Potencjał MQL

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Ral1n
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 421
Rejestracja: 20 kwie 2009, 17:39

Potencjał MQL

Nieprzeczytany post autor: Ral1n »

Dzień dobry,

Koledzy, jestem totalnym laikiem w kwestii programowania. Nie potrafiłbym prawdopodobnie nawet uruchomić EA. :shock:

Pozwalam sobie jednak zadać pytanie o możliwości i potencjał języka MQL dla osoby, która nosi się z zamiarem zlecenia napisania EA. Gdybyście byli uprzejmi i podzielili się informacjami, przykładami - jakie kwestie i co dokładnie można przelać na kod? Jakie warunki można opisać a co stworzyłoby problem? W jakich przypadkach napotkalibyśmy ograniczenia. Generalnie kilka przykładów - czego nie wyobrażacie sobie opisać?

Ile czasu zajmuje napisanie EA (czy są to dni, czy raczej tygodnie, miesiące), jakie są koszty (rząd wielkości) i czy programiści oferują późniejszą optymalizację kodu?

Ostatnie pytanie - proszę o wskazanie 2,3 lub więcej osób godnych polecenia.


Jakby się komuś chciało coś nabazgrać, to będę bardzo wdzięczny.
Z pozdrowieniami.

WojtexWay
Gaduła
Gaduła
Posty: 145
Rejestracja: 18 wrz 2012, 19:22

Re: Potencjał MQL

Nieprzeczytany post autor: WojtexWay »

No to lecimy ;)
Ral1n pisze:Pozwalam sobie jednak zadać pytanie o możliwości i potencjał języka MQL
MQL jak każdy inny język - możliwości i potencjał kończą się na ograniczeniach sprzętowych i Twojej wyobraźni. Jednak MQL w przeciwieństwie do innych języków jest stworzony z myślą o tworzeniu EA więc nie nastawiałbym się na tworzenie w nim innego typu aplikacji.
Ral1n pisze:osoby, która nosi się z zamiarem zlecenia napisania EA
Jak nie zamierzasz uczyć się programować to poco te pytania? Po prostu zgłoś się do jakiegoś programisty i on Ci powie czy to co chcesz zrobić jest do zrobienia czy nie...
Ral1n pisze:Gdybyście byli uprzejmi i podzielili się informacjami, przykładami - jakie kwestie i co dokładnie można przelać na kod? Jakie warunki można opisać a co stworzyłoby problem?