Ciekawe wskaźniki do MT4

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
canissapiens
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: canissapiens »

janekb pisze:wie ktoś może coś o tym wskażniku,czy warto kupić http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=364850375
Ten wskaźnik na dole to (tak na oko) jedna z odmian Fishera. Do znalezienia w sieci (np. na forex-tsd). Dawał sygnały trochę spóźnione, a tutaj - proszę - proponują nawet otwierać na czwartym słupku, czyli wskoczyć w trend. Myślę, że można znaleźć dużo lepsze wskaźniki trendu.

Awatar użytkownika
tantric
Gaduła
Gaduła

jak załadować indykator w pliku ex4 do MT4 ?

Nieprzeczytany post autor: tantric »

Mam właśnie ten problem jw.Zamiast załadować się do indykatorów,pojawia się Allplayer i chce mi otwierać ten plik.Jestem zielony ,więc proszę gdyby ktos mógł udzielić dokładnej porady jak taki wskaźnik wrzucic do MT4.Pozdrawiam wszystkich forexowiczów. :?:

Awatar użytkownika
iwan
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: iwan »

Znajdz katalog w ktorym jest zainstalowany MT4. U mnie znajduje sie on w Program Files.Wskazniki wrzucasz do experts/indicators. Natomiast jesli posiadasz jakies EA to do folderu experts. To wszystko
Szukasz czegoś wartosciowego na forum? Zacznij od Kosza bo moze tam zostało to wyrzucone dla powiększenia wolnej przestrzeni dyskowej.

Awatar użytkownika
tantric
Gaduła
Gaduła

tantric

Witam.Może ktoś z traderów wyświadczy przysługę i napisze jak zamieścić na MT4 na głównym wykresie info o zbliżających się wiadomościach(nie wiem jak to się fachowo nazywa),chodzi mi po prostu o to by podczas skalpowania unikać czasu,gdy podawane są wiadomości.Z góry dziękuję.
"Możesz wierzyć w to , w co wierzyć postanowisz lecz nie oszukuj samego siebie ... gdyż tylko to , co czynisz świadczy o tym , w co naprawdę wierzysz"
"Szaleństwem jest powtarzanie tych samych czynności i oczekiwanie innego wyniku"

Awatar użytkownika
MrYogi
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum