
I nie robię się uszczypliwy jak ktoś zwraca uwagę brokerom z którymi współpracujemy tylko jak ktoś oczekuje rzeczy abstrakcyjnych. Idąc tym tropem, za tydzień możnaby oczekiwać żeby brokerzy wysyłali listem poleconym przeprosiny, że coś nawaliło

napisalem tylko ze mogli by powiadomic mailem o takiej awarii ( za dlugo ona trawala aby ja zlekcewazyc, skoro nawet w dniu dzisiejszym - rano walczyli z nia...)raposo pisze:Skoro wiesz jak to działa to czemu oczekujesz czegoś innego akurat w tym przypadku?
I nie robię się uszczypliwy jak ktoś zwraca uwagę brokerom z którymi współpracujemy tylko jak ktoś oczekuje rzeczy abstrakcyjnych. Idąc tym tropem, za tydzień możnaby oczekiwać żeby brokerzy wysyłali listem poleconym przeprosiny, że coś nawaliło.
Dzięki za linki, ale ja miałam na myśli analizy w wykonaniu banków typu Citi, Commerzbank, Barclays, JP Morgan.raposo pisze:Czy jakikolwiek broker chwali się od razu na forum lub urządza kampanię, że miał awarie? Nie przesadzajmyzgadza sie byla awaria ale dlaczego nie powiadomiali o awarii tylko siedzieli cicho jak myszy pod miotla.....
Ogólnie BRE i tak wyjątkowo rzadko wypowiada się na forum jednak myślę, że to dobrze. Lepiej żeby skupiali się na swojej robocie.Niegłupi pomysł.Czy jest możliwość dostępu do tych analiz przez HTML, aby łatwo dało się skopiować interesujące nas fragmenty oraz obrazki od razu (bez klikania) w trochę większym rozmiarze? Może by NewsManager w kolejnej wersji BSO umożliwiał wyświetlenie wiadomości w przeglądarce po kliknięciu na odpowiedni przycisk?
Tymczasem możesz pobierać analizy i komentarze bezpośrednio ze strony BRE:
http://breforex.pl/df/Analisys/List/0
http://breforex.pl/komentarze
to tutaj brokerzy płacą klientom za ewangelizację?andy11 pisze:(...)
poza tym za bardzo jestes spiety jak cos sie napisze nie po twojej mysli na temat brokow z ktorych masz pare grosikow....
Raposo z całym szacunkiem nie zgodzę się z Tobą. Jesli nie obowiązkiem to dobrą praktyką powinno być udzielenie przez broka informacji o problemach technicznych nie mówiąc już o przeprosinach niekoniecznie listem poleconymraposo pisze:Skoro wiesz jak to działa to czemu oczekujesz czegoś innego akurat w tym przypadku?
I nie robię się uszczypliwy jak ktoś zwraca uwagę brokerom z którymi współpracujemy tylko jak ktoś oczekuje rzeczy abstrakcyjnych. Idąc tym tropem, za tydzień możnaby oczekiwać żeby brokerzy wysyłali listem poleconym przeprosiny, że coś nawaliło.
Z marketingowego punktu widzenia czasem lepiej niektóre informacje zataić. Zwróć uwagę, że w godzinach wystąpienia awarii mogło z platformy korzystać maksymalnie 2-3% klientów. Wysyłanie informacji do 100% klientów jest anty marketingiem i dużo lepiej nie uświadamiać 97% o tym, że była awaria. Co innego gdyby awaria wystąpiła w godzinach 15-17 i dotyczyła 90% klientów, wówczas brak informacji zadziałałby na niekorzyść brokera.cytrynek pisze:Raposo z całym szacunkiem nie zgodzę się z Tobą. Jesli nie obowiązkiem to dobrą praktyką powinno być udzielenie przez broka informacji o problemach technicznych nie mówiąc już o przeprosinach niekoniecznie listem poleconymraposo pisze:Skoro wiesz jak to działa to czemu oczekujesz czegoś innego akurat w tym przypadku?
I nie robię się uszczypliwy jak ktoś zwraca uwagę brokerom z którymi współpracujemy tylko jak ktoś oczekuje rzeczy abstrakcyjnych. Idąc tym tropem, za tydzień możnaby oczekiwać żeby brokerzy wysyłali listem poleconym przeprosiny, że coś nawaliło.
Jeśli inni tego nie robią to wystawiają sobie "laurkę". Głupotą jest podążanie tą drogą. BRE Forex ECN i Sabo, nie idżcie tą drogą
To ja mam dodatkową uwagę: gdyby można było tam dać mniejsze obrazki i mniejszą wysokość okna [jeszcze się nie dorobiłam na fx wielkiego monitorkajuliasent pisze:
Dzięki za linki, ale ja miałam na myśli analizy w wykonaniu banków typu Citi, Commerzbank, Barclays, JP Morgan.
One są chyba tylko dla aktywnych klientów rzeczywistych i są dostępne poprzez platformę MT4. Pobieranie i wyświetleniem zajmuje się komponent NewsManager z BRE Smart Orders.
Analizy przychodzą kiedy chcą, czasem kilka dziennie, a czasem brak (chyba).
a ja wiedzę na razie mam mierną, więc mogę np kłócić się z Lindą E.juliasent pisze: to tutaj brokerzy płacą klientom za ewangelizację?
w takim razie zgłaszam się na ewangelistkę, zaraz założę drugiego użytkownika Linda Evangelista
Posiadam rozległą wiedzę nt. różnych metod AT, mogę odgrywać rolę zagubionej nowicjuszki lub wymiatającej ekspertki (w razie potrzeby założę kilka kont na wskazanych forach). W razie potrzeby mogę prowadzić publiczny dziennik lub podpiąć rzeczywiste statystyki z myfxbook.
Komunikat oznacza, że zlecenie zaraz będzie przesuwane jednak osobiście nigdy się z tym nie spotkałem. Długo widziałeś taki komunikat?Pytanie techniczne: co oznacza komunikat "zlecenie przed inicjalizacją", występuje przy przesuwaniu np. TP na wykresie, i jak często zdarza się to w realu?
Od wypełnienia formularza to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Mamy czwartek więc jak jutro nadadzą wysyłkę to prawdopodobnie będzie w poniedziałek. Jak nadadzą jeszcze dziś to może być jutro po południu.Jak długo trwa procedura założenia konta od formularza do wizyty kuriera? [jestem chwilowo w rozjazdach]