DayTrading: Czwartek 12.12.2013
Re: DayTrading: Czwartek 12.12.2013
albo po prostu przekuło 1242 i leci 1212 zgodnie z trendem na D1
stawki FRA dla EUR w dół
Fakt, że meduza przeżyła 650 milionów lat bez mózgu daje nadzieję wielu ludziom...
ja mam L też na srebrze, po 19820 ^^ to był zły pomysł, chyba wytne na stracie
-
- Gaduła
Jakby co nie mam do nikogo pretensji. Nie wchodziłem akurat na GOLD ale czytałem wczorajsze i dzisiejsze wpisy a dzisiaj sprawdzam i GOLD robi zupełnie co innego...Ciapul pisze:dlatego :kamilao1987 pisze:gold niby łatwy i duży zarobek, ale jeszcze większa strata...
1) nie tykam się żadnych surowców
2) wierzę tylko swoim analizom, a cudze traktuję jako testy dla własnych - ale decyzja o zajeciu pozycji wynika zawsze z analizy własnej i wtedy pretensje mam tylko do siebie....
Ja jestem baaaardzo początkujący. I cały czas się zastanawiam czym tutaj się kierować na forexie.
I chyba najlepszy sposób to po prostu rzut monetą... niestety
musza zakonczyc D1 powyzej 1242 jak dla mnieBemowo1 pisze:i powiem, że dla mnie w moim systemie L jak dla mnie nie jest zagrożone (chodzi o gold)
poniżej 1225 będzie już du....
- niemiaszek
- Przyjaciel Forum
... zbieraj pips do pipa bo jak nie to z depo będzie lipa... G."niemiaszek"
co do złotka to zobaczcie jak ładnie odbiło od kijun-sen na d1 - też wcześniej wskazałem tą linie jako strefę sl dla długoterminowych kontraktów jednakże pominąłem w swoich rozważaniach fakt iż kurs lubi się od niej odbić, czyli jeszcze sporo nauki przede mną. Dobrze że z L wyszedłem na +
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Fanatyk
Z wielkim szacunkiem i do Ciebie sie odnosze teraz. Jeżeli grasz na FX musisz mieć jakąś strategie, czy to plan czy właśnie analize AT. Moze i sie myle ale są tez sygnały płatne oferowane przez brokerów i innych, moze i korzystasz z nich.kamilao1987 pisze:Bemowo1 pisze:gold bardzo źle error, error