głów! Wnioskuję, że sam nie wiesz dlaczego zająłeś pozycje szort.warmia pisze:Jak nie rozumiesz , to nie ryzykuj pieniedzy- rynek bierze bardzo dużo za szkolenia.ronni78 pisze: Masz na myśli ten trend?
To nie rozumiem? Co tu jest trendem, a co korektą?
DayTrading: Poniedziałek 15.08.2016
Re: DayTrading: Poniedziałek 15.08.2016
-
- Gaduła
Bemowo na jakiej zasadzie działa ten wskaźnik WATR?
Niech nie umrze bohater zamieszkujący nasze dusze, niech nie zniszczy go wieczna wspinaczka na nieosiągalne szczyty.
Graj to co widzisz nie to czego oczekujesz
Graj to co widzisz nie to czego oczekujesz
prawdę mówiąc nie wiem, nie jestem programistą,silverarrow pisze:Bemowo na jakiej zasadzie działa ten wskaźnik WATR?
jeżeli chodzi o zasadę jak go stosować, to podobnie jak parabolic SAR
uwaga gbp/nzd szykuje sie do przebicia wsparcia 1.7857, kierunek 1.7610, osłabianie funta trwa w najlepsze
PS. wyprzedaż euro jest tylko kwestia czasu, jak na razie cena lekko zwyżkuje, jednakże funt powinien sowicie hamować jego wystrzałowe zapędy.
PS. wyprzedaż euro jest tylko kwestia czasu, jak na razie cena lekko zwyżkuje, jednakże funt powinien sowicie hamować jego wystrzałowe zapędy.
Chciałem podziękować tym osobom za ich wkład w mój trading, kolejność ma znaczenie, proszę to oni: ZEUSSFX, RYCHU, GREEN7, MIGHTY BAZ
EKIPA NIE DO POKONANIA.
EKIPA NIE DO POKONANIA.
kabel
zrobi sygnał dla długich?
czy genialna miejscówka do S
zrobi sygnał dla długich?
czy genialna miejscówka do S
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Masz racje na tym DAX jest trend wzrostowy.ronni78 pisze: Masz na myśli ten trend?
To nie rozumiem? Co tu jest trendem, a co korektą? Dlaczego S, a nie L tam gdzie linia niebieska się pojawiła?
Coś podpowiem. Graj z wyraźnym trendem z H1 a wchodź w pozycje z sygnału z M5 (tzw. triger).