
-- Dodano: czw 15-01-2015, 16:37 --
highend pisze:wig20 juz poszedl SL
wiec lipa.
mowlem ci ze jazda sie doper o zaczyna po podbiciu dalej w dol
highend pisze:wig20 juz poszedl SL
wiec lipa.
SL to tylko zlecenie na rynku, przy braku plynnosci dostales najblizsza mozliwa cene, po ktorej ktos od Ciebie kupil pozycje. To tak jak na gieldzie, chcesz cos sprzedac, musisz znalezc kupca. Niestety taka jest natura rynku walutowego.furex pisze:Witam, pierwszy post i od razu problem - związany z tym co dziś się dzieje na parach z CHF w nazwie.
Otóż o 10:30 otworzył mi się z automatu ustawiony na USDCHF long po cenie 1.01423 ze SL 1.01373.
Stop Loss nie zadziałał. Mało tego, StopOut nie zadziałał. Zlecenie zamknęło się ze stratą prawie 6tys. zł, o 11:01. (0,85357). Tym samym w jednej chwili straciłem wielokrotnie więcej niż wpłaciłem -2000 zł i mam saldo ujemne. .
Da radę to reklamować? Jak wysyłać reklamację do MDM?
Na forexie w realu jestem miesiąc, przez platformę mforex (MBanku). Rozumiem ryzyko, ale to już jest przesada.
Po coś jednak są te SL, MC, Stop-outy.
Składaj reklamację mailem. kontakt@mforex.plfurex pisze:Witam, pierwszy post i od razu problem - związany z tym co dziś się dzieje na parach z CHF w nazwie.
Otóż o 10:30 otworzył mi się z automatu ustawiony na USDCHF long po cenie 1.01423 ze SL 1.01373.
Stop Loss nie zadziałał. Mało tego, StopOut nie zadziałał. Zlecenie zamknęło się ze stratą prawie 6tys. zł, o 11:01. (0,85357). Tym samym w jednej chwili straciłem wielokrotnie więcej niż wpłaciłem -2000 zł i mam saldo ujemne. .
Da radę to reklamować? Jak wysyłać reklamację do MDM?
Na forexie w realu jestem miesiąc, przez platformę mforex (MBanku). Rozumiem ryzyko, ale to już jest przesada.
Po coś jednak są te SL, MC, Stop-outy.
Czytaliscie regulamin?MarioDM pisze:Składaj reklamację mailem. kontakt@mforex.plfurex pisze:Witam, pierwszy post i od razu problem - związany z tym co dziś się dzieje na parach z CHF w nazwie.
Otóż o 10:30 otworzył mi się z automatu ustawiony na USDCHF long po cenie 1.01423 ze SL 1.01373.
Stop Loss nie zadziałał. Mało tego, StopOut nie zadziałał. Zlecenie zamknęło się ze stratą prawie 6tys. zł, o 11:01. (0,85357). Tym samym w jednej chwili straciłem wielokrotnie więcej niż wpłaciłem -2000 zł i mam saldo ujemne. .
Da radę to reklamować? Jak wysyłać reklamację do MDM?
Na forexie w realu jestem miesiąc, przez platformę mforex (MBanku). Rozumiem ryzyko, ale to już jest przesada.
Po coś jednak są te SL, MC, Stop-outy.
Przecież mForex ma automatyczny MC na poziomie 80% depozytu. Skoro tak to uważam, że gadanie o lukach itp. jest zasłoną dymną. Przecież jakas tam płynność była. Notowania sami zawiesili na 1,17121 o godzinie 10:30 i wznowili po 1,0277 o godzinie 10:57 .
Dobrze przemyśl co masz napisać i walcz.
Była potężna luka ja miałem krótką która zamknęła się z prawie 10 krotonie większym zyskiem niż był ustawiony.blesS pisze:Czytaliscie regulamin?MarioDM pisze:Składaj reklamację mailem. kontakt@mforex.plfurex pisze:Witam, pierwszy post i od razu problem - związany z tym co dziś się dzieje na parach z CHF w nazwie.
Otóż o 10:30 otworzył mi się z automatu ustawiony na USDCHF long po cenie 1.01423 ze SL 1.01373.
Stop Loss nie zadziałał. Mało tego, StopOut nie zadziałał. Zlecenie zamknęło się ze stratą prawie 6tys. zł, o 11:01. (0,85357). Tym samym w jednej chwili straciłem wielokrotnie więcej niż wpłaciłem -2000 zł i mam saldo ujemne. .
Da radę to reklamować? Jak wysyłać reklamację do MDM?
Na forexie w realu jestem miesiąc, przez platformę mforex (MBanku). Rozumiem ryzyko, ale to już jest przesada.
Po coś jednak są te SL, MC, Stop-outy.
Przecież mForex ma automatyczny MC na poziomie 80% depozytu. Skoro tak to uważam, że gadanie o lukach itp. jest zasłoną dymną. Przecież jakas tam płynność była. Notowania sami zawiesili na 1,17121 o godzinie 10:30 i wznowili po 1,0277 o godzinie 10:57 .
Dobrze przemyśl co masz napisać i walcz.
Zlecenia przekazane na Rynek OTC realizowane są po cenach rynkowych, które ze względu na zmienność Rynku mogą różnić się od cen, przy których zlecenia zostały aktywowane. Spółka nie odpowiada za realizację celu inwestycyjnego Klienta składającego zlecenia.
W przypadku gdy Bieżące Saldo Rejestru Operacyjnego (Equity) osiągnie lub spadnie poniżej poziomu Stop Out, Spółka, bez konieczności informowania Klienta, poczynając od Pozycji dla których strata jest największa, zamknie Pozycje Klienta do momentu, gdy Bieżące Saldo Rejestru Operacyjnego przewyższy poziom Stop Out (mechanizm Stop Out). Zamykając Pozycje Klienta Spółka działa na podstawie umocowania, którego Klient udziela Spółce wraz z zawarciem Umowy OTC.
2. Spółka podejmie działania zmierzające do zamknięcia Pozycji Klienta niezwłocznie po wystąpieniu sytuacji opisanej w ust.1. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za skutki zamknięcia Pozycji zgodnie z ust.1 i nie gwarantuje, że w ich wyniku Bieżące Saldo Rejestru Operacyjnego osiągnie lub przekroczy poziom Stop Out.
3. Zamknięcie Pozycji zgodnie z ust.1 następuje po cenach aktualnych w momencie ich zamykania.