Wuza Day trading vol.2

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
marcinx64
Gaduła
Gaduła

Re: Wuza Day trading vol.2

Nieprzeczytany post autor: marcinx64 »

Cześć Wuza, wydaję mi się czy odpiąłeś statystyki od Explorera i MyFXbook?
Sukces jest owocem dobrych decyzji, dobre decyzje są owocem doświadczenia, doświadczenie jest owocem złych decyzji.

WarrenB
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: WarrenB »

Gram od lat podobnie jak Wuza. Uśredniając straty można zarobić dużo - nawet bardzo dużo (autor to doskonale pokazał). Problem w tym, że należy wpłacać jakiś procent ogólnego kapitału przeznaczonego na grę i liczyć się z się z MC. To, że Wuzę wyzerują to - cytując klasyka - kwestia fazy rynku. Nie da się tak wygrać grając całym dostępnym kapitałem. Natomiast to co robi Szwajcar to mistrzostwo świata - dokładnie na odwrót - uśrednia zyski. Nie zmienia to faktu, że życzę autorowi jak największych sukcesów na rynku :564:

forexkiller
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: forexkiller »

Wuza już niejednokrotnie pokazał że wie co gra i że dobrze gra. Wejścia były dobre co do kierunku, ja też obstawiałem L na Ujku. Dzisiaj każda para lata jak zwariowana, niektóre powybijały ważne S/R.
Nie ma "Nie mogę", jest tylko "Nie chcę".

Ahmed
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Ahmed »

Witam,
Wuza czy to jet Twoje aktualne konto?

http://www.forexfactory.com/wuza#25

Czy nadal stawiasz +/-3% na pozycję? Jaki masz RR(mniej więcej)
I rozumiem że dobry miesiąc to 5-10% depo ?
Cenka opada

WarrenB
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: WarrenB »

forexkiller pisze: Wejścia były dobre co do kierunku, ja też obstawiałem L na Ujku..
No to to jest argument :D

Wuza gra dobrze ale jak nie podzielił kapitału i wali całym uśrednianie to już po nim, kwestia czasu.
I nie traktujcie tego jako ataku na Wuzę - to jest po prostu fakt, który potwierdzi każdy kto siedzi dłużej na rynku.