DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
tu juz nikt normalnie nie handluej tylko podbita albo w dol w ciagu 30 min i koniec ?
jak uzyskać parytet na edku -swieca z 03.12 - tu podjada pod 1,053 i wtedy rura w jeden dzien 500 piepek 

Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
zeskalpowałem na s i na l i czekam na rozwój sytuacji 

Money flow.
"pips to the people"
"pips to the people"
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
luks jak pisalem co by pod L na UJ sie przygladac i nie tykac S na E J i tez tam L
luki podomykali teraz mozna cos pod S pomyslec poskalpowac
na kabli slaba ta dynamika i odbitka od TL idalenie
luki podomykali teraz mozna cos pod S pomyslec poskalpowac
na kabli slaba ta dynamika i odbitka od TL idalenie
- kk.dreamer
- Pasjonat
- Posty: 1512
- Rejestracja: 01 lut 2013, 13:30
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
jak dla mnie teraz jest dobry moment na S na kablu, ale narazie widzę zawiechaNowy123 pisze:luks jak pisalem co by pod L na UJ sie przygladac i nie tykac S na E J i tez tam L
luki podomykali teraz mozna cos pod S pomyslec poskalpowac
na kabli slaba ta dynamika i odbitka od TL idalenie
Drodzy Panowie Panie również trejdują...
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
kablu to 16204 na S olice LT
a na U J poczekam chwile jeszcze z S ja ksie wypstrykaja pejsy na SP500 pod polowe luki
a na U J poczekam chwile jeszcze z S ja ksie wypstrykaja pejsy na SP500 pod polowe luki
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
Nowy123 pisze:Currently 1.6160 heading into series of sizeable offers
Sellers 1.6185 1.6200 ( barrier option related) 1.6220 1.6235 1.6250 1.6280 1.6300
Buyers 1.6130 1.6115 1.6100 1.6085 1.6060 1.6020 1.6000

W tradingu jak w życiu NIC NIE MUSI 

Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
co to koniec na UJ wzrostow dawac mi na 98 48 pod S grr
-- Dodano: pn 30-09-2013, 18:11 --
Puszczą nas wszystkich w skarpetkach.
30 września 2013 roku, 15:43
Szykuje się kolejny prywatyzacyjny skandal. Tym razem chodzi o polskiego przewoźnika kolejowego PKP-Cargo. Ma to być powtórka z rozrywki przypominająca prywatyzację Polskich Hut Stali, które sprzedano za długi i za kwotę 6 mln złotych, czyli równowartość dwóch domów pod Warszawą.
Sprzedaż 50 proc. udziałów w PKP-Cargo przewidziana na IV kwartał tego roku ma przynieść ok. 2 mld złotych. Ponieważ PKP jest zadłużone na razie na 4 mld zł, stąd rząd PO-PSL wpadł na pomysł wraz z kierownictwem PKP, że długi będzie pokrywał wyprzedażą niebagatelnego majątku narodowego, który jest naszą wspólną własnością. Majątek ten wyceniany jest nawet na kilkanaście miliardów złotych.Co ciekawe, jest to jedyna dochodowa spółka kolejowa o przychodach rzędu 4,5 mld zł i dająca rocznie czystego zysku blisko 200 mln zł.Jest to nie tylko skandal polityczny, ale zupełny idiotyzm ekonomiczny przypominający działania nałogowego alkoholika wynoszącego z domu ostatnie łyżki, by spłacić stare długi.
PKP-Cargo to drugi co do wielkości przewoźnik towarowy w Europie po niemieckim Deutsche Bahn Schenker, a więc realna konkurencja dla niemieckiej gospodarki. Ten kolejny wielki przekręt i słynne już platformerskie kręcenie lodów tym razem na kolei musi budzić tym większe oburzenie, że inwestor, który nabędzie połowę udziałów w PKP-Cargo płacąc ok. 2 mld zł będzie mógł od razu wystąpić do Skarbu Państwa o zwrot praktycznie identycznej kwoty w ramach odszkodowania za zawyżone stawki tzw. dostępu do torów. Jest więc to genialny biznes dający dostęp do polskiego rynku przewozów kolejowych, właściwie monopolu bez wykładania znaczących środków.
Nie mamy już własnych banków, sieci handlowych, firm ubezpieczeniowych, cementowni, a nawet dużych producentów wódki. Bez kolei i PKP-Cargo nie ma szans na ożywienie gospodarcze i wyjście z kryzysu, tym bardziej że dla nowego właściciela PKP-Cargo, a nie można wykluczyć, że będzie nim niemiecki konkurent, nieopłacalne mogą się okazać niektóre kierunki przewozów, niepotrzebne niektóre zakłady naprawy taboru kolejowego czy działalność na wschodnich peryferiach Polski.
-- Dodano: pn 30-09-2013, 18:11 --
Puszczą nas wszystkich w skarpetkach.
30 września 2013 roku, 15:43
Szykuje się kolejny prywatyzacyjny skandal. Tym razem chodzi o polskiego przewoźnika kolejowego PKP-Cargo. Ma to być powtórka z rozrywki przypominająca prywatyzację Polskich Hut Stali, które sprzedano za długi i za kwotę 6 mln złotych, czyli równowartość dwóch domów pod Warszawą.
Sprzedaż 50 proc. udziałów w PKP-Cargo przewidziana na IV kwartał tego roku ma przynieść ok. 2 mld złotych. Ponieważ PKP jest zadłużone na razie na 4 mld zł, stąd rząd PO-PSL wpadł na pomysł wraz z kierownictwem PKP, że długi będzie pokrywał wyprzedażą niebagatelnego majątku narodowego, który jest naszą wspólną własnością. Majątek ten wyceniany jest nawet na kilkanaście miliardów złotych.Co ciekawe, jest to jedyna dochodowa spółka kolejowa o przychodach rzędu 4,5 mld zł i dająca rocznie czystego zysku blisko 200 mln zł.Jest to nie tylko skandal polityczny, ale zupełny idiotyzm ekonomiczny przypominający działania nałogowego alkoholika wynoszącego z domu ostatnie łyżki, by spłacić stare długi.
PKP-Cargo to drugi co do wielkości przewoźnik towarowy w Europie po niemieckim Deutsche Bahn Schenker, a więc realna konkurencja dla niemieckiej gospodarki. Ten kolejny wielki przekręt i słynne już platformerskie kręcenie lodów tym razem na kolei musi budzić tym większe oburzenie, że inwestor, który nabędzie połowę udziałów w PKP-Cargo płacąc ok. 2 mld zł będzie mógł od razu wystąpić do Skarbu Państwa o zwrot praktycznie identycznej kwoty w ramach odszkodowania za zawyżone stawki tzw. dostępu do torów. Jest więc to genialny biznes dający dostęp do polskiego rynku przewozów kolejowych, właściwie monopolu bez wykładania znaczących środków.
Nie mamy już własnych banków, sieci handlowych, firm ubezpieczeniowych, cementowni, a nawet dużych producentów wódki. Bez kolei i PKP-Cargo nie ma szans na ożywienie gospodarcze i wyjście z kryzysu, tym bardziej że dla nowego właściciela PKP-Cargo, a nie można wykluczyć, że będzie nim niemiecki konkurent, nieopłacalne mogą się okazać niektóre kierunki przewozów, niepotrzebne niektóre zakłady naprawy taboru kolejowego czy działalność na wschodnich peryferiach Polski.
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
Ciekawe jaki ma wpływ na dzisiejsze szczytowanie kabla koniec miesiaca i kwartału zarazem ???
Fakt, że meduza przeżyła 650 milionów lat bez mózgu daje nadzieję wielu ludziom...
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
Ciapul pisze:Ciekawe jaki ma wpływ na dzisiejsze szczytowanie kabla koniec miesiaca i kwartału zarazem ???
no tak dzis troche pod t osie zabawili OPCJE BYLY na 16200
Re: DayTrading: Poniedziałek 30.09.2013
o której ??Nowy123 pisze:no tak dzis troche pod t osie zabawili OPCJE BYLY na 16200
Fakt, że meduza przeżyła 650 milionów lat bez mózgu daje nadzieję wielu ludziom...