kamilao1987 pisze:Ciapul pisze:kamilao1987 pisze:gold niby łatwy i duży zarobek, ale jeszcze większa strata...
dlatego :
1) nie tykam się żadnych surowców
2) wierzę tylko swoim analizom, a cudze traktuję jako testy dla własnych - ale decyzja o zajeciu pozycji wynika zawsze z analizy własnej i wtedy pretensje mam tylko do siebie....
Jakby co nie mam do nikogo pretensji. Nie wchodziłem akurat na GOLD ale czytałem wczorajsze i dzisiejsze wpisy a dzisiaj sprawdzam i GOLD robi zupełnie co innego...
Ja jestem baaaardzo początkujący. I cały czas się zastanawiam czym tutaj się kierować na forexie.
I chyba najlepszy sposób to po prostu rzut monetą... niestety
patrzysz na analizy wczorajsze dzisiaj... No bo to jest DAY TRADING - czasem sygnał trwa nawet 5 minut, my tu nie podajemy sygnałów jako tako tylko wymieniamy się spostrzeżeniami - chcesz sygnałów wpisz w google i zapłać (potem wrócisz tu i powiesz że płatne są jeszcze mniej warte)
Jeśli naprawdę jesteś początkującym traderem to nie krytykuj ludzi tylko czytaj w ciszy - ja przez pierwsze miesiące nie pisałem nic na DT (ewentualnie drobne pytania na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi) czytałem książke za książką i kilka forum na raz żeby w ogóle zacząć mieć jakiekolwiek pojęcie o rynku. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć że po prawie roku zaczynam coś rozumieć i dostrzegam światełko na końcu tunelu.
Także zrozum iż bardzo denerwujące są ostatnio posty nowych użytkowników tego forum którzy to zaczynają swoją przygode z FX od krytykowania ludzi co zajmują się tym kilka lat.
Nie mówie, że ci wszyscy tu to profesjonaliści, ale jeśli ktoś wkleja analizy od kilku lat to znaczy że chyba jakoś mu się udało przetrwać na rynku i wierz mi za samo to należy mu się szacunek, ale to zrozumiesz jak utopisz 2-3 depozyty...
-- Dodano: 12 gru 2013, 13:39 --