Prawo regulujące zasady zarządzanie cudzym kontem

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Re: Prawo regulujące zasady zarządzanie cudzym kontem

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Wiesz, nie jestem prawnikiem i nie pracuję w KNFie (swoją drogą, możesz do nich wysłać zapytanie ;) ) ale wg mnie jak najbardziej tak. W końcu to osoba trzecia zarządza kapitałem i ostatecznie zapewne dostaje za to wynagrodzenie. No i de facto swoimi poczynaniami obciąża te środki ryzykiem.
Co innego, że ciężej taką sytuację udowodnić ;).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam :)

Obojętnie jaką odpowiedź uzyskasz nie będzie ona miała znaczenia póki nie masz twardego (czyt. pisemnego) stanowiska KNF w tej sprawie.

Zadzwoń do KNF'u. Dowiedz się co masz zrobić by wydali Ci interpretację lub też wyślij zapytanie do nich w tej sprawie. Pewnie zapłacisz kilka PLNów za interpretację i problem będziesz miał z głowy albo pogadaj z prawnikiem, niech to zrobi za Ciebie (ale to już będzie trochę więcej PLNów kosztować).

Pozdrawiam
Karol Marchewka

Awatar użytkownika
SuperFOREX
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: SuperFOREX »

KNF można zapytać nawet mailowo - zgodnie z KPA powinni udzielić odpowiedzi.

Co do licencji, to doradca inwestycyjny nie jest w Polsce wolnym zawodem, więc jako osoba fizyczna nie może świadczyć usług doradztwa, ani tym bardziej zarządzania aktywami. Taka lekka paranoja :-(