Taki komunikat czesto sie wyswietla w sytuacjach, gdy lacze jest zbyt wolne lub przeciazony jest komputer.ceofx pisze:Oczywiście nie działa![]()
Jak to zazwyczaj "moje IP zostało zablokowane"![]()
Co za rynsztok
Sprawdzilem to juz i kazdego dnia mam podobny problem i wlasnie "moje IP zostało zablokowane...." w okienku logowania.
Wystarczy tylko uwolnic troche zasobow (CPU i RAM) i ponowic probe zalogowania. W 80% przypadkach to dziala bez zadnego dzwonienia na infolinie.
Problem pewnie jest w pazornosci na moc obliczeniowa i pamiec operacyjna tego oprogramowania. Czesto mam otwortego metatrader-a, kilka aplikacji java (ktore tez zra ile moga) i dwie przegladarki, nie wspominajac o tym, ze cos mi sie w tle jeszcze przetwarza. Ta sa sytuacje, gdzie Alior trader nie chce startowac podajac wprowadzajacy w blad komunikat. Mysle, ze obsluga techniczna moglaby cos z tym zrobic (poprawny komunikat). Unikna niepotrzebnych absorbujacych obsluge telefonow i flustracji zdezorientowanych klientow. To takie proste i mysle ze tez do zrobienia.