Złoto - dla niektórych GOLD :)

Wszystko na temat handlu kontraktami na surowce, towary rolne oraz metale szlachetne.
Migel777
Stały bywalec
Stały bywalec

Re: Złoto - dla niektórych GOLD :)

Nieprzeczytany post autor: Migel777 »

dobry wykres MaciekH ale fala 4 nigdy nie będzie krótsza w czasie od 2, nigdy tez tak nie patrzyłem na złoto z takiej perspektywy ale teraz tak myślę ze, może od początku oznaczenie 4, 5, C to jest korekta pędząca i wyjście 5 na nowy szczyt trochę spora ta 5 w porównaniu do 1 ale od szczytu mamy czytelna strykturę 5-falową nie wykończonej a jeszcze nie dotknęliśmy dołka fali 4 tak wiec myślę ze w miejscu [ 4 ] zakończy się fala A odbicie do około 50% , 60% fibo tworząc B i następnie kolejna piątką stworzy nam fala C

-- Dodano: czw 01-05-2014, 11:53 --

mało sie tu dzieje a sie zawiesiłem na interwale D1 i H4
tak na szybko pewnie sytuacja się wyjaśni po danych a dużo wskazuje na umocnienie dolara co pociągnie za sobą złoto choć nie koniecznie na chwile obecną widzę 3 warianty
a kończymy 2
b jeszcze nie skończyliśmy B
c kończymy ii w C
jest ktoś tu na bierzaco????

Tomasz19790
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: Tomasz19790 »

Wg mojej strategii czekam na odpowierni sygnal aby zrobic shorta a pozniej widze ruch w gore.
Na bierząco z ortografii pisze się przez ż .

Tomasz19790
Uczestnik
Uczestnik

Chyba rynek już wysprzedany i dywergencja na RSI na H1 i to samo niedługo na RSI na H4 mi się pojawi.

Tomasz19790
Uczestnik
Uczestnik

Udalo mi sie. Widze ze czas korekty dobiega do konca juz w strefie oporu ktory byl bardzo dlugo (przed przebiciem w dol) mocnym wsparciem. Dlatego tez nie licze na przebicie (kolega inwestycyjny Nial również) juz szykuje sie na szczyty aby zająć eSki. Co wiecej RSI H4 wkracza juz na bardzo wysokie poziomy a trend dzienny jest spadkowy.

-- Dodano: 16 cze 2014, 16:00 --

złapałem górkę i teraz jedziemy :-) Ja poluję na 1250 USD - może dojdzie niżej - test minimum byłoby fajnie :-)

Awatar użytkownika
cajto
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: cajto »

3xHL na W1, zasięg na screenie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

sycamor
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: sycamor »

Witam,

co myślicie teraz o złocie ? Wg mnie jest S od poniedziałku ...

Obrazek

Pozdrawiam,

S.

bystry
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: bystry »

.... przy C dwa poziomy dla korekty nieregularnej knotem może nawet podciągnie wyżej do 144

skoobi
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: skoobi »

http://journal-neo.org/2014/10/27/gold- ... he-dollar/
U.S. liquidity problems also became obvious in 2013, when the Federal Reserve rejected German auditors who had come to audit Germany’s gold reserves in the United States. In 2013, Germany, like many others, began hedging against the expected economic crash by attempting to repatriate the lion share of its gold reserves. The German Federal Bank and the government responded to the rejection by demanding the repatriation of the German gold from the U.S. to Germany. The U.S. responded by informing Germany that it only could deliver the gold back in portions, final delivery by 2020.

The U.S. has since begun delivering portions, but informed the German Federal Bank that it had to smelt the bars before delivery. The gold bars Germany has since received could, in other words, not be identified by the serial numbers. The re-refinement process also removed the chemical fingerprint by which the gold otherwise could have been identified as being the gold Germany had deposited in the United States. It could, in other words, just as well have received gold that was stolen from Libya in 2011.
http://nsnbc.me/2013/04/18/federal-rese ... -vaults-2/

Dr. Long Xinming (nsnbc),- The German government has been storing about half of its gold supply with the US FED, apparently in the NYC FED vaults. Germany decided to bring home all its gold, but the FED has said that isn’t possible to do, and it would need until 2020 to be able to accomplish the transfer.

The German government then asked to visit the FED vaults to inventory the gold and determine its actual existence, but the FED refused to permit Germany to examine its own gold. The reasons given were “security” and “no room for visitors”. And nothing else.

Germany did finally send some staff to the FED, and they were permitted only into the vault’s anteroom where they were shown 5 or 6 gold bars as representative of their holdings, and were permitted nothing else.

They apparently came a second time, and the FED did open only one of 9 rooms and let the Germans look at the stack of gold, but were not permitted to either enter or touch. And they returned home.

There has been speculation for a long time, that the FED doesn’t actually have much gold, that it has either sold it off, lent it out, or used it as collateral for borrowings. Either case, there are many claims that the gold that is being stored on behalf of many nations, doesn’t actually exist.

And nobody, other than FED staff, have actually been permitted inside the vaults to see or inventory any of the gold. There is no evidence that the gold actually exists, other than the word of the FED.

Even more, the situation is the same with the supposed gold depository at Fort Knox. Nobody has seen the gold there for a very long time.
http://nsnbc.me/2013/07/31/mystery-abou ... us-solved/

irmentruda
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: irmentruda »

"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"

Awatar użytkownika
Kuba Brzeziński
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Kuba Brzeziński »

Złoto w ujęciu dziennym Krótka sprzedaż
profit 30ptk ;)
Racja jest jak dupa,każdy ma swoją - J.Piłsudski

ODPOWIEDZ